עמוד הבית > תגיות כלליות > רשתות שיווק

רשתות שיווק בחדשות

סוכן חדשות
 
סופרמרקט / צילום: תמר מצפישני מוזס / איור: גיל ג'יבלי
שני מוזס
השנה הבאה ברשתות המזון
בשנה הבאה נשלם יותר ברשתות המזון - אבל נקבל פחות
היום, כשהימים העמוסים ברשתות המזון בקניות לקראת החג כבר כמעט מאחורינו, המתנות לחג כבר נרכשו, ונותרו רק עוד השלמות קטנות, ...המשך
  
 
רמי לוי / צילום: איל יצהר
שיפור ברווח הגולמי סייע לרמי לוי לשמור על יציבות ברבעון
היציבות בתוצאותיה של רשת המזון נשמרה למרות העלייה בהוצאות ברבעון השני ● המשך ההתרחבות של הרשת תרם לשיפור מתון של 2% בהכנסותיה ● החברה תחלק לבעלי המניות דיבידנד של 22 מיליון שקל ● ברבעון הרביעי מתוכננת פתיחת סניפים בעטרות, באשקלון וברמלה
  
 
קניון רמת אביב /  צילום: איל יצהר
בזבזנו יותר: 3.2% עלייה בפדיונות רשתות השיווק
במחצית הראשונה של השנה צרכנו יותר טקסטיל והלבשה, הנעלה, כלי בית, מוצרי קוסמטיקה, תרופות וצעצועים ● כך לפי נתונים ראשוניים של הלמ"ס
  
 
אלי כהן  / צלם:  שלומי יוסף
"צו השיימינג" מתרחב: ג'ילט, אולווייז, דאב וטמפקס יקרים מדי
שורת מותגים התווספה לרשימת משרד הכלכלה ● הצו דורש מרשתות השיווק לפרסם על המדף את הפער במחיר בין ישראל לבין מדינות אחרות בעולם
  
 
בונבוניירה של גודייבה./צילום: Shutterstock   א.ס.א.פ קריאייטיב שני מוזס / איור: גיל ג'יבלי
שני מוזס
פרימיום להמונים
איך הפך שוקולד גודייבה ממותג יוקרתי שמזכיר את החופשה בחו"ל, לכזה שנמכר גם במדפי רשת רמי לוי?
1. היום שבו גודייבה הגיעה למדפי רמי לוי מי האמין שהגיע היום שבו מותג השוקולד הבלגי היוקרתי גודייבה יימכר על המדפים ברמי לוי? פע...המשך
  
 
אייל רביד / צילום: יחצ
ויקטורי נהנית משיפור הרווחיות בעקבות התרחבות הרשת
רשת השיווק רשמה עלייה של 10% ברווח הגולמי לאחר שנהנתה משיפור בתנאי הסחר ● הרווח הנקי ירד ב-20% ל-9 מיליון שקל, וזאת בשל רווח הון חד-פעמי של 5 מיליון שקל ברבעון המקביל
  
 
עופות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי
בלי עוף בשקל: צפי למחסור בעופות טריים ברשתות השיווק
לפי משרד החקלאות, הסיבה לכך נעוצה בהיעדרותו של כוח-אדם מקצועי מהמשחטות במהלך חג הקורבן, שנמשך כ-5 ימים ● בעופות קפואים לא צפוי מחסור לאור חיי המדף הארוכים של המוצר
  
 
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל / צילום: תמר מצפי
פחות תור? דואר ישראל יקים נקודות שירות בתוך רשתות שיווק
חברת דואר ישראל מעוניינת להקים חנות בתוך חנות בקניונים ובמרכזי קניות ● החנויות יזכו להגדיל את תנועת הלקוחות וייהנו מעמלות ישירות
  
 
סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
חוששים מגל התייקרויות במזון? המחירים ברשתות כבר עלו
נתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" חושפים כי בזמן שעוד ועוד חברות מזון מודיעות על התייקרויות, בפועל המחירים ברשתות המזון כבר עלו - ומדד מחירי המזון ביולי הוא הגבוה ביותר מאז 2014 ● כך, החטיפים המלוחים של יצרניות המזון עלו בלמעלה מ-6%; העוף הארוז טרי ב-4.5%, הדגים הקפואים ב-7%, ושימורי הטונה בשיעור של מעל ל-5% ● ניתוח "גלובס"
  
 
מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן / צילום: איל יצהרשני מוזס / איור: גיל ג'יבלי
שני מוזס
אחרי החגים יתייקר הכול
עגלת הסופר נשארה אותה עגלה - אבל אתם עומדים לשלם עליה הרבה יותר
רגע אחרי שאתם חוזרים מחופשת הקיץ ורגע לפני שאתם נכנסים לאוטוסטרדת החגים, בין שאתם מארחים או מתארחים ובין שאתם נוסעים או נשארים, כנ...המשך
  
 
איציק אברכהן / צילום: איל יצהר
ייצוגית ב-300 מ' ש' נגד שופרסל: לא ביטלה הסדרי בלעדיות
התביעה מתבססת על טענה שלפיה שופרסל נמנעה מלבטל הסדרי בלעדיות במקרקעין שלהם הייתה צד ● שופרסל טרם הגישה את תשובתה
  
 
מרכז מיון משלוחים של אמזון / צילום: רויטרסאלה אלקלעי / איור: גיל ג'יבלי
אלה אלקלעי
יוצאים לקניות - של מצרכים ושל מניות
גם בהנחה שאמזון לא תיכנס לתחום המזון, האתגרים בענף גדולים. "אונליין" אינו הבטחה לתשואה
תחום רשתות השיווק מספק לנו בתקופה האחרונה 3 סיפורים מעניינים. פרק ראשון - ההסתבכות ב-3 השנים האחרונות שופרסל הוסיפה כמעט שקל ו...המשך
  
 
סניף אושר עד בית שמש / צילום: אוריה תדמור
אושר לנהל ייצוגית נגד "אושר עד": גובה מחיר מופרז על ביצים
בתביעה נטען כי הרשת, הידועה במחירים נמוכים יחסית לממוצע, וגובה גבוה מהמותר בחוק על אריזה של 60 ביצים ובכך מפרה חובה חקוקה של הוראות צו הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים
  
 
פרשמרקט / צילום: יחצ
חברה ראויה במחיר לא ראוי: מדוע נכשלה הנפקת פרשמרקט?
פרשמרקט היא חברה לגיטימית בבורסת ת"א ועל פניו גם מוצלחת ומנוהלת היטב, אבל אם פונקציית המטרה של בעלי המניות הקיימים הייתה לעשות סיבוב מהיר על גבו של הציבור במחיר מוגזם, ולא לבסס שותפות ארוכת-טווח המועילה לכל הצדדים - אזי טוב שההנפקה לא יצאה לפועל ● פרשנות
  
 
הפרסומת של בזק עם עומר אדם / צילום: מתוך הפרסומת
ירידה בפרסום של רשתות השיווק במחצית הראשונה 2018
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי משרד החינוך עקף את משרד התרבות בהוצאה על פרסום (11.7 מיליון שקל) ● בזק הגדילה את ההשקעה בפרסום לכ-50 מיליון שקל, ועלייה של 40% נרשמה בקטגוריית מוצרי החלב ● המפרסמת הגדולה במחצית הראשונה: שטראוס
  
 
המחאה החברתית של 2011 /צילום: רויטרסמומו בהדב / ציור גיל ג'יבלי
מומו מהדב
לחזור ולזכות באמון הציבור
הצרכנים מצפים מחברות עסקיות להראות תוצאות חברתיות נוספות - לא רק רווחים
ברעש התמידי המאפיין את המציאות הישראלית, מעניין לבחון את תפיסות הציבור כלפי המגזר העסקי, החברות הגדולות, התאגידים, תחומי העיסוק הש...המשך
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 910 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 57