שירות לקוחות בחדשות - עמוד 14

סוכן חדשות
 
רומנו נכנס לפרטנר: ההנהלה תקשיב לשיחות לקוחות
מנכ"ל פרטנר הנכנס, חיים רומנו, עצר את מדיניות נתח השוק והורה על חזרה למדיניות של שמירת הלקוחות הקיימים ■ מקבל דיווחים שוטפים על כמות הפניות למרכזי השירות
  
 
איך תוכלו להאזין לשיחה שלכם עם נציג שירות הלקוחות?
החברות מקליטות את השיחות של נציגיהן עם הלקוחות, אך בעת מחלוקת הן מסרבות להשמיע להם אותן ■ "גלובס" בודק מתי החוק מתגייס לעזרת הצרכן - ומגלה שהוא נמצא בעמדת נחיתות
  
 
10 סיבות שבגללן חברות הסלולר צריכות לבקש סליחה
על לא מעט דברים ראוי היה שחברות הסלולר יבקשו סליחה מהצרכנים - כמו המחיר הגבוה של שליחת SMS, קשיי ההתנתקות או אפילו המצב האבסורדי שיוצר התמחור המסובך
  
 
פרויקט מיוחד: מקומות העבודה הכי נחשקים בישראל
מיוחד למגזין Leaders: איזו חברה נתפסת כאטרקטיבית ביותר בקרב העובדים בענפי המשק? ■ הרצוג-פוקס-נאמן - במקום הראשון אצל עורכי הדין ■ בשירות לקוחות: פרטנר מעל כולם
  
 
שירות לקוחות: 27% רוצים לעבוד בפרטנר - בגלל התנאים
התמודדות עם לקוחות זועמים היא משימה לא פשוטה ■ בחברות מבינים כי שביעות-הרצון של העובדים משליכה על שביעות-הרצון של הלקוחות, ולכן מפנקים את נציגי השירות שבקו החזית
  
 
סמנכ"ל השירות בהוט: "זמן ההמתנה - פחות מדקה; אנחנו אמיתיים כשאנחנו אומרים שיש לנו שירות טוב"
חברת התקשורת היא אחת המושמצות בישראל בכל הקשור לשירות הלקוחות, על רקע יחס אגרסיבי ומזלזל ■ בשנתיים האחרונות היא ביצעה מהלכים שאם יצליחו, יוכלו להילמד בבתי ספר לעסקים ■ אילן צחי: "90% מהלקוחות שלנו מדרגים את השירות כטוב או טוב מאוד"
  
 
ליאורה ליפץ
ליאורה ליפץ
האסטרטגיה הטובה ביותר
טיפוח לקוחות הוא האמצעי הטוב ביותר לצמיחה יציבה
הכלכלה העולמית משדרת סימנים כבדים למיתון, אבל הדבר אינו מונע מכם לרצות לצמוח, ולהגדיל את מכירות החברה שלכם. אם כן, איפה תתחילו? הא...המשך
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
הנך מועבר לנציג שירות אוטומטי
פתרונות המבוססים על בינה מלאכותית מבצעים מהפך בשירות הלקוחות בארץ ובעולם
בדיקה שנערכה באקראי לפני כ-3 שנים, ב-8 חברות גדולות, העלתה כי רק אחת מהן ממשיכה לתת שירות לקוחות טלפוני חינמי ללקוחותיה. 5 חברות ה...המשך
  
 
"012 פתחו לי 2 חשבונות אינטרנט - אף שבכלל אין לי אינטרנט"
לקוחה שנרשמה ל-012 כדי לקיים שיחות לחו"ל טוענת כי בלי שביקשה החברה פתחה שני חשבונות אינטרנט על שמה - מבלי שתהיה כלל מחוברת לאינטרנט בפועל
  
 
"סלקום שכחה לעדכן את החבילה לפי ההטבה שהובטחה לי"
לקוחה שעברה מפלאפון לסלקום טוענת כי הובטחה לה הטבה של 3,500 דקות שיחה בתוך סלקום וגלישה ללא הגבלה - אך ההטבה לא עודכנה, מה שהוביל לחריגה גדולה בתשלום
  
 
שריג: המוסדיים נדרשים למנות מנהל בכיר לשירות לקוחות
הממונה על שוק ההון: על דירקטוריון גוף מוסדי לקבוע מדיניות שירות מסודרת, שעיקרה, יצירת תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיו, מענה ללקוחותיו בזמן סביר, ומסירת מידע מלא
  
 
למה קשה לשמר עובדי שירות ואיך בכל זאת עושים זאת?
אחת הבעיות הכואבות של מנהלים בארגוני שירות היא תחלופת עובדים גבוהה ■ למה קשה לשמר עובדי שירות ואיך בכל זאת עושים זאת?
  
 
שיא החליבה: לקוח סלקום נדרש לשלם על קבלת מידע
הלקוח התקשר למוקד השירות של סלקום כדי לברר מידע על חבילות שיחות מחו"ל - והתבקש לשלם 4.90 שקלים כדי לקבל את המידע
  
 
בדיקת השירות בחברות הסלולר: אורנג' בראש מצעד התלונות
חברות הסלולר מתקשות להתמודד עם התיקונים שהוכנסו לטובת הצרכנים: זמני ההמתנה ארוכים, וחיובי היתר חוגגים ■ באורנג' המצב בעייתי במיוחד עם תלונות על טעויות בחשבון ועוד
  
 
סנונית ראשונה: כאל פותחת נקודות שירות ומכירה בקניונים
הנציגויות, שיוקמו תחת השם Cal Store, יאפשרו ללקוחות לקבל אישור מיידי על הנפקת כרטיס אשראי, הצטרפות להוראות קבע על גבי כרטיס האשראי ומתן הלוואות חוץ-בנקאיות
  
 
דובי בן גדליהו / איור: גיל ג'יבלי
דובי בן גדליהו
הקוטג' של הסלולר
כך תייעלו את עלויות השיחות למרות מערכת החליבה המשומנת של מפעילות הסלולר
ב-2010 רשמו 3 מפעילות הסלולר הגדולות של ישראל רווח נקי מצרפי של 3.57 מיליארד שקל. נזכרנו במספר המרשים הזה כשנזקקנו השבוע לשירותי ה...המשך
  
 

<    789101112131415161718192021    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988