שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

כך "התעללה" אופטיקנה בלקוחה קשישה בת 75

הלקוחה רכשה משקפיים, התחרטה באותו יום, ואז זכתה לסאגה של טרטורים והבטחות-שווא להחזר התשלום ■ רק לאחר פניית "גלובס" דברים התחילו לזוז: חודש וחצי לאחר ביטול העסקה כרטיס האשראי זוכה, והצ'ק המיוחל הגיע

מיכל רז-חיימוביץ' 04.02.2014

לקוח פלאפון: חוב לא מוצדק תפח ל-4,000 שקל

במשך חודשים נדרש הלקוח לשלם על שירות שלא קיבל, ובינתיים החוב הצטבר ■ הלקוח, חולה במחלת לב, הרגיש שההתנהלות הזו עולה לו בבריאות ■ פלאפון: "הגענו עם הלקוח להסדר לתשלום החוב לשביעות-רצונו"

אפרת אהרוני 27.01.2014

נציג גינדי החזקות ללקוחה: פנית לתקשורת? לא נתקן את התקרה

כבר שבועיים שאתי ואבי כרמי מראשל"צ לא יכולים לישון במיטתם, מחשש שחלקי טיח נוספים ייפלו מהתקרה ■ בני הזוג קיוו שבגינדי החזקות יתקנו את הליקויים, אך בדיעבד הסתבר להם כי בחברה שינו את דעתם, וזאת כיוון שפנו לתקשורת

אתר חדשות ערוץ 2 19.01.2014

שיפור חוויית הלקוח קריטי

אם לא תעניקו ללקוח חוויה טובה, הוא ינטוש לטובת המתחרים

תמר אוסטר 15.01.2014

אסוס ישראל העלימה תלונות לקוחות מעמוד הפייסבוק שלה

בעקבות תלונות רבות על רמת השירות של אסוס ישראל שהופיעו בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה, החליטה החברה למחוק את ההודעות ולהשאיר בעיקר פוסטים חיובים ■ לאחר פרסום הידיעה ב"גלובס" התלונות חזרו לעמוד

צחי הופמן 02.01.2014

לקוח אסוס: "שני המחשבים שרכשתי סבלו מתקלות"

לטענת הלקוח, השירות שניתן ע"י החברה היה איטי ולקוי ■ אסוס: "החברה מכירה במקום לשיפור בתחום השירות ופועלת במרץ לשם כך"

צחי הופמן 01.01.2014

הוט תפצה לקוח בגין "התעלמות ויחס פוגעני, מזלזל ומשפיל"

ביהמ"ש: הלקוח זכה להתנהלות מזלזלת מצד הוט, לאחר שניסה להשיג שירות בטלפון ללא הצלחה; הלך מיוזמתו למשרדי הוט ונשלח הביתה בלי שקיבל יחס ■ "יש לפצותו בסכום גבוה ביותר, אך הלקוח הגביל תביעתו ל-3,000 שקל בלבד"

יוסי ניסן 30.12.2013

מדוע שילם קשיש לנטוויז'ן 3,000 שקל על חבילת 79 שקל?

הדיל לכל היעדים לא כלל שיחות לפיליפינים ■ עקב פניית "גלובס" הלקוח יזוכה

מיכל רז-חיימוביץ' 30.12.2013

פרטנר מובילה בסקר מרקטסט בחוויית שירות הלקוחות בסלולר

הסקר נערך בקרב מדגם מייצג של 451 לקוחות של חברות הסלולר הגדולות אשר פנו במהלך שלושת החודשים שקדמו לסקר למרכזי השירות של החברות

גד פרץ 18.12.2013

קניתם סמארטפון מהיבואן הרשמי והמכשיר התקלקל? צפו לבעיות

צרכנים רבים מעדיפים לרכוש סמארטפון אצל היבואנים הרשמיים ■ אלא ששם - כך עולה מבדיקת "גלובס" - נדרשים לקוחות שנתקלו במוצר מקולקל להמתין שבועות לתיקון מוצר, להתמודד עם היעדר שירות ולהיתקע ללא מכשיר חלופי

צחי הופמן 18.12.2013

בעיות חמורות במערך התיקונים של אסוס - הלקוחות זועמים

צרות שירות בחברת אסוס ישראל: אין חלקי חילוף, מחשבים חוזרים לא תקינים מהטכנאים ומחשבים חלופיים מקולקלים ■ אסוס: "הנהלת החברה מייחסת חשיבות רבה לשוק הישראלי"

צחי הופמן 17.12.2013

לקוח: הוט מובייל חייבה אותי ב-500 שקל על קווים שלא הזמנתי

הלקוח מסר לחברה את מספר כרטיס האשראי שלו במעמד ההתקשרות הראשונית, אך מיד לאחר מכן הודיע על ביטול העסקה ■ במשך שנה הוא דרש שכספו יוחזר, אך ללא הועיל ■ בעקבות פניית "גלובס" הכסף יוחזר לצרכן

מיכל רז-חיימוביץ' 09.12.2013

מדוע חברות הסלולר הוותיקות מקצצות את מרכזי השירות?

חברות הסלולר הוותיקות מנסות להסתיר את סגירת מרכזי השירות בזה אחר זה, מהלך בו הן נוקטות בניסיון לחסוך כסף על גבו של הצרכן ■ התוצאה: מחצית מהלקוחות, עפ"י סקר TRI, מוצאים את עצמם בהמתנה ארוכה ומייגעת לשירות

אפרת אהרוני 26.11.2013

טעון שיפור: כך חויב לקוח yes על ממיר שהחזיר לחברה

החברה הודתה בטעות, אך הכסף לא הושב במשך חודשים - עד לפניית "גלובס" בנושא ■ yes: "אנו מתנצלים על השתלשלות האירועים"

מיכל רז-חיימוביץ' 12.11.2013

רוצים לפנות לתאגיד המים מיתב? כדאי שתפנו חצי יום

צרכנים מדווחים על המתנה של 40-320 דקות במוקד השירות הטלפוני של החברה

מיכל רז-חיימוביץ' 05.11.2013

הלקוח הצודק האחרון

הנטייה העסקית הרווחת בימינו היא להגדיר את הלקוח כטועה

יעל מהודר 03.11.2013

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 393 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 25