אלון, המתמחה במערכי שירות של חברות גדולות, סבור כי מנהלי מוקדי שירות לא צריכים להתרגש מכל לקוח שעוזב, וכי שירות טוב אינו שווה בהכרח למענה מהיר
כ-20 דקות המתנה, לעתים ללא מענה בסופן, צפויות למטלפנים להוט כדי להצטרף למבצע החדש ■ אז מה אם החוק מחייב מענה תוך 3 דקות?
אחרי שנים של המתנה מורטת עצבים במוקדים של חברות התקשורת, נכנסו לתוקף תקנות שמגבילות את ההמתנה ל-3 דקות ■ בדיקת "גלובס" מגלה כי זמני ההמתנה התקצרו משמעותית - למעט שיחה אחת לפלאפון שבה המתנו 8:30 דקות
הערוץ מאפשר ללקוחות הוט לבצע פעולות באופן עצמאי ולקבל מידע על גבי המסך
כדי לברר בזמן אמת את תעריף הנסיעה בנתיב המהיר בכביש 1, במוקד השירות ממליצים לנהגים לגלוש לאתר החברה ■ הבעיה: הם לא יכולים לגלוש בזמן נהיגה
מחר ייכנסו לתוקפן תקנות בנוגע לזמני ההמתנה במוקדי השירות הטלפוני החינמיים ■ החברות יחויבו לחזור לצרכן אם זמן ההמתנה ארוך מ-3 דקות
ודאי נפגשתם איתם כבר, ואם עדיין לא נפגשתם, יש סיכוי סביר שתפגשו אותם בעתיד ■ הלקוחות שמתלוננים ומאשימים רק אתכם בכישלונות ■ להלן מספר טיפים להתמודדות
Feedbox מאפשר למשווקים לקבל משוב מהלקוחות ולפעול באופן מיידי לתיקון הבעיה במסעדות, בתי קפה, תחנות דלק, בתי מלון ועוד
לשווא ניסיתי לנתק את חמותי המנוחה מהכבלים. הצצה ראשונה למגזין G
חיים רומנו דוחק בעובדים לשים דגש על שירות לקוחות: "שביעות-רצון לקוחותינו הייתה ועודנה המטרה החשובה ביותר לה אנו מחויבים. לצורך כך נדרשת עבודת צוות"
חברת הסלולר החליטה לסיים את ההתקשרות עם חברות מיקור החוץ תקשוב ו"כל יכול" המעסיקות כ-200 עובדי קבלן עבורה ■ פלאפון: "בעקבות החרפת הרגולציה נאלצנו לסיים התקשרות עם מוקדי שירות חיצוניים"
לקוחת פלאפון גילתה כי החברה לא נקפה אצבע כדי להשיב לה מכשיר שנגנב ■ פלאפון: "בעל המכשיר הוא היחיד הרשאי להגיש תלונה במשטרה כשמכשירו נגנב"
בחשבונית גילתה מ' כי היא ממשיכה לשלם שלא בהתאם לסיכום ■ רק עקב פניית "גלובס" קיבלה את החבילה שהובטחה ■ האזינו לשיחה בין נציגת סלקום ללקוחה
כשאתה נאמן ללקוחות שלך וחושב איך לעשות להם טוב, הם יחזירו לך
בשתי תלונות שהגיעו ל"גלובס" טוענים לקוחות הוט כי גילו באיחור של חודשים כי חויבו לשווא ■ הכספים הושבו, אך עולה השאלה כמה מקרים כאלה לא אותרו
א' גילה כי מבצע אינו מיועד אליו כלקוח קיים, ולפיכך ביקש להתנתק ולהתחבר מחדש - אך נאמר לו כי לא יוכל להתחבר במשך 4 חודשים ■ yes: טעות בתום-לב
הוט מוביילחברות תקשורתטיסותמגזין Leadersמשרד התקשורתסלקוםסקרפילתפרטנרשיווק