ב-AKB זיהו מנין נובע הקושי בהשגת מענה רלוונטי מנציג שירות - ומטפלים בו
לקוחות מגדל ממתינים שבועות לתשובה - ואין מענה ■ המטלפנים למוקד לא מגיעים לנציג אנושי, והשיחות מתנתקות ■ מגדל בתגובה: "מתנצלים, יש עומס רב"
משתמש בסלולר וכרטיס אשראי? פייסבוק היא הבעיה האחרונה שלך
חוויית הלקוח בישראל היא אחד התחומים שעדיין רחוקים מהטופ העולמי ■ מה אפשר ללמוד מהמקרים של AT&T ,BURBERRY וחברת השילוח Ship Track
גם אם טסתם לחו"ל למספר חודשים, או לחילופין גרתם במשך פחות מחצי שנה בדירה שאין בה טלוויזיה - לא מתאפשר כל זיכוי באגרה על פרק הזמן היחסי ■ חוסר היגיון? נציגת השירות ברשות השידור: "יש חוסר היגיון בהרבה דברים"
לטענת הלקוח, נציגי yes לא הגיעו לאסוף את שני הממירים שברשותו ■ בהמשך דרשה ממנו yes כ-4,000 שקל באמצעות עו"ד ■ עקב פניית "גלובס" החיוב בוטל
בארגון כוח לעובדים טוענים כי המהלך הואץ במקביל להתאגדות העובדים בחברה ■ הנהלת הוט בתגובה: "כל עובד רשאי לבחור אם לעבור או להישאר"
פוסט בפייסבוק של ירון בר לב, שנפלט מהחברה בה עבד 5 שנים לפני שנתיים וחצי, הפך ל"באזז" ברשת
בעולם של רשתות חברתיות, שירות הלקוחות של החברה הוא המפתח שלה לשביעות-רצון הצרכנים ■ 6 טיפים לניהול משבר מול לקוח
שירות לקוחות לא מקצועי אינו נדיר, אך רק רבע מהציבור יתלוננו על כך להנהלת החברה, 12% ישחררו קיטור בפייסבוק, ופחות מ-10% יתלוננו בגופים צרכניים ■ הסקר נערך ע"י מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי עבור "גלובס"
בתו של הלקוח פרסמה את המקרה בפייסבוק וזכתה לתגובות רבות ■ הלקוח, עיוור כמעט לחלוטין, התנתק מ-yes והתחבר להוט ב-240 שקל בחודש ■ הוט: "נספק לו ציוד עדכני" ■ היכנסו וצפו בציוד המשומש
הזוג הצטייד בחבילות חו"ל, אך הכול התהפך בתאונת דרכים ששלחה את האישה לטיפול נמרץ ■ מי צודק? שאלה טובה ■ איפה היה שיקול-הדעת? שאלה מצוינת
נציגת השירות: "הסיבה היא שטיפת הרצפה. קני רגליים חדשות ב-400 שקל" ■ איקאה: "נעשה שימוש חריג במוצר. לפנים משורת הדין נחליף את כל השולחן"
בשעה שבזק הכריזה על שדרוג מהירות הגלישה באינטרנט של כלל לקוחותיה ל-15 מגה, נציגי שירות לא ידעו עדיין לענות על שאלות בסיסיות הנוגעות למהלך
במוקד השירות ובפייסבוק ממשיכים לקוחות לתאר מצבים דומים, אך מנכ"ל שטראוס מים דבק בעמדתו: "האירוע לא קשור אלינו אלא לסביבת המטבח"
חלק מהחברות הפנימו את תקנות הגנת הצרכן שנכנסו לתוקפן בדצמבר האחרון, וחלק ממש לא ■ ומהן הסנקציות למי ששם פס על הרגולטור? אין כאלה
בינה מלאכותיתהוטחברות ביטוחחברות תקשורתטיסותמשרד התקשורתסלקוםסקררשות שוק ההוןשיווק