שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

פרופ' גד אלון מציג: עצות למנהלי מוקדי שירות לקוחות

אלון, המתמחה במערכי שירות של חברות גדולות, סבור כי מנהלי מוקדי שירות לא צריכים להתרגש מכל לקוח שעוזב, וכי שירות טוב אינו שווה בהכרח למענה מהיר

עינב בן יהודה 28.01.2013

רוצים להצטרף למבצע החדש של הוט? חכו 20 דקות על הקו

כ-20 דקות המתנה, לעתים ללא מענה בסופן, צפויות למטלפנים להוט כדי להצטרף למבצע החדש ■ אז מה אם החוק מחייב מענה תוך 3 דקות?

מיכל רז-חיימוביץ' 16.01.2013

כמה זמן ממתינים על הקו במוקדי השירות של חברות התקשורת?

אחרי שנים של המתנה מורטת עצבים במוקדים של חברות התקשורת, נכנסו לתוקף תקנות שמגבילות את ההמתנה ל-3 דקות ■ בדיקת "גלובס" מגלה כי זמני ההמתנה התקצרו משמעותית - למעט שיחה אחת לפלאפון שבה המתנו 8:30 דקות

מיכל רז-חיימוביץ' ודפנה הראל-כפיר 08.01.2013

חברת הכבלים הוט משיקה ערוץ לשירות עצמי - my HOT

הערוץ מאפשר ללקוחות הוט לבצע פעולות באופן עצמאי ולקבל מידע על גבי המסך

מיכל רז-חיימוביץ' 25.12.2012

טעון שיפור: מדוע אין מספיק שילוט לפני הכניסה לנתיב המהיר?

כדי לברר בזמן אמת את תעריף הנסיעה בנתיב המהיר בכביש 1, במוקד השירות ממליצים לנהגים לגלוש לאתר החברה ■ הבעיה: הם לא יכולים לגלוש בזמן נהיגה

מיכל רז-חיימוביץ' 19.12.2012

ממחר: עד 3 דקות המתנה במוקדי השירות הטלפוניים

מחר ייכנסו לתוקפן תקנות בנוגע לזמני ההמתנה במוקדי השירות הטלפוני החינמיים ■ החברות יחויבו לחזור לצרכן אם זמן ההמתנה ארוך מ-3 דקות

מיכל רז-חיימוביץ' 11.12.2012

יועצי השקעות - כך תתמודדו עם לקוח "בעייתי"

ודאי נפגשתם איתם כבר, ואם עדיין לא נפגשתם, יש סיכוי סביר שתפגשו אותם בעתיד ■ הלקוחות שמתלוננים ומאשימים רק אתכם בכישלונות ■ להלן מספר טיפים להתמודדות

שירי דובר 09.10.2012

מאוכזבים מהשירות במסעדה? פידבוקס יכול לפתור את הבעיה

Feedbox מאפשר למשווקים לקבל משוב מהלקוחות ולפעול באופן מיידי לתיקון הבעיה במסעדות, בתי קפה, תחנות דלק, בתי מלון ועוד

רועי גולדנברג 06.09.2012

לקוחה נאמנה להוט עד מותה ואחריו

לשווא ניסיתי לנתק את חמותי המנוחה מהכבלים. הצצה ראשונה למגזין G

ליאת רון 30.08.2012

מנכ"ל פרטנר: "אין לשינויים בבעלות השפעה על פעילותנו"

חיים רומנו דוחק בעובדים לשים דגש על שירות לקוחות: "שביעות-רצון לקוחותינו הייתה ועודנה המטרה החשובה ביותר לה אנו מחויבים. לצורך כך נדרשת עבודת צוות"

שירות גלובס 22.08.2012

פלאפון מקצצת במיקור החוץ; לא ברור מה יעלה בגורל העובדים

חברת הסלולר החליטה לסיים את ההתקשרות עם חברות מיקור החוץ תקשוב ו"כל יכול" המעסיקות כ-200 עובדי קבלן עבורה ■ פלאפון: "בעקבות החרפת הרגולציה נאלצנו לסיים התקשרות עם מוקדי שירות חיצוניים"

שירות גלובס 19.08.2012

האזינו: מה קורה כשאייפון גנוב מגיע למוקד של פלאפון?

לקוחת פלאפון גילתה כי החברה לא נקפה אצבע כדי להשיב לה מכשיר שנגנב ■ פלאפון: "בעל המכשיר הוא היחיד הרשאי להגיש תלונה במשטרה כשמכשירו נגנב"

מיכל רז-חיימוביץ' 30.07.2012

סלקום הבטיחה ללקוחה סלולר ב-247 שקל - וחזרה בה

בחשבונית גילתה מ' כי היא ממשיכה לשלם שלא בהתאם לסיכום ■ רק עקב פניית "גלובס" קיבלה את החבילה שהובטחה ■ האזינו לשיחה בין נציגת סלקום ללקוחה

מיכל רז-חיימוביץ' 24.07.2012

נאמנות הדדית

כשאתה נאמן ללקוחות שלך וחושב איך לעשות להם טוב, הם יחזירו לך

רמי לוי 18.07.2012

לקוחות הוט: גבו מאיתנו חיוב לא מוצדק במשך חודשים

בשתי תלונות שהגיעו ל"גלובס" טוענים לקוחות הוט כי גילו באיחור של חודשים כי חויבו לשווא ■ הכספים הושבו, אך עולה השאלה כמה מקרים כאלה לא אותרו

מיכל רז-חיימוביץ' 13.06.2012

לקוח yes שביקש להתנתק נדרש ל-4 חודשי "צינון"

א' גילה כי מבצע אינו מיועד אליו כלקוח קיים, ולפיכך ביקש להתנתק ולהתחבר מחדש - אך נאמר לו כי לא יוכל להתחבר במשך 4 חודשים ■ yes: טעות בתום-לב

אפרת אהרוני 13.06.2012

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 357 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 23

צרו איתנו קשר *5988