שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

סטארט-אפ בשבוע: המוצר שיעזור לכם מול נציגי השירות

ב-AKB זיהו מנין נובע הקושי בהשגת מענה רלוונטי מנציג שירות - ומטפלים בו

גלי וינרב 15/06/2013

כמה זמן תצטרכו לחכות למענה במוקד הטלפוני של מגדל?

לקוחות מגדל ממתינים שבועות לתשובה - ואין מענה ■ המטלפנים למוקד לא מגיעים לנציג אנושי, והשיחות מתנתקות ■ מגדל בתגובה: "מתנצלים, יש עומס רב"

מיכל רז-חיימוביץ' 12/06/2013

דרישת שלום מהפרטיות שלך

משתמש בסלולר וכרטיס אשראי? פייסבוק היא הבעיה האחרונה שלך

דביר בר 12/06/2013

"הפוקוס של חברות צריך להיות החוויה הרגשית של הלקוח"

חוויית הלקוח בישראל היא אחד התחומים שעדיין רחוקים מהטופ העולמי ■ מה אפשר ללמוד מהמקרים של AT&T ,BURBERRY וחברת השילוח Ship Track

אפרת אהרוני 30/05/2013

רשות השידור: לא ניתן לשלם אגרה על פחות מחצי שנה

גם אם טסתם לחו"ל למספר חודשים, או לחילופין גרתם במשך פחות מחצי שנה בדירה שאין בה טלוויזיה - לא מתאפשר כל זיכוי באגרה על פרק הזמן היחסי ■ חוסר היגיון? נציגת השירות ברשות השידור: "יש חוסר היגיון בהרבה דברים"

מיכל רז-חיימוביץ' 28/05/2013

yes לא אספה ממירים - והלקוח שהתנתק נדרש לשלם 4,000 שקל

לטענת הלקוח, נציגי yes לא הגיעו לאסוף את שני הממירים שברשותו ■ בהמשך דרשה ממנו yes כ-4,000 שקל באמצעות עו"ד ■ עקב פניית "גלובס" החיוב בוטל

אפרת אהרוני 27/05/2013

פנייה לביה"ד: הוט כופה על עובדים לעבור לחברות קבלניות

בארגון כוח לעובדים טוענים כי המהלך הואץ במקביל להתאגדות העובדים בחברה ■ הנהלת הוט בתגובה: "כל עובד רשאי לבחור אם לעבור או להישאר"

שי ניב 26/05/2013

ההיי-טקיסט שלא מוצא עבודה - גם לא בשירות לקוחות

פוסט בפייסבוק של ירון בר לב, שנפלט מהחברה בה עבד 5 שנים לפני שנתיים וחצי, הפך ל"באזז" ברשת

שירות גלובס 05/05/2013

איך מונעים מנציג שירות לקוחות לחולל את המשבר הבא?

בעולם של רשתות חברתיות, שירות הלקוחות של החברה הוא המפתח שלה לשביעות-רצון הצרכנים ■ 6 טיפים לניהול משבר מול לקוח

נעמה שלו וזמיר דחב"ש 19/03/2013

סקר מיוחד: כמה טורחים להתלונן על שירות לקוחות לקוי?

שירות לקוחות לא מקצועי אינו נדיר, אך רק רבע מהציבור יתלוננו על כך להנהלת החברה, 12% ישחררו קיטור בפייסבוק, ופחות מ-10% יתלוננו בגופים צרכניים ■ הסקר נערך ע"י מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי עבור "גלובס"

אפרת אהרוני 14/03/2013

הוט סיפקה ללקוח עיוור ממיר ושלט מת"ב ישנים ומלוכלכים

בתו של הלקוח פרסמה את המקרה בפייסבוק וזכתה לתגובות רבות ■ הלקוח, עיוור כמעט לחלוטין, התנתק מ-yes והתחבר להוט ב-240 שקל בחודש ■ הוט: "נספק לו ציוד עדכני" ■ היכנסו וצפו בציוד המשומש

יוסי ניסן 12/03/2013

טיול בניו-זילנד, תאונה קטלנית - ו-11,000 שקל חשבון מאורנג'

הזוג הצטייד בחבילות חו"ל, אך הכול התהפך בתאונת דרכים ששלחה את האישה לטיפול נמרץ ■ מי צודק? שאלה טובה ■ איפה היה שיקול-הדעת? שאלה מצוינת

יוסי ניסן ודורון אביגד 04/03/2013

לקוחת איקאה: "קניתי שולחן - אך הרגליים מתקלפות"

נציגת השירות: "הסיבה היא שטיפת הרצפה. קני רגליים חדשות ב-400 שקל" ■ איקאה: "נעשה שימוש חריג במוצר. לפנים משורת הדין נחליף את כל השולחן"

מיכל רז-חיימוביץ' 28/02/2013

נציג שירות בבזק: "יש לך 15 מגה? לא יודע כמה תשלם"

בשעה שבזק הכריזה על שדרוג מהירות הגלישה באינטרנט של כלל לקוחותיה ל-15 מגה, נציגי שירות לא ידעו עדיין לענות על שאלות בסיסיות הנוגעות למהלך

שירות גלובס 18/02/2013

כמה לקוחות "תמי 4" מתמודדים עם ג'וקים במכשיר?

במוקד השירות ובפייסבוק ממשיכים לקוחות לתאר מצבים דומים, אך מנכ"ל שטראוס מים דבק בעמדתו: "האירוע לא קשור אלינו אלא לסביבת המטבח"

מיכל רז-חיימוביץ', אילנית חיות ורועי גולדנברג 18/02/2013

אתם מתייבשים על הקו במוקדי השירות? גם התקנות נתקעו

חלק מהחברות הפנימו את תקנות הגנת הצרכן שנכנסו לתוקפן בדצמבר האחרון, וחלק ממש לא ■ ומהן הסנקציות למי ששם פס על הרגולטור? אין כאלה

מיכל רז-חיימוביץ' 09/02/2013

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 373 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 24