שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

אורנג' הפסידה בייצוגית - והלקוחה נאלצה להילחם על הזיכוי

פרטי האשראי שהיו בידי אורנג' לא היו רלוונטיים, ולמרות פניות חוזרות ונשנות של הלקוחה, הסכום לא הועבר אליה כנדרש

אפרת אהרוני 20.10.2014
בניין פלאפון / צילום: תמר מצפי

קנס של 230 א' ש' לפלאפון: שירות חסר במוקד בחוה"מ פסח

רישיון חברות הסלולר מחייב אותן לאייש את המוקד הטלפוני לפחות 13 שעות ביממה, ואולם בחוה"מ פסח ניתן שירות במוקד פלאפון במשך 10 שעות בלבד

שירות גלובס 07.10.2014
קריירה, אבטלה, משכנתא / צילום: thinkstock

10 סיבות שבגללן צריך לבקש סליחה מהצרכנים

כמה גורמים עוינים לצרכן חייבים לנו התנצלות עמוקה על עוולות צרכניות שספגנו מהם השנה - ולא בטוח שזה יספיק ■ הנה דוגמאות נבחרות ■ מדריכים בתחום

אפרת אהרוני 02.10.2014
מוקד שירות לקוחות / צילום: תמר מצפי

איומים, קנסות והתראות לפני הליכים משפטיים: ה"פיגוע" הצרכני של כאל

אילנית חיות ביטלה הצטרפות לכרטיס אשראי חוץ-בנקאי של YOU וקיבלה אישור שהכרטיס בוטל. אז קיבלה ■ בפועל היא מצאה את עצמה נתונה ל"פיגוע" צרכני שנמשך חודשים ■ דוגמה נוספת לשירות הגרוע בישראל

אילנית חיות 30.09.2014
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

השירות בהוט מידרדר - והלקוחות מתוסכלים מתמיד

הודעת "אין קליטה" במשך 3 ימים, טרטור לקוחות שהתנתקו, טעות המונית בחיוב בסלולר ולקוח שמנסה לפתור בעיות קליטה מאז ינואר - ללא הצלחה ■ הוט בתגובה: "התחלנו מהלכים לשיפור חוויית הלקוח"

אפרת אהרוני 16.09.2014
סניף שופרסל שלי / צלם: תמר מצפי

מנהלת שירות הלקוחות בשופרסל טענה: שניים זה לא זוג

לקוח שופרסל טוען כי בסניף הרשת היה מבצע של שתי יחידות חטיף דגנים פיטנס ב-25 שקל, אך המחיר שהופיע בקופה היה 33 שקל; הלקוח ניגש למנהלת השירות בסניף כדי שזו תפתור את העניין, אך זו טענה בפניו כי "שניים זה לא זוג"

צחי הופמן 27.08.2014
הוט מובייל / צילום אייל יצהר

הוט מובייל גבתה תשלום על פנייה לשירות הלקוחות - ונקנסה

הוט מובייל גבתה בטעות כסף מלקוחות שהתקשרו להתלונן על תקלות ■ משרד התקשורת קנס אותה ב-44 אלף שקל וחייב אותה להחזיר 16 אלף שקל ללקוחות ■ החברה טענה כי מדובר בתקלה טכנית שטופלה מיד

גד פרץ 24.08.2014
שיחת שירות לקוחות / צילום: thinkstock

נציגת שירות בהוט: "בגלל העומס מנתקים ללקוחות בפנים"

‎‎נציגת השירות לשעבר, שהתראיינה לתוכנית "הכול כלול" בערוץ 10, נמצאה דוברת אמת בבדיקת פוליגרף‏ ■ "היעד הוא יותר מ-6 שיחות לשעה, שזה לא ריאלי, אז נציגים פשוט מנתקים את השיחות" ■ הוט: "דוחה את הטענות על הסף"

‎‎אפרת אהרוני‏ 19.08.2014
גלעד ארדן / צילום: קובי גדעון - לע"מ

הקץ לזמני ההמתנה הארוכים? שר התקשורת מקדם רפורמה

על-פי רפורמה שמציע משרד התקשורת, זמן ההמתנה לחברות תקשורת לא יעלה על 6 דקות, והחברה תהיה מחויבת לחזור ללקוחות תוך 3 שעות לכל היותר - או שתהיה חשופה לתביעה של 1,000 שקל ללא הוכחת נזק

נדב נוימן וגד פרץ 17.08.2014
דואר ישראל / צילום: תמר מצפי

השר ארדן יוצא נגד השירות הלקוי של דואר ישראל

שר התקשורת: ראשי ערים ברחבי הארץ מוחים על השירות הלקוי בדואר, שבא לידי ביטוי בהמתנה ארוכה בסניפים, איבוד דברי דואר שאינם מגיעים ליעדם ועוד

גד פרץ 13.07.2014

הוט מנסה למזער נזקים: מגייסת 450 נציגי שירות כדי להשתפר

החברה תגייס כבר בחודש יולי 200 נציגי שירות לקוחות ■ מנכ"ל הוט, אילן צחי: "שיפור השירות נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו"

גד פרץ ואפרת אהרוני 07.07.2014
מוקד שירות לקוחות / צילום: תמר מצפי

ועדת הכלכלה מקדמת: מענה אנושי במוקד תוך 3 דקות

היום אישרה ועדת הכלכלה לקריאה ראשונה הצעה שתחייב מענה אנושי תוך שלוש דקות, לכל פנייה של לקוחות לחברה

מיכל רז-חיימוביץ 02.07.2014
מוקד שירות לקוחות / צילום: תמר מצפי

באיזו חברת ביטוח תקבלו את השירות הטוב ביותר?

בפעם הראשונה פרסם האוצר את דירוג השירות הפרטני של חברות הביטוח ■ בענף נשמעת ביקורת נרחבת על האופן שבו הוכן המדד

רון שטיין 02.07.2014

ייצוגית: זמן ההמתנה במוקד הוט - 5,130% יותר מהמותר

הוט, שנקנסה בשבוע שעבר ב-1.3 מיליון שקל בגין המתנה ארוכה במוקד השירות, נתבעת ב-40 מיליון שקל ■ התובע: "הוט עוברת על חוק הגנת הצרכן; הגיע הזמן שנגרום להוט, שמזלזלת בצרכנים וחוסכת על חשבוננו, לשלם על התנהלותה"

אפרת אהרוני 01.07.2014
פטריק דרהי / צילום: איל יצהר

השירות בהוט לא ישתפר

האג'נדה של דרהי היא שיפור שורת הרווח על חשבון השירות

גד פרץ 30.06.2014

למה לא נוטשים את הוט?

על מחיר הצרכנים מוחים, אבל על שירות גרוע הם מבליגים

דפנה הראל-כפיר 29.06.2014

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 395 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 25