שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

פלאפון מקצצת במיקור החוץ; לא ברור מה יעלה בגורל העובדים

חברת הסלולר החליטה לסיים את ההתקשרות עם חברות מיקור החוץ תקשוב ו"כל יכול" המעסיקות כ-200 עובדי קבלן עבורה ■ פלאפון: "בעקבות החרפת הרגולציה נאלצנו לסיים התקשרות עם מוקדי שירות חיצוניים"

שירות גלובס 19.08.2012

האזינו: מה קורה כשאייפון גנוב מגיע למוקד של פלאפון?

לקוחת פלאפון גילתה כי החברה לא נקפה אצבע כדי להשיב לה מכשיר שנגנב ■ פלאפון: "בעל המכשיר הוא היחיד הרשאי להגיש תלונה במשטרה כשמכשירו נגנב"

מיכל רז-חיימוביץ' 30.07.2012

סלקום הבטיחה ללקוחה סלולר ב-247 שקל - וחזרה בה

בחשבונית גילתה מ' כי היא ממשיכה לשלם שלא בהתאם לסיכום ■ רק עקב פניית "גלובס" קיבלה את החבילה שהובטחה ■ האזינו לשיחה בין נציגת סלקום ללקוחה

מיכל רז-חיימוביץ' 24.07.2012

נאמנות הדדית

כשאתה נאמן ללקוחות שלך וחושב איך לעשות להם טוב, הם יחזירו לך

רמי לוי 18.07.2012

לקוחות הוט: גבו מאיתנו חיוב לא מוצדק במשך חודשים

בשתי תלונות שהגיעו ל"גלובס" טוענים לקוחות הוט כי גילו באיחור של חודשים כי חויבו לשווא ■ הכספים הושבו, אך עולה השאלה כמה מקרים כאלה לא אותרו

מיכל רז-חיימוביץ' 13.06.2012

לקוח yes שביקש להתנתק נדרש ל-4 חודשי "צינון"

א' גילה כי מבצע אינו מיועד אליו כלקוח קיים, ולפיכך ביקש להתנתק ולהתחבר מחדש - אך נאמר לו כי לא יוכל להתחבר במשך 4 חודשים ■ yes: טעות בתום-לב

אפרת אהרוני 13.06.2012

גולן טלקום על תלונות הלקוחות: "חסרים 100 נציגי שירות"

לקוחות מציפים את קיר הפייסבוק של גולן טלקום: "לא מצליחים להשיג אתכם כבר ימים" ■ "13 ימים בלי שיחות נכנסות מסלקום, פלאפון והוט" ■ יש גם מפרגנים: "שכחתם איך הגדולות מצצו לכם ת'דם? רוצים להיות פראיירים? תחזרו לעלוקות"

שירות גלובס 04.06.2012

10 הדברות לעסקים: לקדם עסק קטן בלי להשקיע כסף גדול

ירדן נוי, מנכ"ל BNI ישראל, מסבירה איך נכון לקדם עסקים קטנים וממה יש להיזהר ■ באמצעות נטוורקינג ניתן לפתח קשרים עסקיים וכמעט ללא תקציב ניתן להגדיל את קהל הלקוחות והמחזורים העסקיים

קובי ישעיהו 26.05.2012

דב מורן משיק: רשת חברתית להשוואת מחירים ושירות

האפליקציה, שירות.נט, מותאמת לכל המכשירים ומאפשרת הקלטת שיחות וקבלת תזכורות ■ מסייעת לצרכן שטובע במידע ולא מצליח להחליט אם ההצעה כדאית

צחי הופמן 21.05.2012

כל עובדי פרטנר גויסו לשירות הלקוחות עקב הצפת המוקדים

גם היום נרשמו אלפי פניות של לקוחות למוקדי השירות של החברות הסלולריות, ולקוחות שנהגו לשלם חשבונות של מאות שקלים דורשים להוזיל את המחיר לרמה שמציעים המתחרים ■ מסתמן: פרטנר נפגעת פחות מכניסת החברות החדשות

‎‎גד פרץ‏ 20.05.2012

בדיקת "גלובס": בגולן טלקום ממתינים על הקו 17 דקות - עד לניתוק; בפלאפון עונים תוך 50 שניות

במרכזי השירות של סלקום ופרטנר ממתינים בממוצע 2.5 דקות לנציג; בהוט מובייל - 12 דקות ■ מיכאל גולן: "אני מזכיר לכולם שאם רוצים להירשם אפשר לעשות זאת דרך האתר. אנחנו מגייסים כל יום עד אנשים ומרחיבים את המוקד"

אפרת אהרוני 16.05.2012

בקשה לייצוגית נגד הוט: נמנעת מהקמת מרכזי שירות

עו"ד שרון פינקלשטיין מבקש לתבוע את הוט ב-186 מיליון שקל ■ טוען: הוט מפירה את הרישיון ומפיקה רווחים על חשבון הלקוחות

שירות גלובס 30.04.2012

yes הודתה בטעות - אך פרסה לתשלומים החזר של 2,500 שקל

הלקוח, שחויב ב-2,500 שקל בגין תקלה, התקשה לקבל החזר מיידי, אף שהסביר כי הסכום שווה בערכו לחצי ממשכורתו החודשית ■ עקב פניית "גלובס" העניין סודר

אפרת אהרוני 23.04.2012

סקר: לקוחות yes מרוצים יותר מלקוחות הוט כמעט בכל תחום

סקר החברות של "גלובס": הוט נמצאת בפיגור אחרי yes כמעט בכל הסעיפים ■ לקוחות הוט מתוסכלים יותר מזמן ההמתנה לטכנאים וממוקדי השירות ■ yes: נמשיך ונשקיע בשיפור ■ הוט: שביעות-הרצון של לקוחותינו נמצאת במגמת עלייה מתמדת

אפרת אהרוני 27.03.2012

עקב עומס במוקדי השירות: הוט פותחת ערוצים לסופ"ש

כפי שדווח ב"גלובס", הוט מודה כי בשל העומס הרב על מוקדי השירות חלה עלייה בזמני ההמתנה של הלקוחות - והיא מפצה אותם בפתיחת ערוצים בחינם לסופ"ש

שירות גלובס 20.02.2012

הסוף להמתנה המייגעת במוקדי שירות - רק בעוד 9 חודשים

אושרו תקנות מענה אנושי תוך 3 דקות במרכזי השירות ■ אם לא יתאפשר מענה בפרק זמן זה, יחויבו החברות לאפשר ללקוח להשאיר הודעה ולשוב אליו תוך 3 שעות

מיכל רז-חיימוביץ' 20.02.2012

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 395 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 25