מינה את מיקי מרגלית לסמנכ"ל שירות הלקוחות בחברה כתב במכתב לעובדים: "לקוחותינו הם נשמת אפנו, ובתקופה הקרובה אפנה את כל מרצי על מנת להשביח את מערך שירות הלקוחות"
החברה מעריכה כי תחסוך 4 מיליון שקל בשנה כתוצאה מהמהלך
סקר אולג'ובס עבור "גלובס" בודק איזו חברה נתפסת כאטרקטיבית ביותר בקרב העובדים בענפים שונים מחפשי העבודה בשירות לקוחות הם בעיקר סטודנטים, אימהות ובני 50 לכניסה לאתר מגזין Leaders
בינה מלאכותיתהוטחברות תקשורתמשרד התקשורתניהולסלקוםסקרפילתפיצוייםשיווק