הצעת החוק של ח"כ איתן כבל - הקובעת כי חברות שלהן למעלה מ-10,000 לקוחות יחויבו לתת מענה אנושי בשירות הלקוחות בתוך 3 דקות - קיבלה את תמיכת הממשלה ותעלה לקריאה טרומית כבר בשבוע הבא
הלקוחות הנאמנים ממתינים יותר זמן למוקד הטלפוני, בבנק הם משלמים עמלות גבוהות יותר, וב-HOT וב-yes הם נהנים מפחות הטבות ■ מדוע רוב החברות משקיעות יותר בלקוחות חדשים מאשר בלקוחות הקיימים?
המהפכה החדשה בתחום שירות הלקוחות היא צ'ט אינטרנטי חי המבוסס על בינה מלאכותית
לקוחות של ערוצי זהב, שלימים נטמעה ב-HOT, ושל 013 ברק לשעבר, שלאחר מיזוג הפכה ל-013 נטוויז'ן, מתקשים לקבל בחברות החדשות מענה על תקלות במוצרים שרכשו
HOT מחויבת לזמן המתנה ממוצע למענה אנושי שאינו עולה על 30 שניות ■ מועצת הכבלים: "למרות השיפור בזמני המענה במוקדי השירות של HOT, החריגות ב-2008 היו משמעותיות מכדי שלא ליתן עיצום כספי בגינן"
על-פי הצעה לתיקון חוק הגנת הצרכן שהגיש ח"כ איתן כבל, חברה בעלת למעלה מ-10,000 לקוחות תידרש לענות תוך 3 דקות במענה אנושי או לאפשר השארת הודעה, כשנציגיה יחזרו ללקוח תוך 3 שעות לכל היותר
סקר החברות המובילות של "גלובס" יוצא לדרך - ובודק מה חושבים הלקוחות על החברות והגופים המובילים במשק ■ מבין הבנקים הגדולים הלקוחות מעדיפים את הבינלאומי, אך בסך-הכל הציונים נמוכים למדי
באמצעות אתר "כמהזה" התמקח "גלובס" עם נציגי השירות של סלקום, בזק בינלאומי, HOT ו-yes והשיג ללקוחות חבילות משופרות, כאשר בסלקום עמד החיסכון על 100 שקל בחודש ■ כל הדרכים להוזלת החשבון החודשי
מדובר ב-15% מכלל תקציב הפרסום והשיווק של החברה ■ השיקה עמוד מעריצים בפייסבוק הכולל שירות לקוחות
רק אם הנהלת החברה תעמיד בראש מעייניה את טובת הלקוח היא תבטיח את עתידה
המערכת, שתשמש כ-4,500 נציגי שירות לקוחות ומכירות, תספק לנציגים ממשק אחיד וידידותי המאפשר עבודה על מספר מערכות בו-זמנית, במטרה לשפר את איכות מתן המענה ללקוחות
נציגת השירות של אורנג' הציעה פיצוי בגין תקלה באתר - והלקוחה גילתה כי היא משלמת מדי חודש 50.40 שקל על חבילת מדיה שלטענתה כלל לא הזמינה
רביב צולר, חיים רומנו, צביקה גיור ושלושה סמנכ"לי שירות בחברות מובילות מדברים על הסוגיות העיקריות שבלעדיהן אי-אפשר להתחרות היום בתחום שירות הלקוחות
בחיוג לכוכבית "כמהזה" (54262*) ניתן יהיה להגיע לכל אחת מחברות התקשורת, מבלי לזכור את מספריהן בנפרד ■ השירות מאפשר חיוג למספר אחיד, בחירה בחברה הרצויה וקישור לנציג השירות של החברה הנבחרת
מעטות החברות שמאפשרות ללקוחות לפנות אליהן באמצעות צ'אט או שיחת וידיאו, למרות שמדובר בשירות פשוט מאוד מבחינה טכנולוגית ■ "גלובס" בדק את יעילות השירות באתרי החברות שכן מציעות אותו - וחזר מעודד
בעידן של תחרות חסרת פשרות, לקוחות לא מרוצים הם גזר דין מוות לעסק ■ מנהלי מזרחי-טפחות, סודה קלאב ואינפיניטי מסבירים איך משפרים את השירות ללקוח
בינה מלאכותיתבנק הפועליםבנקים בישראלחברות ביטוחחוויית לקוחטכנולוגיה: בינה מלאכותיתכנס השירות של ישראלמזרחי טפחותסקררשות שוק ההון