שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

לישראכרט לא אכפת שתמתינו

עם 200 מיליון שקל רווח שנתי, אפשר היה לצפות שתשפר קצת את המענה ללקוחות

עירן פאר 04.11.2009

בדיקת "גלובס": ההמתנה הקצרה ביותר למוקדי השירות - בחברת החשמל

בדיקת "גלובס" במוקדים של 14 חברות מגלה פערים משמעותיים בין זמן ההמתנה למוקד שירות הלקוחות ובין ההמתנה למוקד המכירות ■ ההמתנה הממושכת ביותר היתה למוקד השירות של ישראכרט - כמעט 13 דקות

אפרת אהרוני 23.10.2009

חשבון נפש: מי פגע השנה בצרכנים, והיכן צריכים הצרכנים להשתפר?

ביררנו עם מספר דמויות המעורות במציאות הצרכנית בישראל מהן הנקודות הדורשות תיקון - ושמענו לא מעט טענות על חברות התקשורת, ענף הרכב, המחוקקים וגם על הצרכנים האדישים

אפרת אהרוני ואורלי פלג-מזרחי 25.09.2009

סקר מובילי השירות: השירות באיקאה טוב יותר מאשר ב-ACE ובהום סנטר

דווקא הרשת שמצהירה כי השירות המינימליסטי מאפשר מחירים נמוכים מנצחת בסקר השירות של "גלובס", בחסות פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", בתחום רשתות "עשה זאת בעצמך" ■ הום סנטר מדורגת שנייה, ACE אחרונה

אורלי פלג-מזרחי 22.09.2009

האח הכתום: מערכת הקלטת השיחות של פרטנר תזהה לקוחות ששוקלים נטישה

משיקה מעבדה מרכזית בפ"ת שמחליפה את כל מעבדות השירות ברחבי הארץ ■ מערכת הקלטת השיחות החדשה תשלח איתותים למנהלי פרטנר על ויברציות בקול או על מילים מסוימות המעידות על אי שביעות-רצון

גד פרץ 21.07.2009

"הקנטינה" פינת פייסבוק

מעשה במסעדה אופנתית שחוותה השבוע על בשרה את כוחם ההרסני של פייסבוק וטוויטר

אדם שוב 21.06.2009

מנכ"ל HOT מודה: "עשינו טעות כשהפסקנו לקדם את המג'יק והתמקדנו רק בשירות ה-VOD"

הרצל עוזר חשף פרטים על הקמפיין הפנימי שעורכת HOT בנושא השירות, תחת הכותרת "הבטחה זאת הבטחה"

גד פרץ 21.05.2009

מנכ"ל HOT הרצל עוזר: "השירות שלנו הוא איום אסטרטגי על החברה - והוא עובר כעת מהפכה"

(עדכון) - למרות שני מנועי הצמיחה היעילים שברשותה, HOT איבדה עוד 3,000 מנויים ברבעון הראשון - והמנכ"ל שלה יודע למה ■ ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-769 מיליון שקל, גידול של 8% לעומת התקופה המקבילה

ארז וולברג וגד פרץ 19.05.2009

HOT לשירותכם

לאחר המתנה, ניתוק, חיבור ולחיצות שלט עצבניות, אנו נמצאים מול אותו מסך בדיוק

יזהר שי 11.05.2009

השר לענייני דבר חשוב

בתפקיד שתפר ביבי ל ח"כ מיכאל איתן טמון פוטנציאל עצום ; משרד הרישוי כדוגמה

שי ניב 02.04.2009

סלקום חנכה מרכז שירות חדש בטבריה שיעסיק 200 עובדים

המנכ"ל עמוס שפירא: "ההחלטה על פתיחת המוקד בטבריה מהווה החלטה אסטרטגית של החברה, ונבחנה כהשקעה עם פוטנציאל גידול והתרחבות מתוך ראייה ארוכת טווח"

גד פרץ 02.02.2009

בדיקת "גלובס": שירות הלקוחות של חברות המזון אדיב, מקצועי ומהיר - וגם הפיצוי נדיב

בדיקה בשירות הלקוחות של 10 מחברות המזון הגדולות מפתיעה לטובה: הנציגים אדיבים, הבירור מהיר ומקצועי והפיצוי נדיב ; חבל רק שלא כולן מאפשרות פנייה לשירות הלקוחות דרך אתר האינטרנט שלהן

אפרת אהרוני 28.01.2009
התייעלות | לפני כולם

סלקום מפטרת עשרות עובדים ממחלקות תומכות כגון הנדסה ומשאבי אנוש

במקביל לגיוס כוח-אדם במרכזי השירות בפריפריה, עשרות עובדים בסלקום ישוחררו כתוצאה מתהליכי התייעלות פנימיים

גד פרץ 25.01.2009

HOT יוצאת בקמפיין לגיוס עובדים בהשקעה של 2 מיליון שקל

העובדים החדשים שיגויסו לשורות החברה ישובצו בתחומים שונים הקשורים לשירות הלקוחות

גד פרץ 18.12.2008

לוחמת גורילה

הבנק הגדול והכבד התעורר סוף-סוף והחליט להשיב מלחמה לבנקים הקטנים

עירן פאר 10.12.2008

טיפ גדול למנכ"ל HOT

לפני שאתה מסתער על מתחרים וטכנולוגיות חדשות - עשה סדר בשירות הלקוחות

רועי גולדנברג 04.12.2008

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 371 כתבות   |   עמוד 23 מתוך 24