שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

ח"כ כבל: "ניקח לחברות את נשק ההתשה בשירות הלקוחות"

הצעת החוק של ח"כ איתן כבל - הקובעת כי חברות שלהן למעלה מ-10,000 לקוחות יחויבו לתת מענה אנושי בשירות הלקוחות בתוך 3 דקות - קיבלה את תמיכת הממשלה ותעלה לקריאה טרומית כבר בשבוע הבא

לילך ויסמן 16/05/2010

הנאמנות לא משתלמת: למה מפלים לרעה את הלקוחות הוותיקים?

הלקוחות הנאמנים ממתינים יותר זמן למוקד הטלפוני, בבנק הם משלמים עמלות גבוהות יותר, וב-HOT וב-yes הם נהנים מפחות הטבות ■ מדוע רוב החברות משקיעות יותר בלקוחות חדשים מאשר בלקוחות הקיימים?

מיכל רז-חיימוביץ' 12/05/2010

צ'ט שלום, אפשר לעזור?

המהפכה החדשה בתחום שירות הלקוחות היא צ'ט אינטרנטי חי המבוסס על בינה מלאכותית

שמחה סיגן 06/05/2010

מי אמור להעניק שירות למוצרים שנרכשו מחברות שהתמזגו?

לקוחות של ערוצי זהב, שלימים נטמעה ב-HOT, ושל 013 ברק לשעבר, שלאחר מיזוג הפכה ל-013 נטוויז'ן, מתקשים לקבל בחברות החדשות מענה על תקלות במוצרים שרכשו

מיכל רז-חיימוביץ' 02/05/2010

ההמתנה במוקד HOT עמדה ב-2008 על 8.5 דקות בממוצע; תיקנס ב-100 אלף שקל

HOT מחויבת לזמן המתנה ממוצע למענה אנושי שאינו עולה על 30 שניות ■ מועצת הכבלים: "למרות השיפור בזמני המענה במוקדי השירות של HOT, החריגות ב-2008 היו משמעותיות מכדי שלא ליתן עיצום כספי בגינן"

לי-אור אברבך 02/05/2010

הצעת חוק: חברה עם יותר מ-10,000 לקוחות תענה תוך 3 דקות

על-פי הצעה לתיקון חוק הגנת הצרכן שהגיש ח"כ איתן כבל, חברה בעלת למעלה מ-10,000 לקוחות תידרש לענות תוך 3 דקות במענה אנושי או לאפשר השארת הודעה, כשנציגיה יחזרו ללקוח תוך 3 שעות לכל היותר

אפרת אהרוני 26/04/2010

סקר החברות: הלקוחות קבעו - הבינלאומי מוביל בין 5 הבנקים הגדולים

סקר החברות המובילות של "גלובס" יוצא לדרך - ובודק מה חושבים הלקוחות על החברות והגופים המובילים במשק ■ מבין הבנקים הגדולים הלקוחות מעדיפים את הבינלאומי, אך בסך-הכל הציונים נמוכים למדי

אורלי פלג-מזרחי ודפנה הראל-כפיר 13/04/2010

שווה להתמקח: איך להוזיל את החשבון החודשי של חברות התקשורת?

באמצעות אתר "כמהזה" התמקח "גלובס" עם נציגי השירות של סלקום, בזק בינלאומי, HOT ו-yes והשיג ללקוחות חבילות משופרות, כאשר בסלקום עמד החיסכון על 100 שקל בחודש ■ כל הדרכים להוזלת החשבון החודשי

אפרת אהרוני 25/03/2010

פלאפון תגדיל את תקציב הפרסום הדיגיטלי שלה ב-20%

מדובר ב-15% מכלל תקציב הפרסום והשיווק של החברה ■ השיקה עמוד מעריצים בפייסבוק הכולל שירות לקוחות

נועה פרג 24/03/2010

קפיטליזם מונע לקוח

רק אם הנהלת החברה תעמיד בראש מעייניה את טובת הלקוח היא תבטיח את עתידה

ליאורה ליפץ 14/03/2010

HOT השיקה מערכת CRM חדשה בעלות של 10 מיליון שקל

המערכת, שתשמש כ-4,500 נציגי שירות לקוחות ומכירות, תספק לנציגים ממשק אחיד וידידותי המאפשר עבודה על מספר מערכות בו-זמנית, במטרה לשפר את איכות מתן המענה ללקוחות

גד פרץ 01/03/2010

הטבה זמנית בפורטל orange time הפכה לחיוב מתמשך

נציגת השירות של אורנג' הציעה פיצוי בגין תקלה באתר - והלקוחה גילתה כי היא משלמת מדי חודש 50.40 שקל על חבילת מדיה שלטענתה כלל לא הזמינה

אפרת אהרוני 01/02/2010

"בממשק עם הלקוח נציג השירות צריך להרגיש כמו מנכ"ל"

רביב צולר, חיים רומנו, צביקה גיור ושלושה סמנכ"לי שירות בחברות מובילות מדברים על הסוגיות העיקריות שבלעדיהן אי-אפשר להתחרות היום בתחום שירות הלקוחות

ענת כהן 19/01/2010

שירות חדש באתר "כמהזה": חיוג לשירות הלקוחות של כל חברות התקשורת

בחיוג לכוכבית "כמהזה" (54262*) ניתן יהיה להגיע לכל אחת מחברות התקשורת, מבלי לזכור את מספריהן בנפרד ■ השירות מאפשר חיוג למספר אחיד, בחירה בחברה הרצויה וקישור לנציג השירות של החברה הנבחרת

אפרת אהרוני 18/01/2010

למה כל-כך מעט חברות מציעות צ'אט עם נציג שירות?

מעטות החברות שמאפשרות ללקוחות לפנות אליהן באמצעות צ'אט או שיחת וידיאו, למרות שמדובר בשירות פשוט מאוד מבחינה טכנולוגית ■ "גלובס" בדק את יעילות השירות באתרי החברות שכן מציעות אותו - וחזר מעודד

אפרת אהרוני 14/01/2010

הלקוח תמיד צודק: איך משפרים את שירות הלקוחות בעסק?

בעידן של תחרות חסרת פשרות, לקוחות לא מרוצים הם גזר דין מוות לעסק ■ מנהלי מזרחי-טפחות, סודה קלאב ואינפיניטי מסבירים איך משפרים את השירות ללקוח

ספיר פרץ 29/12/2009

   111213141516171819202122232425   

   נמצאו 395 כתבות   |   עמוד 23 מתוך 25