שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

הסוד של ג'ו

רשת הקמעונאות טריידר ג'ו ממשיכה להדהים את השוק האמריקני. מה סוד ההצלחה שלה?

שמחה סיגן 31/08/2010

"לא צריך לשקר ללקוח בהקלטה, מספיק לא להגיד את כל האמת"

"גלובס" חושף: מה קורה מאחורי הקלעים של מוקדי השירות? ■ למה מטרטרים אתכם מנציג לנציג? ■ ולמה מבטיחים לכם שהאחראי יתקשר אליכם - אבל כמעט אף פעם זה לא קורה?

אפרת אהרוני 30/08/2010

אין גבול? HOT חייבה ביודעין לקוח על הזמנות VOD של אדם אחר

רק בעקבות פניית "גלובס" הסכימה HOT לפצות את הלקוח על התנהלותה ■ הלוגיקה: "כל עוד לא הצליחה החברה לאתר את בעל המנוי הנוסף ולבקש ממנו אמצעי תשלום חלופי – לא בוטל אמצעי התשלום הקיים"

אפרת אהרוני 16/08/2010

תלונה ל-HOT על תקלה הסתיימה בהתחייבות ל-3 שנים

בעקבות תקלה בביתה של לקוחת HOT היא נותרה 3 ימים ללא חיבור לכבלים, לטלפון ולאינטרנט ■ כחודש לאחר שדיווחה למוקד השירות על התקלה התברר לה כי חוברה - ללא בקשתה - למבצע טריפל תוך התחייבות ל-3 שנים

אפרת אהרוני 09/08/2010

לקוח yes לא הצליח לקלוט ערוצים, התנתק - ונדרש לשלם קנס

בעקבות פניית "גלובס" הודתה החברה בשורת התקלות והחליטה בטובה לוותר על קנס היציאה ■ yes: "אנו מתנצלים"

אפרת אהרוני 09/08/2010

אורנג' עונה לטענותיי

אריק אלסטר, מנהל אגף ציוד הקצה בחטיבת השיווק באורנג', מסביר לי את מקור הבעיות

יזהר שי 02/08/2010

סקר: 72% מהמוזמנים לתפקידים זוטרים "מבריזים" מהראיון

אתר הדרושים JobMaster: רק 2% מהמועמדים לתפקידי מנהלים, סמנכ"לים ומנכ"לים "מבריזים" מהראיון

מיכל יושאי 27/07/2010

אני לא בפייסבוק - ועדיין קיים

איפה כתוב שצריך להפוך כל פעילות למותאמת ווב 2.0? חברים, רשת חברתית זה לא הכול

אורי שמואלי 20/07/2010

הקו החם: מה שווים מספרי החינם של חברות הטואלטיקה?

בעוד שיוניליוור ומדיליין מעניקות מענה אדיב למתקשרים למספר החינם שלהן ואף שולחות מוצרים ללקוחות שנתקלו בבעיות - חברות אחרות לא טורחות להשיב להודעות צרכנים, ומספר שירות הלקוחות שלהן הוא בגדר המלצה בלבד

מיכל רז-חיימוביץ' 19/07/2010

"גלובס" מציג: כל החוקים הצרכניים החדשים - ומי שיזם אותם

התקופה האחרונה מביאה עמה גל של כותרות בנושאי חקיקה צרכנית ■ "גלובס" בדק אילו שינויים ישפרו את חיינו כצרכנים, מי עומד מאחוריהם, ומיהם אלה המביעים התנגדות נחרצת למהלכים צרכניים שונים

אפרת אהרוני 30/06/2010

התקשר ל-HOT כדי לברר מחירים - וחויב בתשלום של 300 שקל

לקוח פוטנציאלי התקשר ל-HOT לברר מחירים של חיבור לאינטרנט, סירב לסגור עסקה - ולאחר מכן נדרש לשלם על קו אינטרנט שמעולם לא היה קיים ■ HOT: "מדובר בטעות - התנצלנו בפני הלקוח והודענו לו כי החוב יבוטל"

אפרת אהרוני 17/06/2010

סבתא רצתה להתחבר ל-HOT

אם הרצל עוזר מוותר על סבתה של אשתי כל-כך בקלות - אוותר אני עליו

שי ניב 03/06/2010

אושר בטרומית: חברות יענו תוך 3 דקות במוקד שירות הלקוחות

הכנסת אישרה היום בקריאה טרומית את הצעת החוק של ח"כ איתן כבל, הקובעת כי חברות שלהן למעלה מ-10,000 לקוחות יחויבו לתת מענה אנושי במוקד השירות בתוך 3 דקות - או שיתחייבו לחזור ללקוח בתוך 3 שעות

לילך ויסמן 26/05/2010

מנכ"ל HOT: "השירות שלנו השתפר מאוד; זמן המענה שלנו חבל על הזמן"

הרצל עוזר בראיון בלעדי ל"גלובס": "יש לנו הרבה פחות תקלות" ■ "החלטנו שלא מוכרים בכל מחיר; לקוחות ישבו על מבצעים ישנים במספרים מטורפים - 70 שקל, 80, 90, 120; המחיר היום הוא 200 שקל"

גד פרץ 18/05/2010

פרטנר פתחה מרכז שירות בקריית-שמונה שיעסיק 60 עובדים

המנכ"ל דוד אבנר: "אני גאה על כך שפרטנר מייצרת לתושבי האזור סביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת, כמו גם אלטרנטיבה תעסוקתית נוחה"

גד פרץ 17/05/2010

חברות הסלולר יחויבו להפעיל מוקד 24 שעות ביממה

מוקד הפניות הטלפוני יהיה מאויש 24 שעות ביממה בכל ימות השנה, להוציא יום כיפור - לקבלת פניות בעניין גניבה או אובדן של ציוד קצה סלולרי, תקלה ברשת שהביאה להפסקה מוחלטת של שירותים סלולריים ו"שירות נדידה"

קובי ישעיהו 16/05/2010

   111213141516171819202122232425   

   נמצאו 395 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 25