מדובר ב-15% מכלל תקציב הפרסום והשיווק של החברה ■ השיקה עמוד מעריצים בפייסבוק הכולל שירות לקוחות
רק אם הנהלת החברה תעמיד בראש מעייניה את טובת הלקוח היא תבטיח את עתידה
המערכת, שתשמש כ-4,500 נציגי שירות לקוחות ומכירות, תספק לנציגים ממשק אחיד וידידותי המאפשר עבודה על מספר מערכות בו-זמנית, במטרה לשפר את איכות מתן המענה ללקוחות
נציגת השירות של אורנג' הציעה פיצוי בגין תקלה באתר - והלקוחה גילתה כי היא משלמת מדי חודש 50.40 שקל על חבילת מדיה שלטענתה כלל לא הזמינה
רביב צולר, חיים רומנו, צביקה גיור ושלושה סמנכ"לי שירות בחברות מובילות מדברים על הסוגיות העיקריות שבלעדיהן אי-אפשר להתחרות היום בתחום שירות הלקוחות
בחיוג לכוכבית "כמהזה" (54262*) ניתן יהיה להגיע לכל אחת מחברות התקשורת, מבלי לזכור את מספריהן בנפרד ■ השירות מאפשר חיוג למספר אחיד, בחירה בחברה הרצויה וקישור לנציג השירות של החברה הנבחרת
מעטות החברות שמאפשרות ללקוחות לפנות אליהן באמצעות צ'אט או שיחת וידיאו, למרות שמדובר בשירות פשוט מאוד מבחינה טכנולוגית ■ "גלובס" בדק את יעילות השירות באתרי החברות שכן מציעות אותו - וחזר מעודד
בעידן של תחרות חסרת פשרות, לקוחות לא מרוצים הם גזר דין מוות לעסק ■ מנהלי מזרחי-טפחות, סודה קלאב ואינפיניטי מסבירים איך משפרים את השירות ללקוח
בשתי החברות יש תנועה ערה מהרגיל של פונים לשירות הלקוחות, שמנצלים את ההזדמנות כדי להתנתק ■ מספר הפונים גבוה משמעותית ממספר הצופים שהיו לערוץ הולמרק, אשר בשל הסרתו ניתנה האופציה להתנתק ללא קנס
יומנו של אזרח ולקוח, אשר רגע לפני שהשתגע - ולחילופין התגרש - עשה זאת
איך אפשר לחטוף עוד ועוד ביקורת על שירות הלקוחות ולא לעשות דבר כדי לשפר אותו
הסיבה לעזיבתו של מיקי מרגלית נעוצה ככל הנראה בכך שמערך השירות בחברה לא התרומם לרמה הנדרשת
חברות הסלולר חויבו לחזור ללקוח למחרת ההודעה שהשאיר במוקד שירות הלקוחות
בצל חגיגות החומה קבע הפרלמנט האירופי ציון דרך בנורמות בתחום האינטרנט והסלולר
השר הממונה על שיפור הקשר עם האזרח רוצה למחשב את שירותי הממשלה ולהקפיץ את ישראל להיות אחת מ-10 המדינות המובילות בעולם בתחום שירותי ממשל - והכול עם תקציב של 6 מיליון שקל ■ השגת היעד יכולה להתקיים רק אם יושקעו מאות מיליוני שקלים ב-10 השנים הקרובות ■ הפיל הלבן של ממשלת ישראל / פרשנות
בעקבות הביקורת שנמתחה ב"גלובס" על השירות ועל זמני ההמתנה במוקד הטלפוני של ישראכרט, הודיע היום מנכ"ל החברה דב קוטלר כי יטפל בנושא באופן אישי: "השירות עומד בראש סדר העדיפויות של החברה"
בינה מלאכותיתהוטחברות תקשורתמשרד התקשורתניהולסלקוםסקרפילתפיצוייםשיווק