שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

רוצים לפנות לתאגיד המים מיתב? כדאי שתפנו חצי יום

צרכנים מדווחים על המתנה של 40-320 דקות במוקד השירות הטלפוני של החברה

מיכל רז-חיימוביץ' 05.11.2013

הלקוח הצודק האחרון

הנטייה העסקית הרווחת בימינו היא להגדיר את הלקוח כטועה

יעל מהודר 03.11.2013

קנס של 100 אלף שקל להוט על זמן המתנה ארוך במוקד השירות

הקנס הוטל בגין חריגות משמעותיות בזמני המענה במוקדי השירות של החברה, וזאת בניגוד להוראות הרישיון ■ ארדן: "התלונות הרבות בדבר השירות הניתן במוקדי הוט מחייבות אותנו להגביר את האכיפה ולדרוש מענה מהיר יותר לצרכן"

גד פרץ 27.10.2013

פרטנר מרחיבה את שירות הלקוחות דרך ערוצי שירות דיגיטליים

משיקה דף בית חדש המאפשר לבצע מגוון גדול של פעולות, חנות דיגיטלית בפייסבוק ואפליקציית שירות my orange בגרסה חדשה

גד פרץ 31.07.2013

בפלאפון מספקים שירות רק בטלפון - ומה עם לקויי השמיעה?

לקוחה לקויית שמיעה הגיעה למרכז השירות הפרונטלי של פלאפון כדי לשנות מסלול - אך הופנתה למוקד הטלפוני ■ פלאפון: "חוסר רגישות נקודתי; התנצלנו"

אפרת אהרוני 25.06.2013

מדוע נדרשת לקוחת הוט להוכיח שוב ושוב שהיא לקויית שמיעה?

הלקוחה לא קיבלה מהוט שירות בצ'אט, למרות ששלחה כמה וכמה פעמים טפסים המוכיחים כי נדרש לה שירות כזה - ובחברה שינו לה את המסלול ללא ידיעתה

אפרת אהרוני 19.06.2013

סטארט-אפ בשבוע: המוצר שיעזור לכם מול נציגי השירות

ב-AKB זיהו מנין נובע הקושי בהשגת מענה רלוונטי מנציג שירות - ומטפלים בו

גלי וינרב 15.06.2013

כמה זמן תצטרכו לחכות למענה במוקד הטלפוני של מגדל?

לקוחות מגדל ממתינים שבועות לתשובה - ואין מענה ■ המטלפנים למוקד לא מגיעים לנציג אנושי, והשיחות מתנתקות ■ מגדל בתגובה: "מתנצלים, יש עומס רב"

מיכל רז-חיימוביץ' 12.06.2013

דרישת שלום מהפרטיות שלך

משתמש בסלולר וכרטיס אשראי? פייסבוק היא הבעיה האחרונה שלך

דביר בר 12.06.2013

"הפוקוס של חברות צריך להיות החוויה הרגשית של הלקוח"

חוויית הלקוח בישראל היא אחד התחומים שעדיין רחוקים מהטופ העולמי ■ מה אפשר ללמוד מהמקרים של AT&T ,BURBERRY וחברת השילוח Ship Track

אפרת אהרוני 30.05.2013

רשות השידור: לא ניתן לשלם אגרה על פחות מחצי שנה

גם אם טסתם לחו"ל למספר חודשים, או לחילופין גרתם במשך פחות מחצי שנה בדירה שאין בה טלוויזיה - לא מתאפשר כל זיכוי באגרה על פרק הזמן היחסי ■ חוסר היגיון? נציגת השירות ברשות השידור: "יש חוסר היגיון בהרבה דברים"

מיכל רז-חיימוביץ' 28.05.2013

yes לא אספה ממירים - והלקוח שהתנתק נדרש לשלם 4,000 שקל

לטענת הלקוח, נציגי yes לא הגיעו לאסוף את שני הממירים שברשותו ■ בהמשך דרשה ממנו yes כ-4,000 שקל באמצעות עו"ד ■ עקב פניית "גלובס" החיוב בוטל

אפרת אהרוני 27.05.2013

פנייה לביה"ד: הוט כופה על עובדים לעבור לחברות קבלניות

בארגון כוח לעובדים טוענים כי המהלך הואץ במקביל להתאגדות העובדים בחברה ■ הנהלת הוט בתגובה: "כל עובד רשאי לבחור אם לעבור או להישאר"

שי ניב 26.05.2013

ההיי-טקיסט שלא מוצא עבודה - גם לא בשירות לקוחות

פוסט בפייסבוק של ירון בר לב, שנפלט מהחברה בה עבד 5 שנים לפני שנתיים וחצי, הפך ל"באזז" ברשת

שירות גלובס 05.05.2013

איך מונעים מנציג שירות לקוחות לחולל את המשבר הבא?

בעולם של רשתות חברתיות, שירות הלקוחות של החברה הוא המפתח שלה לשביעות-רצון הצרכנים ■ 6 טיפים לניהול משבר מול לקוח

נעמה שלו וזמיר דחב"ש 19.03.2013

סקר מיוחד: כמה טורחים להתלונן על שירות לקוחות לקוי?

שירות לקוחות לא מקצועי אינו נדיר, אך רק רבע מהציבור יתלוננו על כך להנהלת החברה, 12% ישחררו קיטור בפייסבוק, ופחות מ-10% יתלוננו בגופים צרכניים ■ הסקר נערך ע"י מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי עבור "גלובס"

אפרת אהרוני 14.03.2013

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 395 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 25