צרכנים מדווחים על המתנה של 40-320 דקות במוקד השירות הטלפוני של החברה
הנטייה העסקית הרווחת בימינו היא להגדיר את הלקוח כטועה
הקנס הוטל בגין חריגות משמעותיות בזמני המענה במוקדי השירות של החברה, וזאת בניגוד להוראות הרישיון ■ ארדן: "התלונות הרבות בדבר השירות הניתן במוקדי הוט מחייבות אותנו להגביר את האכיפה ולדרוש מענה מהיר יותר לצרכן"
משיקה דף בית חדש המאפשר לבצע מגוון גדול של פעולות, חנות דיגיטלית בפייסבוק ואפליקציית שירות my orange בגרסה חדשה
לקוחה לקויית שמיעה הגיעה למרכז השירות הפרונטלי של פלאפון כדי לשנות מסלול - אך הופנתה למוקד הטלפוני ■ פלאפון: "חוסר רגישות נקודתי; התנצלנו"
הלקוחה לא קיבלה מהוט שירות בצ'אט, למרות ששלחה כמה וכמה פעמים טפסים המוכיחים כי נדרש לה שירות כזה - ובחברה שינו לה את המסלול ללא ידיעתה
ב-AKB זיהו מנין נובע הקושי בהשגת מענה רלוונטי מנציג שירות - ומטפלים בו
לקוחות מגדל ממתינים שבועות לתשובה - ואין מענה ■ המטלפנים למוקד לא מגיעים לנציג אנושי, והשיחות מתנתקות ■ מגדל בתגובה: "מתנצלים, יש עומס רב"
משתמש בסלולר וכרטיס אשראי? פייסבוק היא הבעיה האחרונה שלך
חוויית הלקוח בישראל היא אחד התחומים שעדיין רחוקים מהטופ העולמי ■ מה אפשר ללמוד מהמקרים של AT&T ,BURBERRY וחברת השילוח Ship Track
גם אם טסתם לחו"ל למספר חודשים, או לחילופין גרתם במשך פחות מחצי שנה בדירה שאין בה טלוויזיה - לא מתאפשר כל זיכוי באגרה על פרק הזמן היחסי ■ חוסר היגיון? נציגת השירות ברשות השידור: "יש חוסר היגיון בהרבה דברים"
לטענת הלקוח, נציגי yes לא הגיעו לאסוף את שני הממירים שברשותו ■ בהמשך דרשה ממנו yes כ-4,000 שקל באמצעות עו"ד ■ עקב פניית "גלובס" החיוב בוטל
בארגון כוח לעובדים טוענים כי המהלך הואץ במקביל להתאגדות העובדים בחברה ■ הנהלת הוט בתגובה: "כל עובד רשאי לבחור אם לעבור או להישאר"
פוסט בפייסבוק של ירון בר לב, שנפלט מהחברה בה עבד 5 שנים לפני שנתיים וחצי, הפך ל"באזז" ברשת
בעולם של רשתות חברתיות, שירות הלקוחות של החברה הוא המפתח שלה לשביעות-רצון הצרכנים ■ 6 טיפים לניהול משבר מול לקוח
שירות לקוחות לא מקצועי אינו נדיר, אך רק רבע מהציבור יתלוננו על כך להנהלת החברה, 12% ישחררו קיטור בפייסבוק, ופחות מ-10% יתלוננו בגופים צרכניים ■ הסקר נערך ע"י מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי עבור "גלובס"
בינה מלאכותיתבנק הפועליםבנקים בישראלחברות ביטוחחוויית לקוחטכנולוגיה: בינה מלאכותיתכנס השירות של ישראלמזרחי טפחותסקררשות שוק ההון