שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 
שירות לקוחות הוט / צילום: shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

מועצת הכבלים והלוויין: ירידה משמעותית בתלונות נגד הוט

זאת במחצית הראשונה של השנה ■ הנושאים העיקריים שהטרידו את המנויים: תעריפים וחיובים שנויים במחלוקת; ושידורי הספורט - שהתלונות עליהם רשמו זינוק של 64%

מיכל רז-חיימוביץ' 08.08.2016
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום

פרטנר משיקה פיצ'ר חדש: שירות לקוחות בצ'ט של פייסבוק

בשלב ראשון ה-Partner Bot יציע מענה אוטומטי לשאלות בנושא חבילות הגלישה ומועד חידושן ■ אם הלקוח ירצה המשך שירות לקוחות, הוא יופנה לצ'ט עם נציג שירות אנושי

יוסי ניסן 07.08.2016
סניף של משרד הפנים / צילום: תמר מצפי

המגזר העסקי מדווח על שיפור השירות במשרדי הממשלה

כך עולה מנתוני מדד הביורוקרטיה של איגוד לשכות המסחר ■ מזכירות בתי המשפט צוינה כגוף הממשלתי הנוח ביותר לעסקים, לאחר שברוב המדדים הקודמים צוינה כמעניקת השירות הגרוע ביותר

יובל אזולאי 19.07.2016

הוט בהצהרה מחייבת: "משהו טוב קורה בשירות הלקוחות"

יוצאת בקמפיין הכולל 3 סרטונים שעוסקים בקיצור זמני ההמתנה, חדשנות בשירות (דרכים ליצירת קשר) ושירות עצמי ■ בקמפיין יככבו כוכבי הסדרות של הוט, והפעם הם משאירים את ההומור בצד

מיכל רז-חיימוביץ' 16.05.2016
ארנק סלולרי / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מיטב דש על שוק התקשורת: הציבור מעדיף שירות ולא מחיר

מידת החשיבות של המחיר בעיני הציבור - כ-38%; תחום האמינות וההגינות עולה משמעותית לרמה של 26% (לעומת 11% אשתקד), ותחום שירות הלקוחות תופס כ-25%

גד פרץ 15.05.2016
ראיון עבודה / צילום:   Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

העוזבים את מקום העבודה הם סנונית המבשרת על האביב הכלכלי

אתם סקרנים לגבי מצב הכלכלה? תשאלו את מוקד השירות הטלפוני הקרוב באיזה קצב מתחלפים בו העובדים

שרה אוקונור, פייננשל טיימס 22.04.2016

תקלה ברביעי? יתוקן עד ראשון

הצעה לבזק: אל תבטיחו הבטחות טכנולוגיות, המגובות בשירות גרוע

ליאת רון 07.04.2016

הוט רוצה לשפר את השירות: עובדת על אפליקציית שירות לקוחות

הוט הזמינה את לקוחותיה לסיעור מוחות לפיתוח אפליקציית שירות לקוחות ■ בין ההצעות שעלו: חיסכון בזמן, התרעה על תקלות וגישה לדרג הניהולי

מיכל רז-חיימוביץ' 30.03.2016
פרטנר חנות פרטנר חדשה / צילום דפי הירשפלד שלם

אין מתנות חינם: צפו בשיטה המקוממת של חברות הסלולר

היום בתוכנית הביורוקרטיה של גלובס TV: מאות לקוחות מוצאים את עצמם נופלים בפח שטומנות להם החברות הגדולות עם "מתנות" שקיבלו לכאורה במתק שפתיים של מוכרן או מוכרנית, וזאת רק כדי להפוך אותם ללקוחות מחויבים בעל-כורחם, שישלמו על המוצרים בפועל

דפי הירשפלד שלם ומיכל רז חיימוביץ' 13.03.2016
מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג/  צילום: רוני שיצר

8.6 מ' ש' הושבו ב-2015 לצרכנים שהתלוננו

דוח המועצה לצרכנות לסיכום שנת 2015: מה הכי מרגיז את הצרכנים, על מה מתלוננים, ובאיזה ענף הצרכנים שהתלוננו קיבלו את ההחזרים הגבוהים ביותר?

מיכל רז-חיימוביץ' 09.03.2016

לא ייאמן: הוט מובייל משכנעת שוואטסאפ בחו"ל עולה כסף

"הכול כלול" בערוץ 10: נציגת שירות של הוט מובייל משקרת ללקוח שמתעניין ברכישת חבילת שיחות בחו"ל ■ "בדקתי עם מחלקת חו"ל שלנו - אם תחייג בוואטסאפ בחו"ל, זה יעלה כמו שיחה רגילה" ■ החברה: "מדובר בחוסר ידע נקודתי של נציגה ספציפית. נדאג לעדכן את הנציגים"

שירות גלובס 29.01.2016
דואר ישראל, בנק הדואר / צלם: אריאל ירוזולימסקי

הדוור לא מצלצל גם פעם אחת

שירות הדואר האמריקאי החדשני והשירות המקרטע של דואר ישראל - מצאו את ההבדלים

שמחה סיגן 06.01.2016
אישה מדברת בטלפון סלולרי  /  צלם:  טינקסטוק

עברה בטרומית: הסוף לג'ינגלים במוקדים טלפוניים

עברה בקריאה טרומית הצעת לתיקון חוק הגנת הצרכן, לפיה בתפריט הראשוני של מוקדי שירות טלפוניים תופיע האפשרות להגיע למענה אנושי באופן מיידי - מבלי להאזין לג'ינגלים פרסומיים מיותרים

מיכל רז-חיימוביץ' 30.12.2015

לקוחת בזק נזקקה ל-3 עסקאות שונות כדי להתחבר לאינטרנט

בזק בתגובה: "מבדיקת המקרה עולה כי במהלך הטיפול בפניית הלקוחה נעשו טעויות שלא אמורות היו להיעשות, ואנו מתנצלים על כך"

אפרת אהרוני 21.12.2015

פלטפורמת שירות הלקוחות בפייסבוק: מה היא מציעה לארגונים?

פייסבוק מציגה בחודשים האחרונים אפשרויות חדשות למותגים ולארגונים לתת שירות לקוחות איכותי ע"י הפלטפורמה החברתית בעולם ■ מה בדיוק הם מציעים, ולמי זה טוב?

מיכל שרייבר 20.12.2015

התייעלות בדואר? לא ממש

הרפורמה לקיצור התורים בדואר נכשלת כישלון חרוץ

דניאל דותן 12.11.2015

   123456789101112131415   

   נמצאו 395 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 25