שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 
סוכנות AI של אמדוקס, וואווי והונור / צילומים: גלית חתן, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

כשהבוט עובד מכל הלב: האם סוכני AI יהפכו ל"אנושיים" יותר מנציגי שירות?

סוכני בינה מלאכותית יודעים לסייע ללקוחות במהירות, אבל האתגר הגדול הוא ללמד אותם לגלות אמפתיה • המודלים החדשים לומדים את החוויה האנושית על כל גווניה ומורכבותה, ומשנים את האינטראקציה עם הלקוח ואת תחום השירות כולו • פרויקט השירות של ישראל 

שירה ספיר 25.03.2025
מלון ארבע העונות קוסמוי, מתוך ''הלוטוס הלבן'' / צילום: Home Box Office, Inc באדיבות yes ו–+STING

ללמוד מחברות הייעוץ הגדולות בעולם: הפקטור שמייצר הבדל תחרותי

שלוש חברות ייעוץ בינלאומיות מובילות, מקינזי, BCG ו־KPMG, מפרסמות מדי שנה דוחות על תחום שירות הלקוחות עם עצות מעשיות למנהלים - ממיקום המשרד, דרך טקס פומבי לעובדים ועד שיפור הפנייה האישית • פרויקט השירות של ישראל 

אסף אוני 24.03.2025
כך בדקנו / אילוסטרציה: Shutterstock

קופות חולים או רשתות מזון: מי נותן את השירות הטוב ביותר?

בימים הקרובים ננתח כאן את המגמות החמות והמחקרים העדכניים בתחום השירות, ונארח שורה של בכירים וחברות שפיצחו את השיטה • הפעם אנו מספקים הצצה לסקר ראשון ומסקרן לגבי תפיסות הציבור את תודעת השירות של החברות לצד דירוג שביעות הרצון מהשירותים הממשלתיים

גלובס 23.03.2025
בטי אבנר (טרמינל איקס), שיראל חוגג (AM:PM), שרון ריפה (BUME), ענת גפני (איכילוב) / צילום: יח''צ, שי בראל, ביימי, ג'ני ירושלמי

אתגרי השירות: הסמנכ"לים בחברות הגדולות במשק מנתחים

בימים הקרובים ננתח כאן את המגמות החמות והמחקרים העדכניים בתחום השירות. נארח שורה של בכירים וחברות שפיצחו את השיטה, ונפרסם סקר ראשון ומסקרן לגבי תפיסות הציבור את תודעת השירות של החברות לצד דירוג השירות בשש קטגוריות שונות: קופות חולים, חברות תקשורת ואינטרנט, רשתות מזון, אתרי קניות, שירותים ממשלתיים ואפליקציות

גלית חתן 20.03.2025
מיכל בן דוד / איור: גיל ג'יבלי

האתגר: לייצר בנקאות אמפתית, מותאמת אישית, ונגישה

הבנקאות הרב ערוצית היא גורם משמעותי בתפיסת השירות האנושי, השאלה שאני שואלת את עצמי מדי יום היא כיצד ניתן לייצר בעולם הרב־ערוצי חוויה שמקבילה לפגישה בארבע עיניים, הכוללת מענה בנקאי מלא וחווית שירות מעולה

מיכל בן דוד 20.03.2025
בנקים בישראל. ממי הלקוחות הכי מרוצים?

סקר שביעות הרצון של בנק ישראל: מי הבנקים שזכו לדירוג הגבוה ביותר?

57% מהלקוחות היו ממליצים לחבר או בן משפחה לנהל את החשבון בבנק בו הם מנהלים את חשבונם, בדומה לשנה שעברה - אלא שדווקא בפרמטר ההוגנות נרשמה השנה עלייה נאה בממוצע • שני הבנקים ששמו את נושא השירות במוקד - מזרחי טפחות ולאומי - קוטפים את פירות השקעתם • בנק יהב בולט לטובה מבין הבנקים הקטנים, ובנק הפועלים בולט לרעה מבין הבנקים הגדולים

עידן ארץ 03.02.2025
אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילומים: שלומי יוסף, איל יצהר

צריכים ביטוח נסיעות לחו"ל? החברות המצטיינות והגרועות בשירות

מנתוני רשות שוק ההון עולה כי בין המצטיינות בשירות בביטוח נמצאות AIG, מגדל והפניקס, בעוד בפנסיה ובגמל בולטת ילין לפידות • ומי האחרונות בכלל הקטגוריות

נתנאל אריאל 07.07.2024
אין עם מי לדבר בחברות התעופה / צילום: Shutterstock
חברות תעופה | בדיקת גלובס

המכה החדשה שמנחיתות עלינו חברות התעופה

המתנה של שעות על הקו, טיסות שמבוטלות ללא פתרון ופיצויים שמאחרים להגיע • חברות התעופה הישראליות נשארו לבד במגרש, וללקוחות שצריכים אותן אין עם מי לדבר • איזה מוקד החליף את הנציגים בבוטים, ולמי אין בכלל שירות טלפוני? • בדיקת גלובס

אלה לוי-וינריב וסתיו ליבנה 24.05.2024
צילומים: איל יצהר, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

בנק ישראל חושף: לקוחות איזה בנק הכי מרוצים ומה אכזב את הציבור?

סקר שביעות הרצון של בנק ישראל מגלה כי 20% מהציבור חושב שמגיע לו לקבל יותר על הפלוס בחשבון • העמלות הגבוהות הן עדיין הסיבה העיקרית לתפיסת חוסר ההוגנות • שני הבנקים הגדולים בתחתית בתשובה לשאלה האם תמליצו לחבר או משפחה על הבנק

רועי ויינברגר 19.03.2024
רותם סלע בקמפיין בנק דיסקונט. נראה שאין כמעט בנק שלא יצא לאחרונה בקמפיינים מרשימים / צילום: צילום מסך

ההבטחות המפליגות של הבנקים מסתירות מציאות עגומה

המציאות מראה כי ברגעי מצוקה, כשהלקוחות זקוקים לגמישות מצד הבנק כדי לצלוח משבר, דווקא אז הוא נוטה לשכוח את כל הסיסמאות

עו"ד גלעד נרקיס 04.10.2023
עגלה נטושה באתר קניות / איור: גיל ג'יבלי

5 אסטרטגיות להתמודדות עם עגלות נטושות באתרי מסחר אלקטרוני

שני שלישים מהגולשים בעולם שמתחילים תהליך רכישה באונליין מוותרים ומפסיקים באמצע - מה שמביא להפסד פוטנציאלי של כ־18 מיליארד דולר בשנה • כדי להתמודד עם אחד האתגרים הבולטים של מותגים כיום, צריך קודם כל לזהות את נקודת הנטישה

דוד גפן 03.09.2023
המרכז הלוגיסטי של שטראוס בשוהם / צילום: Shutterstock, Igal Vaisman

מה קרה למוקד שירות הלקוחות של תמי 4 בעקבות הקרב עם ערוץ 14?

שטראוס הפסיקה לפרסם בערוץ 14 והפיצה אמנה לכלל ספקיה • בערוץ מאיימים לפנות לערכאות, ועיתונאים שונים קוראים לחרם בעיקר על מוצרי תמי 4 • איך זה ייגמר? שטראוס: "מספר הביטולים זניח"

נבו טרבלסי 02.08.2023
הישראלים מתחילים להסתגל ל־AI

סקר חדש מגלה שהישראלים מתחילים להסתגל ל־AI, אך לא בכל המקצועות

בין היתר, נשאלו המשתתפים באיזה תחום לדעתם ChatGPT יכול להחליף נציג אנושי בצורה הכי טובה, ואיזה מקצוע עלול להיפגע הכי הרבה כתוצאה מהתרחבות שירותי בינה מלאכותית • אירועים ומינויים

גלית חתן 24.07.2023
אנושי, אבל לא אנושי מדי / צילום: Unsplash

אנושי, אבל לא אנושי מדי: מה צריך להיות ברובוט כדי שלקוחות ירצו לדבר איתו

טכנולוגיות חדשות משנות את פניו של ענף שירות הלקוחות • אבל לאופן שבו הן יוטמעו יש תפקיד מכריע במידת ההצלחה שלהן

Harvard Business Review 19.07.2023
אילוסטרציה: shutterstock

איזו חברת ביטוח מובילה בשירות ומי מצטיינת בפנסיה ובגמל?

רשות שוק ההון מפרסמת את מדד השירות לשנת 2022 בתחומי הביטוח והחיסכון הפנסיוני • מי משלמת תביעות הכי מהר, והיכן הסיכוי שהתביעה שלכם תדחה גדול יותר? היכן יענו לכם בזמן הקצר ביותר, ונגד מי התלוננתם הכי הרבה?

רועי ויינברגר 12.06.2023
כלי הבינה המלאכותית החדש של סיילספורס / צילום: סיילספורס

רוכבים על טרנד ה־AI: כלי חדש מחבר בין אנשי המכירות לשירות הלקוחות

חברת התוכנה סיילספורס מכניסה בימים אלה לשימוש את איינשטיין GPT - כלי בינה מלאכותית שמטרתו לסייע לחברות להגביר את האפקטיביות והפרודוקטיביות מול צרכנים • בשלב זה הכלי זמין רק באנגלית, אך בחברה מבטיחים שעד סוף השנה תושק גרסה בעברית

גלית חתן 04.05.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 395 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 25