שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 
עמית בנדוב, מנכ"ל גונג / צילום: חברת גונג

גונג מהרצליה מגייסת 65 מיליון דולר על פי שווי של 750 מיליון דולר

בין לקוחות החברה, שמפתחת מערכת בינה מלאכותית לשיפור הביצועים של מערכי שירות לקוחות נמצאות פייסבוק, ג'נרל אלקטריק, פייפאל, בורסת נאסדא"ק • סך הכל גייסה החברה 134 מיליון דולר

אורי ברקוביץ' 03.12.2019
אילוסטרציה / צילום: שאטרסטוק

משרד התקשורת שתל שיחות למוקדים לצורך פיקוח על חוק 6 דקות

הודיע לחברות התקשורת שהוא יזם שיחות שהוקלטו למוקדים וזאת על מנת להזהירן מפני העברת נתונים כוזבים

גד פרץ 03.12.2019

הצ'אטבוט של LeO ימכור ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס

מנכ"לית ומייסדת ליאו היא לירי הלפרין-סגל • לליאו הסכמים להפעלת צ'אטבוטים עם סוכנויות ביטוח ובהן עם סוכנות ניהול ההסדרים הפנסיוניים שקל, שבבעלות הפניקס

רון שטיין 13.11.2019
מחכים בתור לביטוח לאומי / צילום: תמר מצפי

משרדי הבריאות והמשפטים נותנים את השירות הגרוע ביותר; מי המשרד הממשלתי המצטיין?

בדוח של רשות התקשוב במשרד רה"מ, הציון הממוצע שהעניק הציבור לרמת השירות שהוא מקבל מיחידות הממשלה מסתכם ב-65 בלבד • את הציון הגרוע ביותר קיבל משרד המשפטים (האפוטרופוס הכללי והכנ"ר) • רשות הגבייה והאכיפה קיבלה ציון מספיק בקושי • ומה הכי מעצבן את האזרח?

מיכל רז-חיימוביץ' 21.08.2019
מרכז מכירות טלפוניות / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

מיום חמישי חברות יצטרכו לתת מענה טלפוני אנושי תוך 6 דקות. מי לא נכלל בחוק?

ביום חמישי ייכנס לתוקפו תיקון לחוק מענה טלפוני לצרכנים: המענה האנושי יוגבל לטווח זמן של 6 דקות ויינתן גם בפניות במקרים של טיפול בתקלות, בירור חשבון וסיום התקשרות • התיקון אומנם מכליל עוד חברות שעד כה לא נכללו בחוק מענה של עד 3 דקות, אך עדיין מחריג לא מעט גופים ובראשם המוסדות הציבוריים ומשרדי הממשלה

מיכל רז-חיימוביץ' 21.07.2019
קארן קווינטוס, סמנכ"לית הלקוחות של חברת Dell / צילום: שלומי יוסף

רוצים חברות שאכפת להם: דור ה-Z נכנס לשוק העבודה ומחפש מעסיקים ערכיים

קארן קווינטוס, סמנכ"לית הלקוחות של חברת Dell והאישה הבכירה בארגון, מספרת בראיון ל"גלובס" על השינויים האסטרטגיים שעוברת החברה, על החשיבה לטווח ארוך ועל המעורבות של מייקל דל בנושאים של גיוון והכלה • "למה נושאי גיוון הם באחריות של סמנכ"לית הלקוחות? כי ללקוחות שלנו אכפת מהם"

יסמין יבלונקו 20.07.2019

מנפלאות השירות: מסר סמאטרפון להחלפת סוללה באיידיגיטל וקיבל לידיו חזרה מכשיר "מת"

הסמארטפון נמסר לחנות בראשון לציון • כשבא לקחת את המכשיר חזרה, ניסו להחתים אותו על מסמך שכלל תקלות ש"התווספו" למכשיר • תגובת החנות: "כשהמכשיר הגיע למעבדה הוא כבר לא עבד ולא קיבל מתח"

מיכל רז-חיימוביץ' 16.07.2019
חנויות אינטרנטיות זקוקות כיום למערכת תומכת מכירה ושירות/צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

אמזון בדרך לכאן: האם החנות האינטרנטית שלכם ערוכה לכך?

הדומיננטיות של המסחר המקוון ברשת והפיכתו למנוע צמיחה לעסקים קטנים, מחייבות אותם לטפח חנות אינטרנטית פעילה • מערכת ERP יעילה לתכנון משאבים, תוכל להתאים את אותה החנות לסטנדרט השירות ושילוח המוצרים לו מצפים הלקוחות כיום, במיוחד לקראת כניסת אמזון לישראל

יובל ניסני 16.07.2019
צביקה ביידא / צילום: יונתן בלום
קמעונאות | בלעדי

מתחזקת בדיגיטל: שופרסל השיקה שירות לקוחות בוואטסאפ

לפי נתונים שהגיעו ל"גלובס", היקף ההשקעה השנתי של שופרסל בכוח-אדם בתחום השירות עומד על כ-30 מיליון שקל

שני מוזס 21.05.2019
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

דוח התלונות של מועצת הכבלים והלוויין: עלייה בתלונות נגד yes

לפי הדוח לשנת 2018, נגד הוט התקבל יחס של 14.8 תלונות לכל 10,000 לקוחות - ירידה לעומת 2017 • נגד yes התקבלו פחות תלונות מאשר נגד הוט אך יותר מאשר ב-2017: יחס של 8.5 תלונות לכל 10,000 לקוחות • על מה התלוננו הכי הרבה?

מיכל רז-חיימוביץ' 02.05.2019
משה ברקת / צילום: תמר מצפי

מדד השירות: ילין לפידות בולט לחיוב בגמל, אלטשולר שחם בתחתית הדירוג בפנסיה

בתחום הפנסיה החדשה, הפניקס ניצבת בראש טבלת השירות, ואילו אלטשולר שחם בתחתית • במדד שביעות-הרצון וההמלצה לחבר בתחום הפנסיה לשנת 2018 בולטות הקרנות של מיטב דש, הפניקס וכלל ביטוח

רון שטיין 26.02.2019
בוטים בהיעדרם  / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

האם לצ'טבוטים יש אתיקה?

התחום נמצא עדיין בחיתוליו, והשאלות המוסריות רק מתחילות לצוץ

דנה ארדיטי 30.01.2019
רקפת רוסק עמינח / צילום: תמר מצפי
בנק לאומי | ניתוח

לאומי חוזר לשים דגש גם על השירות האישי ומוכיח שהעתיד עדיין לא כאן עבור כולם

ההודעה של בנק לאומי על חיזוק המוקדים הטלפוניים והקשר האישי עם הלקוחות מוכיחה שהבנק הבין שרץ מהר מדי ורחוק מדי עם המעבר הגורף לעולם הדיגיטלי • העתיד של עולם השירות נמצא ללא ספק באונליין, אך יש לקוחות רבים שעדיין דורשים שירות עם מגע אישי • פרשנות

רון שטיין 09.01.2019
בנק לאומי / צילום: אמיר מאירי

רץ מהר מדי רק על הדיגיטל: בנק לאומי מחזק את השירות הפרונטלי

זאת לאחר ששם דגש על התייעלות ושליחת הלקוחות לדיגיטל, ובעקבות הרעה בשביעות רצון של קהלי מסוימים • הבנק צפוי להוסיף 200 בנקאים למוקד הטלפוני ולהגדיל את תקציב המוקד ב-30 מיליון שקל • הבנק ממשיך בפעילות הדיגיטל שלו ללא שינוי

 

 

רון שטיין 08.01.2019
חדוה בר / צילום: דוברות הכנסת, יצחק הררי

הציבור מעדיף בנקים שנותרו עם שירות אישי, ובנקים שבחרו בדיגיטל בולטים לרעה

מסקר בנושא שביעות-רצון משירות הבנקים, שנערך לראשונה, עולה לקוחות הבנקים הקטנים והבינוניים, בהם מזרחי–טפחות והבינלאומי, מרוצים יותר מאשר לקוחות הבנקים הגדולים • העמלות והיעדר שירות אישי הם הפרמטרים שהכי מרגיזים את הלקוחות במערכת הבנקאית

רון שטיין 01.01.2019
פישל רוזנפלד / צילום: ים לביא

שנים לאחר החרם החרדי הגדול: אל על שוב משחקת באש

הזעם ברשת "מנצח" כשהוא אנטי חרדי, אבל כשאל על תפסה עליו טרמפ היא שכחה מה המחיר שהיא עלולה לשלם • עם כל הכבוד לדיס-אינפורמציה מכותבת אנונימית בפייסבוק, הציבור בוחר להאמין לידוענים שהיו עדים לטירוף • יש מחיר להתעמרות בחרדים

פישל רוזנפלד 18.11.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 371 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 24