שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 
צביקה ביידא / צילום: יונתן בלום
קמעונאות | בלעדי

מתחזקת בדיגיטל: שופרסל השיקה שירות לקוחות בוואטסאפ

לפי נתונים שהגיעו ל"גלובס", היקף ההשקעה השנתי של שופרסל בכוח-אדם בתחום השירות עומד על כ-30 מיליון שקל

שני מוזס 21.05.2019
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

דוח התלונות של מועצת הכבלים והלוויין: עלייה בתלונות נגד yes

לפי הדוח לשנת 2018, נגד הוט התקבל יחס של 14.8 תלונות לכל 10,000 לקוחות - ירידה לעומת 2017 • נגד yes התקבלו פחות תלונות מאשר נגד הוט אך יותר מאשר ב-2017: יחס של 8.5 תלונות לכל 10,000 לקוחות • על מה התלוננו הכי הרבה?

מיכל רז-חיימוביץ' 02.05.2019
משה ברקת / צילום: תמר מצפי

מדד השירות: ילין לפידות בולט לחיוב בגמל, אלטשולר שחם בתחתית הדירוג בפנסיה

בתחום הפנסיה החדשה, הפניקס ניצבת בראש טבלת השירות, ואילו אלטשולר שחם בתחתית • במדד שביעות-הרצון וההמלצה לחבר בתחום הפנסיה לשנת 2018 בולטות הקרנות של מיטב דש, הפניקס וכלל ביטוח

רון שטיין 26.02.2019
בוטים בהיעדרם  / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

האם לצ'טבוטים יש אתיקה?

התחום נמצא עדיין בחיתוליו, והשאלות המוסריות רק מתחילות לצוץ

דנה ארדיטי 30.01.2019
רקפת רוסק עמינח / צילום: תמר מצפי
בנק לאומי | ניתוח

לאומי חוזר לשים דגש גם על השירות האישי ומוכיח שהעתיד עדיין לא כאן עבור כולם

ההודעה של בנק לאומי על חיזוק המוקדים הטלפוניים והקשר האישי עם הלקוחות מוכיחה שהבנק הבין שרץ מהר מדי ורחוק מדי עם המעבר הגורף לעולם הדיגיטלי • העתיד של עולם השירות נמצא ללא ספק באונליין, אך יש לקוחות רבים שעדיין דורשים שירות עם מגע אישי • פרשנות

רון שטיין 09.01.2019
בנק לאומי / צילום: אמיר מאירי

רץ מהר מדי רק על הדיגיטל: בנק לאומי מחזק את השירות הפרונטלי

זאת לאחר ששם דגש על התייעלות ושליחת הלקוחות לדיגיטל, ובעקבות הרעה בשביעות רצון של קהלי מסוימים • הבנק צפוי להוסיף 200 בנקאים למוקד הטלפוני ולהגדיל את תקציב המוקד ב-30 מיליון שקל • הבנק ממשיך בפעילות הדיגיטל שלו ללא שינוי

 

 

רון שטיין 08.01.2019
חדוה בר / צילום: דוברות הכנסת, יצחק הררי

הציבור מעדיף בנקים שנותרו עם שירות אישי, ובנקים שבחרו בדיגיטל בולטים לרעה

מסקר בנושא שביעות-רצון משירות הבנקים, שנערך לראשונה, עולה לקוחות הבנקים הקטנים והבינוניים, בהם מזרחי–טפחות והבינלאומי, מרוצים יותר מאשר לקוחות הבנקים הגדולים • העמלות והיעדר שירות אישי הם הפרמטרים שהכי מרגיזים את הלקוחות במערכת הבנקאית

רון שטיין 01.01.2019
פישל רוזנפלד / צילום: ים לביא

שנים לאחר החרם החרדי הגדול: אל על שוב משחקת באש

הזעם ברשת "מנצח" כשהוא אנטי חרדי, אבל כשאל על תפסה עליו טרמפ היא שכחה מה המחיר שהיא עלולה לשלם • עם כל הכבוד לדיס-אינפורמציה מכותבת אנונימית בפייסבוק, הציבור בוחר להאמין לידוענים שהיו עדים לטירוף • יש מחיר להתעמרות בחרדים

פישל רוזנפלד 18.11.2018

שירות הלקוחות בפני מהפכה

החוק החדש יחייב חברות להשקיע בטכנולוגיות חדשות ובהכשרת כוח-אדם

נועם גונן 05.09.2018
איתן כבל / צילום: יונתן בלום

חזון אחרית הימים? חברות יחויבו למענה טלפוני בתוך 6 דקות

סעיף חשוב בהצעת החוק קובע כי הוא יחול כל החברות ללא יוצא מהכלל • לשם היערכות בקרב החברות, החוק ייכנס לתוקף בעוד כשנה • יוזם ההצעה, ח"כ איתן כבל: "עשינו מהפכה של ממש"

מיכל רז-חיימוביץ' 17.07.2018
קובי הבר / צילום: איל יצהר

שירות בביטוח: ביטוח ישיר ו-AIG מככבות; מנורה ואיילון למטה

החברות המובילות בדיגיטציה: כלל ביטוח ו- AIG ישראל • סגן בכיר לממונה: "בין הענפים שאנו מזהים כאתגר, ענף הביטוח הסיעודי וביטוחי אובדן כושר עבודה"

רון שטיין 11.06.2018
איתן כבל / שלומי יוסף

הצעת חוק: לא נצטרך להמתין מעל 6 דקות לנציג שירות

הצעת החוק תקפה לכל החברות במשק, כולל ענפים שהורגלו להיות מוחרגים כמו ביטוח • ההצעה מגדירה מפורשות כי מענה של נציג שירות אנושי יינתן בפרק זמן של עד 6 דקות, והיא עוקפת את הקבוע בחוק כיום, לפיו החברות חייבות לספק מענה בטווח של עד 3 דקות

מיכל רז-חיימוביץ' 22.05.2018
נציגת שירות / צילום: Shutterstock

נציגי השירות של הוט ובזק יהיו חייבים לענות לכם תוך 6 דקות

משרד התקשורת פרסם היום שורה של תקנות חדשות שמחייבות את חברות התקשורת הגדולות לקצר את זמני ההמתנה לנציגי שירות • חברות התקשורת לא יוכלו להציע ללקוח להשאיר הודעה כדי שיחזרו אליו

מיכל רז-חיימוביץ' 21.05.2018
שירות לקוחות הוט / צילום: shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב
yes | לפני כולם

51% מהתלונות למועצת הכבלים והלוויין ב-2017: נגד הוט

מספר התלונות שהפנו צרכנים נגד הוט הכפיל את עצמו ביחס לשנה הקודמת והגיע ל-1,500 • גידול של 22% בכלל התלונות למועצה • העלייה המשמעותית ביותר - 112% - בנוגע להערמת קשיים בניתוק מחברה

מיכל רז-חיימוביץ' 08.05.2018

מועצת הכבלים נגד הוט: הליך בירור בשל זמני המתנה ארוכים

ההליך נוגע ל-45 מקרים בהם נמצא כי זמן ההמתנה למענה הגיע עד ל-42 דקות, באופן שחורג ממה שנקבע ברישיון החברה ■ הוט: "במקום להצדיע על המהפכה שעשינו בתחום השירות, המועצה בוחרת לעסוק בממצאי בדיקות נקודתיות"

יונתן כיתאין 06.12.2017
מלחמת התשה / צילום: רויטרס - Yuriko Nakao

כל השיטות שנועדו לגרום לכם לוותר על זכויות שמגיעות לכם

טפסים לא ברורים, ממשקים מיושנים, הסתרת מידע וזמני המתנה ארוכים ■ העיצוב ההתנהגותי הפך לסמל של יעילות, אבל יש מקומות שמשתמשים בו כדי לעשות בדיוק את ההפך

צאלה קוטלר הדרי ומיקי לוי 04.11.2017

   123456789101112131415   

   נמצאו 395 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 25