שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

בעיית השירות בהוט: נטישת לקוחות המונית - תרחיש אפשרי

מנויי הכבלים התרגלו לרמת שירות שקשה לשנותה, וכל ניסיון לחנך את השוק עלול לגבות מחיר מאוד כבד ■ בקרוב תהיה אופציה לטלוויזיה גם מצד סלקום, בזמן ש-yes ממשיכה לשווק מוצר איכותי ואמין עם רמת שירות טובה

גד פרץ 06.11.2014
מנכ״ל הוט אילן צחי/ צילום: מהוידאו

לא תאמינו מה "תוכנית חיסכון" עוללה למנכ"ל הוט

אילן צחי התראיין ל"תוכנית חיסכון" בערוץ 2 ונאלץ להתמודד עם "ניסוי" שערכו באולפן - 147 לקוחות שממתינים על הקו למענה של נציג שירות, זמן המתנה ארוך, לקוחות שנאלצו להמתין עד שעתיים למענה ועוד ■ הוט: יש שיפור בשירות

אתר חדשות ערוץ 2 06.11.2014

המחשב נרכש מקולקל, KSP ו-DELL טרטרו את הלקוחה

לקוחה רכשה ברשת KSP מחשב נייד של DELL וגילתה למחרת שהוא מקולקל, אבל גם KSP וגם DELL סירבו לקחת על כך אחריות - עד להתערבות "גלובס"

מיכל רז-חיימוביץ' 05.11.2014

הוט: זמני ההמתנה במוקד השירות צנחו ב-50% באוקטובר

החברה חנכה בירושלים מוקד שירות חדש בשיתוף חברת תקשוב ■ מנכ"ל הוט, אילן צחי: "הגדלנו את מערך השירות בהיקף חסר תקדים של כ-25% בחודשים האחרונים; עוד 200 עובדים נוספים יגויסו בקרוב"

גד פרץ 05.11.2014
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

סוגיית השירות בהוט מגיעה לוועדת הכלכלה של הכנסת

בעקבות סדרת התחקירים על הוט בתוכנית "צינור לילה", פנה ח"כ מיקי רוזנטל ליו"ר ועדת הכלכלה וביקש לכנס דיון על ממצאי התחקיר ■ הוט: "הטענות בתחקיר - של גורמים אינטרסנטיים המעוניינים לפגוע בחברה"

אפרת אהרוני 04.11.2014
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

"צינור לילה" ו"סטטוסים מצייצים" בקמפיין: "חם על הוט"

סדרת תחקירים חדשה, ובמרכזה חברת הוט, תעלה הערב ב"צינור לילה" בערוץ 10 ■ הוט: "הטענות בתחקיר אינן משקפות את מדיניות החברה או את המצב בפועל"

אפרת אהרוני 02.11.2014
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

לקוחות מתוסכלים של הוט מפיצים תמונות של זמני ההמתנה

גולש בפייסבוק מציג: כך המתנתי 33 דקות לנציג שירות של הוט - ורק 24 שניות לנציג מכירות

שירות גלובס 23.10.2014

אורנג' הפסידה בייצוגית - והלקוחה נאלצה להילחם על הזיכוי

פרטי האשראי שהיו בידי אורנג' לא היו רלוונטיים, ולמרות פניות חוזרות ונשנות של הלקוחה, הסכום לא הועבר אליה כנדרש

אפרת אהרוני 20.10.2014
בניין פלאפון / צילום: תמר מצפי

קנס של 230 א' ש' לפלאפון: שירות חסר במוקד בחוה"מ פסח

רישיון חברות הסלולר מחייב אותן לאייש את המוקד הטלפוני לפחות 13 שעות ביממה, ואולם בחוה"מ פסח ניתן שירות במוקד פלאפון במשך 10 שעות בלבד

שירות גלובס 07.10.2014
קריירה, אבטלה, משכנתא / צילום: thinkstock

10 סיבות שבגללן צריך לבקש סליחה מהצרכנים

כמה גורמים עוינים לצרכן חייבים לנו התנצלות עמוקה על עוולות צרכניות שספגנו מהם השנה - ולא בטוח שזה יספיק ■ הנה דוגמאות נבחרות ■ מדריכים בתחום

אפרת אהרוני 02.10.2014
מוקד שירות לקוחות / צילום: תמר מצפי

איומים, קנסות והתראות לפני הליכים משפטיים: ה"פיגוע" הצרכני של כאל

אילנית חיות ביטלה הצטרפות לכרטיס אשראי חוץ-בנקאי של YOU וקיבלה אישור שהכרטיס בוטל. אז קיבלה ■ בפועל היא מצאה את עצמה נתונה ל"פיגוע" צרכני שנמשך חודשים ■ דוגמה נוספת לשירות הגרוע בישראל

אילנית חיות 30.09.2014
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

השירות בהוט מידרדר - והלקוחות מתוסכלים מתמיד

הודעת "אין קליטה" במשך 3 ימים, טרטור לקוחות שהתנתקו, טעות המונית בחיוב בסלולר ולקוח שמנסה לפתור בעיות קליטה מאז ינואר - ללא הצלחה ■ הוט בתגובה: "התחלנו מהלכים לשיפור חוויית הלקוח"

אפרת אהרוני 16.09.2014
סניף שופרסל שלי / צלם: תמר מצפי

מנהלת שירות הלקוחות בשופרסל טענה: שניים זה לא זוג

לקוח שופרסל טוען כי בסניף הרשת היה מבצע של שתי יחידות חטיף דגנים פיטנס ב-25 שקל, אך המחיר שהופיע בקופה היה 33 שקל; הלקוח ניגש למנהלת השירות בסניף כדי שזו תפתור את העניין, אך זו טענה בפניו כי "שניים זה לא זוג"

צחי הופמן 27.08.2014
הוט מובייל / צילום אייל יצהר

הוט מובייל גבתה תשלום על פנייה לשירות הלקוחות - ונקנסה

הוט מובייל גבתה בטעות כסף מלקוחות שהתקשרו להתלונן על תקלות ■ משרד התקשורת קנס אותה ב-44 אלף שקל וחייב אותה להחזיר 16 אלף שקל ללקוחות ■ החברה טענה כי מדובר בתקלה טכנית שטופלה מיד

גד פרץ 24.08.2014
שיחת שירות לקוחות / צילום: thinkstock

נציגת שירות בהוט: "בגלל העומס מנתקים ללקוחות בפנים"

‎‎נציגת השירות לשעבר, שהתראיינה לתוכנית "הכול כלול" בערוץ 10, נמצאה דוברת אמת בבדיקת פוליגרף‏ ■ "היעד הוא יותר מ-6 שיחות לשעה, שזה לא ריאלי, אז נציגים פשוט מנתקים את השיחות" ■ הוט: "דוחה את הטענות על הסף"

‎‎אפרת אהרוני‏ 19.08.2014

   34567891011121314151617   

   נמצאו 371 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 24