שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

מנכ"ל הוט: "ניתן לראות ירידה של 50% בזמני ההמתנה"

הוט ממשיכה בניסיונות להחזיר את מערך שירות הלקוחות לפסים חיוביים: מודיעה על פתיחת מוקד שירות חדש בכפר סבא שבו יועסקו 250 נציגי שירות חדשים ■ אילן צחי: "הוט מתייחסת במלוא הרצינות לשיפור חווית השירות"

גד פרץ 09.12.2014
שיחת שירות לקוחות / צילום: thinkstock

חברות תקשורת ורפואה יחויבו לספק מענה אנושי תוך 3 דקות

ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את התיקון לחוק הגנת הצרכן שהציע ח"כ איתן כבל, שנועד להרחיב את החובה לספק לצרכנים מענה טלפוני חינם

אפרת אהרוני 02.12.2014
סמסונג / צחי הופמן

הסמסונג S3 של בתי כבה - והתחיל הסיוט שלי עם סקיילקס

ליאת רון מתארת שירות גרוע ותוהה האם סמסונג צריכה להיות מודאגת מכך שהשאירה את זיכיון המכירה ללקוחות הפרטיים בידי סקיילקס ■ סמנכ"ל השירות של סקיילקס: "הופקו לקחים למניעת הישנות מקרים כאלה בעתיד"

ליאת רון 20.11.2014
אהוד פלג / צילום: איל יצהר

המועצה לצרכנות: להורות להוט להוזיל את החבילות ב-10%

מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג, מבקש ממועצת הכבלים להורות להוט להפחית זמנית את מחירי החבילות, כפיצוי על השירות הגרוע והפגיעה בצרכנים ■ הוט: "אנו בעיצומו של תהליך השקעה מאסיבי בשיפור השירות"

אפרת אהרוני 19.11.2014
פטריק דרהי / צילום: איל יצהר

ניתוח "גלובס": לקוחות שאינם בטריפל לא מעניינים את הוט

האסטרטגיה של פטריק דרהי בהוט: 1. לקוח שאינו לקוח טריפל - פחות מעניין. 2. רווח לפני שירות. 3. הישראלים זועמים ונעלבים? לא נורא, יעבור להם

גד פרץ 18.11.2014
סניף מחסני חשמל / צילום: איל יצהר

לקוח מחסני חשמל תושב יו"ש: הרשת סירבה לספק לי שירות

נציגת הרשת ללקוח: "אנו לא שולחים טכנאים מעבר לקו הירוק מבחינה מצפונית וביטחונית" ■ רק לאחר פניית "גלובס" הגיעו טכנאי החברה לבית הלקוח ותיקנו את המוצר ■ מחסני חשמל: "אנו מטפלים בתקלות בכל הארץ"

מיכל רז-חיימוביץ' 11.11.2014

שוב: לקוח פלאפון גילה כי שילם על מתנה שהובטחה בחינם

בשבוע שעבר פורסמה ב"הכול כלול" וב"גלובס" עדות של עובד לשעבר בפלאפון, המספר כי נציגי החברה סילפו את האמת ודחפו ללקוחות "מתנות" שגובים עליהן כסף ■ תלונה נוספת שהגיעה ל"גלובס" מעלה תמונה דומה

מיכל רז-חיימוביץ' 11.11.2014

מנכ"ל הוט: "העליהום נגדנו מעורר זעם לא רלוונטי"

אילן צחי בדיון בכנסת על השירות בהוט: "אין הנחיה לעובדים לשקר; רמת השירות לא מקובלת עליי" ■ נציג משרד התקשורת: "שהוט יקבלו כל חודשיים מיליון ו-2 מיליון ו-3 מיליון שקל קנס" ■ קריאות לקחת להוט את הרישיון

אפרת אהרוני 10.11.2014

בעיית השירות בהוט: נטישת לקוחות המונית - תרחיש אפשרי

מנויי הכבלים התרגלו לרמת שירות שקשה לשנותה, וכל ניסיון לחנך את השוק עלול לגבות מחיר מאוד כבד ■ בקרוב תהיה אופציה לטלוויזיה גם מצד סלקום, בזמן ש-yes ממשיכה לשווק מוצר איכותי ואמין עם רמת שירות טובה

גד פרץ 06.11.2014
מנכ״ל הוט אילן צחי/ צילום: מהוידאו

לא תאמינו מה "תוכנית חיסכון" עוללה למנכ"ל הוט

אילן צחי התראיין ל"תוכנית חיסכון" בערוץ 2 ונאלץ להתמודד עם "ניסוי" שערכו באולפן - 147 לקוחות שממתינים על הקו למענה של נציג שירות, זמן המתנה ארוך, לקוחות שנאלצו להמתין עד שעתיים למענה ועוד ■ הוט: יש שיפור בשירות

אתר חדשות ערוץ 2 06.11.2014

המחשב נרכש מקולקל, KSP ו-DELL טרטרו את הלקוחה

לקוחה רכשה ברשת KSP מחשב נייד של DELL וגילתה למחרת שהוא מקולקל, אבל גם KSP וגם DELL סירבו לקחת על כך אחריות - עד להתערבות "גלובס"

מיכל רז-חיימוביץ' 05.11.2014

הוט: זמני ההמתנה במוקד השירות צנחו ב-50% באוקטובר

החברה חנכה בירושלים מוקד שירות חדש בשיתוף חברת תקשוב ■ מנכ"ל הוט, אילן צחי: "הגדלנו את מערך השירות בהיקף חסר תקדים של כ-25% בחודשים האחרונים; עוד 200 עובדים נוספים יגויסו בקרוב"

גד פרץ 05.11.2014
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

סוגיית השירות בהוט מגיעה לוועדת הכלכלה של הכנסת

בעקבות סדרת התחקירים על הוט בתוכנית "צינור לילה", פנה ח"כ מיקי רוזנטל ליו"ר ועדת הכלכלה וביקש לכנס דיון על ממצאי התחקיר ■ הוט: "הטענות בתחקיר - של גורמים אינטרסנטיים המעוניינים לפגוע בחברה"

אפרת אהרוני 04.11.2014
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

"צינור לילה" ו"סטטוסים מצייצים" בקמפיין: "חם על הוט"

סדרת תחקירים חדשה, ובמרכזה חברת הוט, תעלה הערב ב"צינור לילה" בערוץ 10 ■ הוט: "הטענות בתחקיר אינן משקפות את מדיניות החברה או את המצב בפועל"

אפרת אהרוני 02.11.2014
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

לקוחות מתוסכלים של הוט מפיצים תמונות של זמני ההמתנה

גולש בפייסבוק מציג: כך המתנתי 33 דקות לנציג שירות של הוט - ורק 24 שניות לנציג מכירות

שירות גלובס 23.10.2014

   456789101112131415161718   

   נמצאו 395 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 25