שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 
גלעד ארדן / צילום: קובי גדעון - לע"מ

הקץ לזמני ההמתנה הארוכים? שר התקשורת מקדם רפורמה

על-פי רפורמה שמציע משרד התקשורת, זמן ההמתנה לחברות תקשורת לא יעלה על 6 דקות, והחברה תהיה מחויבת לחזור ללקוחות תוך 3 שעות לכל היותר - או שתהיה חשופה לתביעה של 1,000 שקל ללא הוכחת נזק

נדב נוימן וגד פרץ 17.08.2014
דואר ישראל / צילום: תמר מצפי

השר ארדן יוצא נגד השירות הלקוי של דואר ישראל

שר התקשורת: ראשי ערים ברחבי הארץ מוחים על השירות הלקוי בדואר, שבא לידי ביטוי בהמתנה ארוכה בסניפים, איבוד דברי דואר שאינם מגיעים ליעדם ועוד

גד פרץ 13.07.2014

הוט מנסה למזער נזקים: מגייסת 450 נציגי שירות כדי להשתפר

החברה תגייס כבר בחודש יולי 200 נציגי שירות לקוחות ■ מנכ"ל הוט, אילן צחי: "שיפור השירות נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו"

גד פרץ ואפרת אהרוני 07.07.2014
מוקד שירות לקוחות / צילום: תמר מצפי

ועדת הכלכלה מקדמת: מענה אנושי במוקד תוך 3 דקות

היום אישרה ועדת הכלכלה לקריאה ראשונה הצעה שתחייב מענה אנושי תוך שלוש דקות, לכל פנייה של לקוחות לחברה

מיכל רז-חיימוביץ 02.07.2014
מוקד שירות לקוחות / צילום: תמר מצפי

באיזו חברת ביטוח תקבלו את השירות הטוב ביותר?

בפעם הראשונה פרסם האוצר את דירוג השירות הפרטני של חברות הביטוח ■ בענף נשמעת ביקורת נרחבת על האופן שבו הוכן המדד

רון שטיין 02.07.2014

ייצוגית: זמן ההמתנה במוקד הוט - 5,130% יותר מהמותר

הוט, שנקנסה בשבוע שעבר ב-1.3 מיליון שקל בגין המתנה ארוכה במוקד השירות, נתבעת ב-40 מיליון שקל ■ התובע: "הוט עוברת על חוק הגנת הצרכן; הגיע הזמן שנגרום להוט, שמזלזלת בצרכנים וחוסכת על חשבוננו, לשלם על התנהלותה"

אפרת אהרוני 01.07.2014
פטריק דרהי / צילום: איל יצהר

השירות בהוט לא ישתפר

האג'נדה של דרהי היא שיפור שורת הרווח על חשבון השירות

גד פרץ 30.06.2014

למה לא נוטשים את הוט?

על מחיר הצרכנים מוחים, אבל על שירות גרוע הם מבליגים

דפנה הראל-כפיר 29.06.2014
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

שירות הלקוחות בחברת הוט רושם שפל חסר תקדים

המתנה של שעות למענה במוקד שירות הלקוחות, תקלות בשידור, ממירים ששורפים טלוויזיות, טכנאים שלא מגיעים, עלייה במספר המתלוננים וקנס כבד של 1.3 מיליון שקל ■ מה קרה להכרזה של הוט על מהפך שירותי?

אפרת אהרוני, דפנה הראל-כפיר וגד פרץ 26.06.2014

הוט נקנסה ב-1.3 מ' ש' על המתנה ארוכה במוקד השירות

זאת בניגוד להוראות הרישיון ■ מועצת הכבלים: "החריגות משמעותיות ומביעות זלזול בצרכנים" ■ יו"ר הוועדה לפניות הציבור, ח"כ עדי קול: "הוט חושבת שהיא באליפות העולם לשירות גרוע" ■ הוט: "מודעים לזמני ההמתנה ופועלים לקצרם"

אפרת אהרוני וגד פרץ 25.06.2014

לקוח אסוס: הלפטופ התקלקל, בחברה מעכבים את החלפתו

הלקוח: "זו חוויית השירות הגרועה ביותר שנתקלתי בה בחברה גדולה כלשהי" ■ אסוס: "הלקוח חזר בו מאישורו לקבלת מחשב חדש ודרש זיכוי כספי"

צחי הופמן 24.06.2014
מטוס ממריא / צילום: thinkstock

כך נודע ללקוח קשרי תעופה שהטיסה חזרה לארץ בוטלה

לקוח קשרי תעופה התבשר כי טיסתו חזרה מנאפולי לישראל בוטלה - 5 ימים לפני יציאתו מהארץ ■ קשרי תעופה: "אכן טעינו. שאר הנוסעים יודעו מראש"

ספיר פרץ-זילברמן 23.06.2014

פרטנר: הדוכנים בקניונים יתנו שירות תיקונים למכשירים

יתנו שירות תיקונים מקצועי תוך שעתיים בנושאי פלסטיקה, תוכנה, תצוגה, רמקול, מיקרופון ושקע טעינה - תקלות המהוות כ-70% מהתקלות בגינן פונים הלקוחות

גד פרץ 17.06.2014

   456789101112131415161718   

   נמצאו 371 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 24