שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

דב מורן משיק: רשת חברתית להשוואת מחירים ושירות

האפליקציה, שירות.נט, מותאמת לכל המכשירים ומאפשרת הקלטת שיחות וקבלת תזכורות ■ מסייעת לצרכן שטובע במידע ולא מצליח להחליט אם ההצעה כדאית

צחי הופמן 21.05.2012

כל עובדי פרטנר גויסו לשירות הלקוחות עקב הצפת המוקדים

גם היום נרשמו אלפי פניות של לקוחות למוקדי השירות של החברות הסלולריות, ולקוחות שנהגו לשלם חשבונות של מאות שקלים דורשים להוזיל את המחיר לרמה שמציעים המתחרים ■ מסתמן: פרטנר נפגעת פחות מכניסת החברות החדשות

‎‎גד פרץ‏ 20.05.2012

בדיקת "גלובס": בגולן טלקום ממתינים על הקו 17 דקות - עד לניתוק; בפלאפון עונים תוך 50 שניות

במרכזי השירות של סלקום ופרטנר ממתינים בממוצע 2.5 דקות לנציג; בהוט מובייל - 12 דקות ■ מיכאל גולן: "אני מזכיר לכולם שאם רוצים להירשם אפשר לעשות זאת דרך האתר. אנחנו מגייסים כל יום עד אנשים ומרחיבים את המוקד"

אפרת אהרוני 16.05.2012

בקשה לייצוגית נגד הוט: נמנעת מהקמת מרכזי שירות

עו"ד שרון פינקלשטיין מבקש לתבוע את הוט ב-186 מיליון שקל ■ טוען: הוט מפירה את הרישיון ומפיקה רווחים על חשבון הלקוחות

שירות גלובס 30.04.2012

yes הודתה בטעות - אך פרסה לתשלומים החזר של 2,500 שקל

הלקוח, שחויב ב-2,500 שקל בגין תקלה, התקשה לקבל החזר מיידי, אף שהסביר כי הסכום שווה בערכו לחצי ממשכורתו החודשית ■ עקב פניית "גלובס" העניין סודר

אפרת אהרוני 23.04.2012

סקר: לקוחות yes מרוצים יותר מלקוחות הוט כמעט בכל תחום

סקר החברות של "גלובס": הוט נמצאת בפיגור אחרי yes כמעט בכל הסעיפים ■ לקוחות הוט מתוסכלים יותר מזמן ההמתנה לטכנאים וממוקדי השירות ■ yes: נמשיך ונשקיע בשיפור ■ הוט: שביעות-הרצון של לקוחותינו נמצאת במגמת עלייה מתמדת

אפרת אהרוני 27.03.2012

עקב עומס במוקדי השירות: הוט פותחת ערוצים לסופ"ש

כפי שדווח ב"גלובס", הוט מודה כי בשל העומס הרב על מוקדי השירות חלה עלייה בזמני ההמתנה של הלקוחות - והיא מפצה אותם בפתיחת ערוצים בחינם לסופ"ש

שירות גלובס 20.02.2012

הסוף להמתנה המייגעת במוקדי שירות - רק בעוד 9 חודשים

אושרו תקנות מענה אנושי תוך 3 דקות במרכזי השירות ■ אם לא יתאפשר מענה בפרק זמן זה, יחויבו החברות לאפשר ללקוח להשאיר הודעה ולשוב אליו תוך 3 שעות

מיכל רז-חיימוביץ' 20.02.2012

לקראת השקת הפעילות: אלון סלולר מגייסת מאות עובדים

ל"גלובס" נודע כי בימים אלה עוסקת החברה, בניהולו של המנכ"ל אריאל שרייבר, בהכנות קדחתניות לקראת השקת הפעילות כמפעילת סלולר במודל של FULL MVNO

גד פרץ 15.02.2012

לקוחת הוט: חויבתי ב-630 שקל בנימוק של "דמי התקנה"

זאת למרות שהחיוב לא הוזכר בחוזה עם החברה ■ הוט: "זו טעות, הלקוחה זוכתה"

אפרת אהרוני 05.02.2012

שוק ההון אוהב אותם נוחים לעיכול

מדוע מעסיקות הקרנות "ילדים" בגיל 25-35 בתפקידי מפתח? זה פשוט - קל לכופף אותם

מאיר ברק 31.01.2012

סלקום מקצצת: תסגור את מרכז השירות באבן גבירול בת"א

זאת בשל תנועה נמוכה של הלקוחות ■ העובדים ישובצו במרכזי השירות הסמוכים

ענבל עומר 25.01.2012

לקוח סלקום: חוייבתי ב-220 שקל על גלישה חד-פעמית בסלולר

הידעתם? גלישה סלולרית חד-פעמית עולה בסלקום כמו חבילת גלישה ל-4 חודשים

מיכל רז-חיימוביץ' 22.01.2012

האזינו: שיחה עם נציגת שירות של לאומי קארד היום

לאחר 8 דקות המתנה הרגיעה נציגת השירות ואמרה כי לאומי קארד חוסמת כרטיסים שפרטיהם נגנבו באינטרנט ויוצרת קשר עם הלקוחות

שירות גלובס 03.01.2012

בהלה: לחץ עצום במוקדי השירות של חברות כרטיסי האשראי

מאז פורסמה ההודעה על מתקפת ההאקרים, כמות הפניות לחברות האשראי זינקה באופן מטאורי, והלקוחות מתלוננים כי הם נתקלים בצליל תפוס במוקדים הטלפוניים

אפרת אהרוני 03.01.2012

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 371 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 24