שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

הוט סיפקה ללקוח עיוור ממיר ושלט מת"ב ישנים ומלוכלכים

בתו של הלקוח פרסמה את המקרה בפייסבוק וזכתה לתגובות רבות ■ הלקוח, עיוור כמעט לחלוטין, התנתק מ-yes והתחבר להוט ב-240 שקל בחודש ■ הוט: "נספק לו ציוד עדכני" ■ היכנסו וצפו בציוד המשומש

יוסי ניסן 12.03.2013

טיול בניו-זילנד, תאונה קטלנית - ו-11,000 שקל חשבון מאורנג'

הזוג הצטייד בחבילות חו"ל, אך הכול התהפך בתאונת דרכים ששלחה את האישה לטיפול נמרץ ■ מי צודק? שאלה טובה ■ איפה היה שיקול-הדעת? שאלה מצוינת

יוסי ניסן ודורון אביגד 04.03.2013

לקוחת איקאה: "קניתי שולחן - אך הרגליים מתקלפות"

נציגת השירות: "הסיבה היא שטיפת הרצפה. קני רגליים חדשות ב-400 שקל" ■ איקאה: "נעשה שימוש חריג במוצר. לפנים משורת הדין נחליף את כל השולחן"

מיכל רז-חיימוביץ' 28.02.2013

נציג שירות בבזק: "יש לך 15 מגה? לא יודע כמה תשלם"

בשעה שבזק הכריזה על שדרוג מהירות הגלישה באינטרנט של כלל לקוחותיה ל-15 מגה, נציגי שירות לא ידעו עדיין לענות על שאלות בסיסיות הנוגעות למהלך

שירות גלובס 18.02.2013

כמה לקוחות "תמי 4" מתמודדים עם ג'וקים במכשיר?

במוקד השירות ובפייסבוק ממשיכים לקוחות לתאר מצבים דומים, אך מנכ"ל שטראוס מים דבק בעמדתו: "האירוע לא קשור אלינו אלא לסביבת המטבח"

מיכל רז-חיימוביץ', אילנית חיות ורועי גולדנברג 18.02.2013

אתם מתייבשים על הקו במוקדי השירות? גם התקנות נתקעו

חלק מהחברות הפנימו את תקנות הגנת הצרכן שנכנסו לתוקפן בדצמבר האחרון, וחלק ממש לא ■ ומהן הסנקציות למי ששם פס על הרגולטור? אין כאלה

מיכל רז-חיימוביץ' 09.02.2013

פרופ' גד אלון מציג: עצות למנהלי מוקדי שירות לקוחות

אלון, המתמחה במערכי שירות של חברות גדולות, סבור כי מנהלי מוקדי שירות לא צריכים להתרגש מכל לקוח שעוזב, וכי שירות טוב אינו שווה בהכרח למענה מהיר

עינב בן יהודה 28.01.2013

רוצים להצטרף למבצע החדש של הוט? חכו 20 דקות על הקו

כ-20 דקות המתנה, לעתים ללא מענה בסופן, צפויות למטלפנים להוט כדי להצטרף למבצע החדש ■ אז מה אם החוק מחייב מענה תוך 3 דקות?

מיכל רז-חיימוביץ' 16.01.2013

כמה זמן ממתינים על הקו במוקדי השירות של חברות התקשורת?

אחרי שנים של המתנה מורטת עצבים במוקדים של חברות התקשורת, נכנסו לתוקף תקנות שמגבילות את ההמתנה ל-3 דקות ■ בדיקת "גלובס" מגלה כי זמני ההמתנה התקצרו משמעותית - למעט שיחה אחת לפלאפון שבה המתנו 8:30 דקות

מיכל רז-חיימוביץ' ודפנה הראל-כפיר 08.01.2013

חברת הכבלים הוט משיקה ערוץ לשירות עצמי - my HOT

הערוץ מאפשר ללקוחות הוט לבצע פעולות באופן עצמאי ולקבל מידע על גבי המסך

מיכל רז-חיימוביץ' 25.12.2012

טעון שיפור: מדוע אין מספיק שילוט לפני הכניסה לנתיב המהיר?

כדי לברר בזמן אמת את תעריף הנסיעה בנתיב המהיר בכביש 1, במוקד השירות ממליצים לנהגים לגלוש לאתר החברה ■ הבעיה: הם לא יכולים לגלוש בזמן נהיגה

מיכל רז-חיימוביץ' 19.12.2012

ממחר: עד 3 דקות המתנה במוקדי השירות הטלפוניים

מחר ייכנסו לתוקפן תקנות בנוגע לזמני ההמתנה במוקדי השירות הטלפוני החינמיים ■ החברות יחויבו לחזור לצרכן אם זמן ההמתנה ארוך מ-3 דקות

מיכל רז-חיימוביץ' 11.12.2012

יועצי השקעות - כך תתמודדו עם לקוח "בעייתי"

ודאי נפגשתם איתם כבר, ואם עדיין לא נפגשתם, יש סיכוי סביר שתפגשו אותם בעתיד ■ הלקוחות שמתלוננים ומאשימים רק אתכם בכישלונות ■ להלן מספר טיפים להתמודדות

שירי דובר 09.10.2012

מאוכזבים מהשירות במסעדה? פידבוקס יכול לפתור את הבעיה

Feedbox מאפשר למשווקים לקבל משוב מהלקוחות ולפעול באופן מיידי לתיקון הבעיה במסעדות, בתי קפה, תחנות דלק, בתי מלון ועוד

רועי גולדנברג 06.09.2012

לקוחה נאמנה להוט עד מותה ואחריו

לשווא ניסיתי לנתק את חמותי המנוחה מהכבלים. הצצה ראשונה למגזין G

ליאת רון 30.08.2012

מנכ"ל פרטנר: "אין לשינויים בבעלות השפעה על פעילותנו"

חיים רומנו דוחק בעובדים לשים דגש על שירות לקוחות: "שביעות-רצון לקוחותינו הייתה ועודנה המטרה החשובה ביותר לה אנו מחויבים. לצורך כך נדרשת עבודת צוות"

שירות גלובס 22.08.2012

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 395 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 25