שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

סנונית ראשונה: כאל פותחת נקודות שירות ומכירה בקניונים

הנציגויות, שיוקמו תחת השם Cal Store, יאפשרו ללקוחות לקבל אישור מיידי על הנפקת כרטיס אשראי, הצטרפות להוראות קבע על גבי כרטיס האשראי ומתן הלוואות חוץ-בנקאיות

עירן פאר 05.07.2011

הקוטג' של הסלולר

כך תייעלו את עלויות השיחות למרות מערכת החליבה המשומנת של מפעילות הסלולר

דובי בן גדליהו 02.07.2011

שוב בכותרות: זינוק של 37% בתלונות נגד חברות הסלולר

בוועדה לפניות הציבור נערך דיון מיוחד בעקבות ריבוי תלונות שהצטברו נגד חברות הסלולר ■ נציגי אורנג' סירבו למסור פרטים על זמני ההמתנה אך הודו: "הזמנים כיום גבוהים מבעבר"

אפרת אהרוני 17.05.2011

חודשיים אחרי ההודעה על התקלה - חיתולי האגיס עדיין דולפים

לקוחות רבים מתלוננים על חיתולים פגומים והיעדר מענה בשירות הלקוחות של החברה - ואילו חוגלה קימברלי מתעקשת: התקלה תוקנה והצרכנים פוצו

אפרת אהרוני 03.05.2011

שירות לקוחות 3.0

פייסבוק מלאה בשלדים עמוסי "לייקים" וחסרי תנועה - קופ"ח מכבי עשתה זאת אחרת

יניב לויתן 13.04.2011

לקוח הוט: חויבתי על ערוצים שניתנו לי כהטבה חינמית

במשך חודשים שילם לקוח הוט 50 שקל בחודש על ערוצים שניתנו לו כהטבה חינמית זמנית ■ בעקבות פניית "גלובס" הבטיחה החברה למתלונן כי יקבל חזרה את מלוא התשלום שנגבה ממנו

אפרת אהרוני 15.03.2011

מה עושה לקוח סלולר שחויב על שיחות שלא ביצע?

תלונות שטופלו ב"גלובס" חושפות את דרך הייסורים עד לקבלת הזיכוי מאורנג' ומסלקום

אפרת אהרוני 10.03.2011

לשכת רו"ח מחדשת את משוב השירות במשרדי מס הכנסה

במסגרת המשוב יתבקשו רואי החשבון לדרג את איכות השירות ב-3 תחנות מע"מ ו-5 משרדי שומה לבחירתם ■ יוזם המהלך הוא רו"ח מנירב, יו"ר ועדת הקשר עם רשות המסים של הלשכה

צמרת פרנט 02.03.2011

כיצד מתמודדות חברות עם תלונות של לקוחות ברשת?

הפורומים באינטרנט הפכו לערוץ שימושי במיוחד עבור לקוחות שנפגעו מחברות מסחריות, ואלה מעסיקות נציגי שירות שמיירטים את התלונות ומנסים למזער נזקים תדמיתיים

אפרת אהרוני 02.03.2011

ערוץ 10 הפסיק את ההתקשרות של עובדיו עם סלקום

במקביל, מזה תקופה ארוכה סלקום אינה מפרסמת בערוץ 10 ■ ערוץ 10: "אנו עוזבים בעקבות תלונות של עובדים על השירות" ■ סלקום: "החלטת ערוץ 10 אינה קשורה לשירות המצוין שלנו"

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2011

לקוח פלאפון: חויבתי מעבר למה שהובטח ע"י סוכן המכירות

לטענת ה‎לקוח, סוכן מכירות של פלאפון החתים אותו על עסקה - אך החשבון החודשי היה גבוה יותר ממה סוכם עמו

אפרת אהרוני 23.02.2011

לקוח: yes סירבה לתת לי yesMax בלי פרטי כרטיס אשראי

ב-‏yes‏ סירבו בעקביות לחבר מנויים בהוראת קבע בנקאית ■ תגובת yes בעקבות פניית "גלובס": "זו רק טעות של נציגת השירות"‏

אפרת אהרוני 17.02.2011

זהירות, אהבה: גל תלונות נגד אתרי היכרויות ומשרדי שידוכים

החיפוש אחר זוגיות הפך כבר מזמן לעסק מסחרי משגשג, אך דוח שהפיק ארגון "אמון הציבור" מגלה כי העסק כואב לא רק בלב - אלא גם בכיס

מיכל רז-חיימוביץ' 15.02.2011

HOT תפצה לקוח ב-7,750 שקל על "חוסר תום-לב וזלזול בוטה"

הפיצוי - בגין בזבוז זמן, המתנות ממושכות לטכנאי והפרת חוזה ■ HOT התחייבה לאינטרנט במהירות 1.5 מגה אף שלא היתה מסוגלת לכך, וכשהלקוח רצה להתנתק - דרשה קנס יציאה

אפרת אהרוני 25.01.2011

מה מציק לכם? זינוק של 60% בתלונות נגד HOT ו-yes

חיובים לא מוצדקים, שירות מאכזב, תוכן לא ראוי והורדת ערוצים: שורה של נושאים הטרידה השנה את מנויי HOT ו-yes - כך עולה מסיכום מועצת הכבלים והלוויין לשנת 2010

אפרת אהרוני 19.01.2011

"איסתא ביטלו לי טיסה, קראו לי שקרנית וכעת מעכבים את הפיצוי"

כך קרה שבאיסתא לא רק הרסו ללקוחות את החופשה - אלא גם העליבו אותם והעבירו אותם מסע ייסורים לפני שהודו בטעות

עומר רבין 19.01.2011

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 371 כתבות   |   עמוד 18 מתוך 24