מחקרים בינלאומיים מגלים שאנשים מוכנים לשלם על נוחות ולא רק על מהירות
שר האנרגיה והמים בראיון ל"מעריב": הציבור משלם מחיר כבד על החלטות שגויות שהתקבלו - אבל גם על מאבקים סביבתיים שהתנהלו בשנים האחרונות
הנהלת המינהל תדון במדיניות החדשה בנוגע להקמת מתקנים קרקעיים לייצור אנרגיה סולארית ■ אם יאושר נוסח הצעת ההחלטה, הוא יובא לאישור מועצת המינהל בתוך כחודש
בשורה לתושבי הדרום: שר התחבורה כץ תומך בהחלטה להקים שדה תעופה בינלאומי בנבטים ■ כץ: "גובר הצורך בהקמת שדה תעופה בינלאומי נוסף"
מדובר בפרויקט שהיקף ההשקעה בהקמתו מוערך ב-1.5 מיליארד שקלים. התחנה תהיה בהספק של 300 מגוואט והקמתה צפויה לארוך 4 שנים
בעקבות הסערה שעוררה חשיפת "גלובס" על ניסיון משרד התשתיות להעביר את ייצור החשמל לפיקוח הרבנות הראשית, השר לנדאו לוקח צעד לאחור ■ "ייתכן והייתה פרשנות מפליגה מדי בהצעת החוק, שעלולה לפגוע בסטטוס-קוו"
חברת שיכון ובינוי מקבוצת אריסון רוכשת על זכויותיה של אורתם סהר בפרוייקט תחנת כוח בטכנולוגיית אגירה שאובה בגלבוע, תמורה 42 מיליון שקל ■ עלות הקמת הפרוייקט: כ-1.5 מיליארד שקל
עוד עולה מדוח מבקר המדינה: התנהלות משרד התשתיות והמדינה מאפשרת לבזן להמשיך לשלוט בשוק הדלקים
שר התחבורה ישראל כץ בוועידת ישראל לעסקים 2011 על ההקבלה לדרום סודן: "שמעתי שיש שם רק כביש אחד" ■ חולדאי: "בואו ניצור קווי אוטובוסים בכביש 4 וכביש 5 כדי שהם ייסעו מהר ומכוניות פרטיות ייסעו לאט"
כאשר הסמכויות והתקציב יהיו בידי הרשויות המקומיות, לא רק שסביר והדברים יתנהלו אחרת, לפחות יהיה מי שייקח אחריות וייתן את הדין בבחירות המוניציפאליות
הממשלה צפויה לאשר עוד מהמלצות ועדת טרכטנברג - הקמת מערכת להסעת המונים בערים, והקמת רשות ארצית לתחבורה ציבורית ורשויות תחבורה מטרופוליניות
היקף הפרויקט נאמד בכ-2.5 - 4.5 מיליארד דולר ■ הפרויקט יאפשר יצוא של הגז המופק מתמר למזרח הרחוק
החברות מתכוננות ל"יום הדין" שבו מדינות יפרשו מהאיחוד האירופי ויחזרו למטבע הישן שלהן ■ אחת החברות המובילות כבר מבצעות "מבחני לחץ" לבדיקת עמידות המערכות שלהם לשינוי
החודש ביקר השר כץ לאורך תוואי הקו המהיר לירושלים, והצהיר כי הבנייה תסתיים בעוד כחמש שנים ■ לפי דוח פנימי שהזמין האוצר מועד הסיום יהיה לא לפני הרבעון האחרון של 2018
כץ הסביר את המהלך המפתיע בכך שהשתכנע כי נמלי הים של ישראל יתנוונו אם לא יעברו שינוי מבני עמוק הכולל הפרטה
לטענת 3 חברות הסלולר: המכרז לא כלכלי ■ לפי מקורות המקורבים למכרז, העלתה הרכבת דרישות מרחיקות לכת, שאינן מקובלות בקרב לקוחות עסקיים
חברת החשמלחשמלמשה ליכטמןעוזי לנדאועמירם ברקתרכבתרכבת ישראלתחבורה ציבוריתתשתיות אנרגיהתשתיות תחבורה