אלוף העולם באגרוף פלויד מייוודר עזב את רשת HBO והתחייב ל-6 קרבות תוך 30 חודשים עם CBS; ב-2012 דורג על-ידי "פורבס" כספורטאי המכניס בעולם
זאת אחרי ההצלחה של הסדרה "Mad Man" ■ הסדרה בכיכובו של וויליאמס, "The Crazy Ones", תהיה קומדיה על אב ובתו המנהלים יחד משרד פרסום
3 מיליון משתמשים יחודיים בארה"ב ראו את משחק הגמר של ליגת ה-NFL השבוע בפלטפורמות הניו-מדיה - עלייה של 43% לעומת אשתקד
משחק הגמר של ה-NFL לשנת 2013 רשם נתוני צפייה מעט נמוכים יותר לעומת שני הסופרבולים הקודמים
המשחק עצמו הבטיח וגם קיים, אך מרבית תשומת-הלב בסופרבול 2013 הופנתה לאירועים מסביב
דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים, מאוכזב שפרסומת של החברה נפסלה לשידור בגמר הפוטבול שייערך הלילה, אך לא כועס ■ מבחינתו, Bad Publicity is Good Publicity, ולראיה 2.4 מיליון הצפיות ביו-טיוב שצברה הפרסומת שנפסלה
בראיונות ב-CBS וב"ניו ריפאבליק" פורש אובמה שורת שיקולים שכובלים את ידי ארה"ב ופותח צוהר מרתק לחשיבתו על מדיניות חוץ ■ חגיגת אהבה בינו לבין שרת-החוץ הפורשת, הילארי קלינטון, בראיון משותף, שבו נראתה קלינטון כגברת הראשונה בצד בעלה יותר מאשר כשרה בכירה בצד הבוס שלה
עפ"י דיווח בהוליווד, את הסדרה יפיקו ג'רי בורקהיימר, ג'פרי נחמנוף והאחים וורנר
יצרנית המשקאות Anheuser Busch צפויה להיות המפרסמת הגדולה באירוע ■ עלות ספוט של 30 שניות: כ-3.8 מיליון דולר
המשחק, שישודר ברשת CBS, כבר זכה לכינוי "The L" - וזאת במטרה למתג את האירוע כגדול ביותר בתולדות עולם הפרסום והמדיה
הערוצים CBS דרמה ו-CBS ריאליטי, שיעלו בדצמבר בהוט וב-yes, ישדרו בין היתר את "השופטת ג'ודי", "48 שעות" ושידורים חוזרים של סדרות נוסטלגיות
סוכן-העל ההוליוודי ריק רוזן, שעמד מאחורי המכירה: "זו השנה הכי פורייה אי-פעם מבחינת יבוא פורמטים מישראל"
הסדרה "בני ערובה" עוסקת במשפחה שנקלעה לקנוניה פוליטית בינלאומית
רשת CBS, שתשדר את המשחק, הודיעה על קצב מכירת פרסום מצוין ■ מחיר ספוט ממוצע של 30 שניות: 3.7-3.8 מיליון דולר
ערוצי הבידור הקיימים של Chello Zone יהפכו לערוצים ממותגים של אולפני CBS
עלות ספוט של 30 שניות בבסופרבול 2013 צפויה לעמוד על 3.7 מיליון דולר ■ ג'נרל מוטורוס החליטה השנה לא לפרסם במשחק
וורנר ברדרסטלוויזיהלי-אור אברבךמייגן מרקלסופרבולערוץ עשרפיילוטפרסום בטלוויזיהפרסומותתוכניות טלוויזיה