פלייאוף NBA? לא; קובי ולברון? ממש לא; בסוף השבוע חובבי הספורט בארה"ב העדיפו לצפות במשך שלושה ימים בדראפט ה-NFL, שהועבר לפריים טיים ושווק כמו תוכנית ריאליטי
עוד שיא בתולדות ה"מארץ' מדנס": רשתות CBS ו-Turner Sports רכשו את הזכויות ל-14 שנים, וישלמו בממוצע 741 מיליון דולר לעונה לארגון ספורט המכללות ■ כחלק מההסכם, הטורניר יגדל מ-65 ל-68 קבוצות
23.9 מיליון צופים בארצות הברית ראו את הגמר בין דיוק לבאטלר (רייטינג ממוצע של 14.2%); עכשיו מתחילה המלחמה בין ארגון המכללות לרשת CBS
ג'וזף קסנו, בכיר לשער בענקית הביטוח AIG שקרסה ב-2008, לא יועמד לדין למרות החשדות המוקדמים כי הוא הסתיר את הבעיות בחטיבה הפיננסית של החברה
106.5 מיליון צופים בארה"ב ראו את המשחק בו ניצחו ניו-אורלינס סיינטס את אינדיאנפוליס קולטס ■ האירוע אתמול שבר את שיא הרייטינג של פרק הסיום בסדרה MASH מ-1983, בו צפו 106 מיליון צופים
רשת הטלוויזיה האמריקנית חתמה עם סוכנות "קנלר ייצוג אומנים" על הסכם המקנה לה זכות לקרוא ראשונה כל תסריט או פורמט שמפותח בסוכנות הישראלית, ובתמורה תשקיע CBS בפיתוח התסריטים והפורמטים הישראליים
הפיילוט יתבסס על הפורמט הישראלי המשודר ב-yes ■ מי שיצור עבור הרשת את "Quinn-Tuplets", השם שנבחר לגירסה המקומית, הוא מייק קלי - שהפיק וכתב בעבר סדרות כמו "O.C", "מגרש ביתי" ו"פרובידאנס"
רשת CBS, שתשדר ביום ראשון את משחק הגמר של ליגת ה-NFL בין ניו-אורלינס לאינדיאנפוליס, צפויה לגרוף יותר מ-200 מיליון דולר מהפרסומות
בחור ישראלי מציע לאמריקאים סיטקום ■ אותם אמריקאים, שפחות או יותר המציאו את הז'אנר, קונים - והבחור טס להוליווד ■ "הם התלהבו מהתסריטים וביקשו שאייצר מינימום של שתי עונות", מגלה ציון בראיון למגזין G
הרשתות שמשדרות את המשחק מסננות בדרך-כלל פרסומות של ארגונים פוליטיים ודתיים, אך הפעם CBS אישרה תסריט לפרסומת של ארגון נוצרי המתנגד להפלות ולנישואי הומואים ולסביות
בפפסי חוששים כי הבמה של הסופרבול אינה מתאימה למסר "האחריות החברתית" החדש של המותג
השירות עשוי להתחרות בחברות הכבלים והלוויין האמריקניות ■ עפ"י הדיווח, אפל נמצאת במו"מ עם CBS ודיסני על שיתוף-פעולה, שבמסגרתו תציע ללקוחות תוכניות טלוויזיה שיפיקו CBS ודיסני, תמורת מנוי חודשי
ג'יי לנו מוביל את דירוג הפרסום הסמוי בטלוויזיה האמריקנית, אך זוכה להכנסות עלובות למדי מפרסום רגיל ■ בינתיים התעריפים ממשיכים לרדת, כשמי שנפגעת פחות מכולן היא רשת פוקס
התוכנית משודרת ב-145 מדינות בעולם, וצופים בה מדי שבוע כ-42 מיליון צופים בארה"ב בלבד ■ הצפי הוא כי ווינפרי תפתח ב-2011 תוכנית ראיונות חדשה ברשת WON שבבעלותה בשיתוף עם רשת דיסקברי
בווידוי שנשמע לפחות בהתחלה כמו ניסיון הצחקה, דיווח לטרמן כי נסחט לאחר שקיים יחסים עם עובדותיו ■ החשוד נעצר לאחר שכתב ללטרמן: "אני יודע שעשית מעשים איומים"
הטכנולוגיה, שפותחה ע"י Americhip, דומה לזו שבכרטיסי ברכה מזמרים: הווידאו מופעל בשנייה שהקורא מגיע לעמוד
וורנר ברדרסטלוויזיהלי-אור אברבךמייגן מרקלסופרבולערוץ עשרפיילוטפרסום בטלוויזיהפרסומותתוכניות טלוויזיה