האסטרטגיה החדשה של CBS - לקבוע את מחירי החבילות בסמוך למועד המשחק - תשתלם אם יחול שיפור בכלכלה עד השנה הבאה ■ אם הרשת תנקוב במחיר כיום, היא עשויה לחבל ביכולתה לדרוש יותר כסף בהמשך
רשת הטלוויזיה הרוויחה ברבעון השני 15 מיליון דולר, או 8 סנט למניה במונחי Non-GAAP, לעומת הצפי לרווח של 7 סנט למניה ■ ההכנסות ירדו ב-11% ל-3.01 מיליארד דולר, לעומת הצפי בשוק להכנסות של 3.03 מיליארד דולר
גם אם לא שמעתם עליו, את תוכניות הפולחן שהוא הביא לשידור אין סיכוי שפספסתם: לסלי מונבס - נשיא ומנכ"ל CBS, האיש שחשף את "חברים", "ER" ו"הישרדות" - החליט להמר על האינטרנט ■ עכשיו הוא מסביר למה
ליגת ה-NFL האריכה את הסכם זכויות השידור עם Fox ו-CBS עבור 1.33 מיליארד דולר לעונה, עלייה של 2% בלבד לעומת ההסכם הקודם, אבל גם זה משהו בימי מיתון ■ סך זכויות השידור יגיע ל-3.5 מיליארד דולר ב-2011
רשת TNT, ששידרה 53 משחקים מהעונה הסדירה, רשמה עלייה של 14% בנתוני הצפייה לעומת העונה שעברה 17.35 מיליון אמריקנים צפו בלברון ג'יימס מתראיין לתוכנית אירוח ברשת CBS
אחרי למעלה מ-15,640 פרקים ששודרו ברדיו ובטלוויזיה מאז 1937 - תחפש פרוקטר אנד גמבל, מפיקת התוכנית, אכסניה חדשה לסדרה
הרשת האמריקנית CBS מכרה 90% מהספוטים הפרסומיים שלה למשחקי ה"מארץ' מאדנס", משחקי ההכרעה של ליגת הכדורסל בקולג'ים בארה"ב ספוט של 30 שניות במשחקי הפיינל-פור יעלה 1.4 מיליון דולר
כך מדווח ה"ספורט ביזנס ג'ורנל" רשתות FOX ו-CBS עדיין לא מכרו את חבילות הפרסום שלהם למשחקי חג ההודיה שיתקיימו בשבוע הבא - תקופה בשנה בה מוכרים את זמן הפרסום מספר חודשים מראש
באתר שיתוף קובצי הווידיאו הפופולרי יהיה ניתן לצפות בקרוב בפרקים שלמים של סדרות טלוויזיה מובילות מבית CBS הצפייה תלווה בתשדירי פרסומת שיוצגו לפני, במהלך ואחרי שידור הפרק
וורנר ברדרסטלוויזיהלי-אור אברבךמייגן מרקלסופרבולערוץ עשרפיילוטפרסום בטלוויזיהפרסומותתוכניות טלוויזיה