CBS בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
הספורטאי המכניס בעולם ממשיך לספור את המזומנים
המתאגרף פלויד מייוודר ניצח בקרב נוסף, ואסף לחשבון הבנק שלו עוד לפחות 32 מיליון דולר; חצה את רף ה-400 מיליון דולר הכנסות בקריירה שלו
  
 
CBS תשלם רבע מיליארד ד' עבור שידור 8 משחקי פוטבול בימי חמישי
הרשת האמריקאית תשלם כ-31 מיליון דולר למשחק, בהסכם לעונה אחת ■ ה-NFL צפויה לחצות ב-2014 לראשונה רף הכנסות של 10 מיליארד דולר בעונה
  
 
רשת CBS הזמינה פיילוט של הפורמט "רביעיית רן"
הפורמט של יולי אוגוסט הפקות ו-yes מופץ ברחבי העולם ע"י אבי ארמוזה
  
 
"שנאה בין שני אנשים יכולה להיות לא פחות מלהיבה מאהבה"
כשרוברט ומישל קינג ראו שהסדרה שיצרו, "האישה הטובה", מגיעה לעונתה החמישית, הם הבינו שחייב לקרות שינוי שיעיר אותה ■ יוצרי סדרת המופת המשפטית של CBS מספרים מדוע החליטו לסדר את כל יחסי הכוחות בה מחדש
  
 
הסדרה הישראלית "מחול השעות" נמכרה לרשת CBS
אורנה רייז-רביב מכרה תסריט פרי עטה בשם "מחול השעות" לרשת CW שנמצאת בבעלות CBS ■ בכוונת הרשת האמריקאית לעבד את התסריט לסדרה חדשה
  
 
CBS הזמינה פיילוט של הפורמט "חברות" של ערוץ 10
הפיילוט יופק ע"י אולפני וורנר ברדרס ■ יוצרי הסדרה - ליטל שוורץ, יואב גרוס, שי בן-עטר וליאת שביט - ייקחו חלק בתהליכי ההפקה בארה"ב
  
 
תוכן שיווקי בחינם: מקדונלד'ס מככבת בסדרה חדשה ב-CBS
שילוב רשת המסעדות נעשה באופן עצמאי, אך CBS ביקשה אישור ממקדונלד'ס
  
 
אלון ארניה: "יצוא הפורמטים הוא כרגע יותר הייפ מכסף"
ארניה, עד היום מפיק אלמוני, עומד מאחורי שורת הצלחות בארה"ב ■ ל"גלובס" הוא מספר על הקושי להרוויח מיצירת תוכן ועל הנחישות של היוצרים הישראליים
  
 
הישג: רשת CBS תשדר סדרה על בסיס פורמט של ערוץ 10
CBS האמריקאית הזמינה עונה שלמה של הסדרה "בני ערובה" של ערוץ 10 לאחר פיילוט מוצלח בינואר ■ את הסדרה יפיקו מפיק-העל ג'רי ברוקהיימר והאחים וורנר
  
 
"הסכם הטלוויזיה הגדול אי-פעם לספורטאי"
אלוף העולם באגרוף פלויד מייוודר עזב את רשת HBO והתחייב ל-6 קרבות תוך 30 חודשים עם CBS; ב-2012 דורג על-ידי "פורבס" כספורטאי המכניס בעולם
  
 
CBS ליהקה את רובין וויליאמס לסדרה חדשה על ענף הפרסום
זאת אחרי ההצלחה של הסדרה "Mad Man" ■ הסדרה בכיכובו של וויליאמס, "The Crazy Ones", תהיה קומדיה על אב ובתו המנהלים יחד משרד פרסום
  
 
סופרבול 2013: בטלוויזיה לא נשברו שיאי צפייה, באינטרנט דווקא כן
3 מיליון משתמשים יחודיים בארה"ב ראו את משחק הגמר של ליגת ה-NFL השבוע בפלטפורמות הניו-מדיה - עלייה של 43% לעומת אשתקד
  
 
אין שיא חדש: "רק" 108.4 מיליון צופים בסופרבול בארה"ב
משחק הגמר של ה-NFL לשנת 2013 רשם נתוני צפייה מעט נמוכים יותר לעומת שני הסופרבולים הקודמים
  
 
המנצחים בסופרבול 2013: ביונסה, בר רפאלי והצופה האמריקאי
המשחק עצמו הבטיח וגם קיים, אך מרבית תשומת-הלב בסופרבול 2013 הופנתה לאירועים מסביב
  
 
סודהסטרים על הפרסומת שנפסלה: "לא חיפשנו פרובוקציה"
דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים, מאוכזב שפרסומת של החברה נפסלה לשידור בגמר הפוטבול שייערך הלילה, אך לא כועס ■ מבחינתו, Bad Publicity is Good Publicity, ולראיה 2.4 מיליון הצפיות ביו-טיוב שצברה הפרסומת שנפסלה
  
 
אובמה מסביר: מדוע הוא נמנע מהתערבות בסוריה?
בראיונות ב-CBS וב"ניו ריפאבליק" פורש אובמה שורת שיקולים שכובלים את ידי ארה"ב ופותח צוהר מרתק לחשיבתו על מדיניות חוץ ■ חגיגת אהבה בינו לבין שרת-החוץ הפורשת, הילארי קלינטון, בראיון משותף, שבו נראתה קלינטון כגברת הראשונה בצד בעלה יותר מאשר כשרה בכירה בצד הבוס שלה
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 114 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988