הבורסה בת"א | סיקור שוטף

נעילה חיובית בבורסה: ת"א 35 עלה 0.7%, טבע זינקה 3%

בורסות וול סטריט מספקות רוח גבית לתל אביב • מדד הבנקים זינק 1.6%, אורמת צנחה ב-6% אחרי הדוחות לרבעון השלישי • מניות הקנאביס זינקו • מניית אלוט תקשורת זינקה ביותר מ-6% אחרי הדוחות

הבורסה בת"א / צילום: איל יצהר
הבורסה בת"א / צילום: איל יצהר

סקירת המסחר בבורסה בתל אביב: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

 

17:27

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בעליות וזאת ברקע לסנטימנט החיובי בוול סטריט. מדד ת"א 35 עלה 0.7% וסגר את יום המסחר בגבוה היומי, ת"א 90 טיפס 0.46% ומדד הבנקים קפץ 1.6%.

מניית כיל  עלתה 2.3% במחזור הגבוה בשוק, אחריה לאומי  טיפסה 1.9% ומניית טבע  זינקה ב-3%; אחרי הדוחות: אלוט  זינקה ביותר מ-6%, אורמת  נפלה ב-6%.

מחזור המסחר בשוק המניות הסתכם ב-1.13 מיליארד שקל.

15:40

המסחר בבורסה בתל אביב מתנהל בשעה זו בעליות ברקע להמשך עונת הדוחות לרבעון השלישי. מדד הבנקים מוביל את העליות ומנתר ב-1.3%. מניית אורמת  נופלת 4.6% לאחר שפיספסה את התחזיות לרבעון השלישי של השנה. 

מניית לאומי  עולה 1.45% במחזור הגבוה בשוק, כיל  אחריה עולה 2%, ומניות הקנאביס קופצות על רקע חילופי האשמות בין משרד האוצר כנגד השר לביטחון פנים גלעד ארדן, באשמה כי השר מעכב את ההליכים שיביאו לייצוא קנאביס מישראל.

13:40

המסחר בבורסה בתל אביב מתנהל בעליות על רקע המשך עונת הדוחות לרבעון השלישי של השנה. מדד ת"א 35 עולה 0.2%, מדד ת"א 90 מטפס 0.5% ומדד הבנקים קופץ ב-1%.

אורמת טכנו  דיווחה על תוצאות הרבעון השלישי של השנה, לפיהן החברה רשמה הכנסות של 166.5 מיליון דולר ברבעון. ממוצע התחזיות של האנליסטים היו להכנסות של 172.97 מיליון דולר ברבעון. מניית אורמת נופלת ביותר מ-4% בבורסה בתל אביב.

12:20

המסחר בבורסה בתל אביב מתנהל בעליות ברקע להמשך עונת הדוחות לרבעון השלישי של השנה. מדד ת"א 35 עולה 0.15%, מדד ת"א 90 מטפס 0.36% ומדד הבנקים קופץ ב-0.9%. 

מניית לאומי  עולה 1.2% במחזור הגבוה בשוק, אחריה כיל  עם עלייה של 1.3%. מניית טבע  קופצת 2% ומניית פרטנר עולה 1.44%.

מניות הקנאביס אינטרקיור , עמיר שיווק  ומדיוי  קופצות על רקע הדיווחים על לחצים שמופנים כלפי שר הפנים גלעד ארדן בנוגע להסדרת יצוא קנביס מישראל. צריך לציין כי בשלב זה אין חדש בנוגע להחלטה על יצוא קנאביס רפואי מישראל.

09:45

המסחר בבורסה נפתח במגמה חיובית. כך, מדדי ת"א-35  ות"א-125  רושמים עליות עם פתיחת המסחר. ת"א-צמיחה , מדד הבלוטק ומדד הביומד  עולים. מדד הנדל"ן יורד.

וונטייז  עולה בכ-4% לאחר שצנחה אתמול.

טבע  עולה בלמעלה מ-2%. עוד בולטות בעליות במדד 125 נפטא , אורמת טכנו , קמטק , חברה לישראל , מטריקס , ארקו החזקות , גילת , כיל , מיטרוניקס , סאפיינס .

בולטות בירידות אנרג'יקס , דנאל כא  ואבגול .

06:30

המסחר בבורסה בת"א ייפתח היום על רקע המגמה העולמית. אי הוודאות השוררת בשווקים לקראת בחירות אמצע הקדנציה שייערכו היום בארה"ב, ולקראת פגישה נוספת של חברי הפדרל ריזרב שתיערך השבוע, בסופה תפורסם החלטת הריבית.

אתמול נסגר המסחר בת"א במגמה מעורבת. זאת כאשר מדד ת"א 90 איבד 0.6%, מדד ת"א-35  טיפס 0.1% ומדד הבנקים  עלה 0.5%.

לאחר הנעילה המעורבת אמש גם בבורסות וול סטריט, מגמה דומה גם בבורסות אסיה: הניקיי היפני  מטפס, מדדי שנחאי  וההנג סנג  רושמים ירידות.

מניית וונטייז  צנחה אתמול לאחר שדיווחה לבורסה כי בעלי השליטה בה מסרו לאולפן הסרטים האמריקאי דסילו (Desilu) הודעה על ביטול מיידי של עסקה למכירת מניותיהם בחברה לידיו.

היום יפרסמו דוחות הרבעון השלישי אלוט  ואורמת טכנו .