אחרי גוגל, עסקת ענק נוספת במרכז: משרד עורכי הדין מיתר עובר לבניין חדש

המשרד ישכור 30 אלף מ"ר באחד משני המגדלים שייבנו בפרויקט BEYOND של קבוצת תדהר ויוניון בגבעתיים • לפי הערכות, מיתר ישלם 150 שקל למ"ר בחודש וכ-54 מיליון שקל בשנה • משך תקופת השכירות היא 25 שנים עם אפשרות הארכה לשוכר • השטח המושכר יתפרס על פני 17 קומות

פרויקט BEYOND / הדמיה: סטודיו 84
פרויקט BEYOND / הדמיה: סטודיו 84

משרד עורכי הדין מיתר ישכור 30 אלף מ"ר באחד משני המגדלים החדשים שייבנו בפרויקט BEYOND של קבוצת  תדהר ויוניון בגבעתיים - כך עולה מההסכם שפרטיו נחשפו היום (ב'). על-פי הערכות, מיתר ישלם 150 שקל למ"ר בחודש וכ-54 מיליון שקל בשנה.

עוד עולה מההסכם כי משך תקופת השכירות היא 25 שנים עם אפשרות הארכה לשוכר. השטח יתפרס על פני 17 קומות (כ-1,800 מ"ר בכל קומה). 

● הטיים שרינג מגיע למשרדים: חברות משתפות שטחים וחוסכות כסף
● פייסבוק בוחנת מחדש את הסכמי השכירות שלה: מה יקרה לעסקת הענק בתל אביב?

מדובר על הסכם השכירות השני בגודלו שנחתם לאחרונה במרכז. לפני מספר שבועות חשפנו בבלעדיות בגלובס עסקת שכירות ענקית אחרת שהתרחשה באזור, עליה חתומה חברת הטכנולוגיה העולמית גוגל, שעברה ממגדלי אמפא למגדלי TOHA של קבוצת אמות וגב ים. ההסכם אושר על-ידי החברות בדיווח בורסאי, ממנו עלה כי גוגל תשכור 55 אלף מ"ר עם אופציה ל-20 אלף מ"ר נוספים וכמה מאות מקומות חניה ותשלם 105 מיליון שקל בשנה.

משרד עורכי הדין מיתר הוא אחד המשרדים הגדולים ביותר בישראל כיום, המעסיק יותר מ-450 עורכי דין ומעל 670 עובדים ונחשב לפירמה משמעותית בתחומי ההייטק, מיזוגים ורכישות, ליטגציה ושוק ההון. 

שני מגדלים על צירי תנועה מרכזיים

פרויקט BEYOND מבית קבוצות תדהר, יוניון והימנותא מוקם בימים אלה בגבעתיים. הפרויקט נפרס על שטח של 300 אלף מ"ר. במתחם יתנשאו שני מגדלים - אחד בגובה 60 קומות המיועד למגורים להשכרה וכולל כ-500 יחידות קטנות, והשני מיועד למשרדים וכולל כ-130 אלף מ"ר בגובה 81 קומות.

הפרויקט ממוקם על צירי תנועה מרכזיים בסמיכות לכביש 20 (איילון) ובקירבת תחבורה ציבורית ונמצא במרחק של כ-250 מטרים מתחנת הרכבת "סבידור מרכז", לרבות קירבה לתחנה עתידית של הרכבת הקלה ולמסופי אוטובוסים. 

מלבד שטחי המשרדים, שני המגדלים יכללו גם מתחמי בילוי ומסחר, קליניקות רפואה ומרכז ספורט, ובנוסף יוקם בהם מרכז כנסים. הם עתידים להיות מאוכלסים החל מהמחצית הראשונה של 2026.

אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר, מסר: "פרויקט BEYOND הוא מפרויקטי הדגל של קבוצת תדהר ומשלב בתוכו סביבת מגורים חדשנית, מרווחת ונוחה בסגנון Micro living, משרדים טכנולוגיים ואזור פנאי ומסחר מהטובים שנראו. אנו, קבוצת יוניון וחברת הימנותא, נרגשים מחתימת הסכם שכירות העוגן הראשון של הפרויקט עם משרד מיתר ועל שיתוף-הפעולה בין החברות, ובטוחים כי המגדלים המתקדמים והמרהיבים יסחפו עוד חברות ענק להשתקע בפרויקט".