טסלה | בלעדי

טסלה מתרחבת בישראל: כל הפרטים על אולם התצוגה החדש

טסלה חתמה על חוזה לשכירת נכס באזור התעשייה בנתניה, שעליו יוקם מרכז השירות והמכירות הגדול והמורחב שלה • המתחם, שייפתח באוגוסט, ממוקם על מגרש של 5 דונם, וכיום יש עליו מוסך פעיל • טסלה העלתה עד כה על כבישי ישראל למעלה מ-10,000 כלי רכב עוד לפני מהלך ההוזלות של ינואר

טסלה 3 / צילום: Shutterstock
טסלה 3 / צילום: Shutterstock

חברת טסלה נערכת לקראת הרחבת פעילותה בישראל. לגלובס נודע כי החברה חתמה לאחרונה על חוזה לשכירת נכס באזור התעשייה בנתניה, שעליו יוקם מרכז השירות והמכירות הגדול והמורחב של טסלה בישראל. הנכס נמצא על קרקע פרטית בשטח של כ-5 דונם ברחוב הקדר 39-41 בנתניה צפון, ליד כביש נתניה-בית ליד ובצמידות למרכז של מותג הרכב החשמלי GEELY GEOMETRY בנתניה.

כיום נמצא על הקרקע "מוסך העוגן" מורשה פורד, מאזדה ומותגים שונים של צ'מפיון מוטורס. 

האנליסטים לא נרתעים: טסלה עודנה חברת הרכב החביבה על וול סטריט 
הטעות של פקידי האוצר שהקפיצה את מחירי החשמליות בישראל באלפי שקלים | בלעדי
טסלה חתכה מחירים, למה היא לא סוחפת אחריה את המתחרות? | פרשנות
המדריך לרכישת רכב חשמלי ב-2023: האם זה עדיין משתלם, איפה אפשר יהיה להטעין, ומה חשוב לדעת? 

על-פי המצגת של משרד התיווך "יאיר לוי אסטרטגיה בנדל"ן", ששיווק את הנכס, הוא כולל שטח בנוי של 3,300 מ"ר, ויש לו גם פוטנציאל השבחה עם אחוזי בנייה של כ-300% עד 400% לשימושי מסחר ומשרדים.

הנכס הוצע במקור למכירה על-ידי בעליו באמצעות משרד התיווך "יאיר לוי" במחיר מבוקש של 47 מיליון שקל, לא כולל הציוד. אולם ככל הידוע טסלה שכרה את המקום לטווח ארוך. לגלובס נודע כי המתחם זכה להתעניינות של מספר יבואני רכב.

המתחם החדש של טסלה אמור לכלול בין השאר מוסך מרכזי עם מחלקת פחחות וצבע, שיחליף את המוסך הקטן שצמוד לבניין ההנהלה הנוכחי של טסלה בקריית אריה. הוא אמור לכלול גם את אולם התצוגה הקבוע הראשון של טסלה בישראל. עד כה הסתפקה טסלה בשיווק מקוון של המכוניות שלה בישראל ובמתחמי "פופ-אפ" בקניונים.

האולם, שאמור להיחנך לקראת חודש אוגוסט, יוקם לפי המתכונת הבינלאומית של אולמות התצוגה של טסלה ברחבי העולם, שמכונים "Tesla Stores". מלבד הצגת כלי רכב חדשים, הוא יכלול שירותי טרייד-אין ומלאי רכב בשיטת "שלם וקח". 

צברה אלפי הזמנות

מאז תחילת השיווק של טסלה בישראל במרץ 2021 העלתה החברה על כבישי הארץ למעלה מ-10,000 כלי רכב חדשים. לאחר מהלך הורדת המחירים האגרסיבי עליו הודיעה החברה ב-13 בינואר, היא צברה עוד אלפי הזמנות וצפויה למסור במחצית הראשונה של השנה בין 3,000 ל-4,000 כלי רכב נוספים, בכפוף לזמינות המלאים.

טסלה העניקה עד כה את שירותי הטיפולים ואת שירותי הדרך ללקוחות באמצעות חברת שגריר, שפעלה כקבלן חיצוני, אולם האצת המכירות יצרה לחץ הולך וגובר על מערך השירות והחלפים של החברה.

יצוין כי ריבוי מותגי הרכב החדשים שהושקו בישראל בשנה החולפת מעלה כיום את הביקוש של יבואני הרכב לאולמות תצוגה בכל הערים הגדולות הגדולות של ישראל. 

מחברת טסלה נמסר כי "החברה אינה נוהגת להגיב על עניינים פנימיים".