איגוד חברות הפרסום

כתבות אחרונות

 

להבין טוב יותר את הגולשים

מדידת הרייטינג באינטרנט תפתח למפרסמים יכולות פילוח חדשות שטרם נראו בישראל

מודי כידון 13.07.2010

אירוע לקידום הפרסום הישראלי ייערך במסגרת פסטיבל קאן

איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר" יקיימו, במשותף עם קרן ישראל-צרפת, אירוע לקידום הפרסום והתרבות הישראלית כחלק מאירועי הפתיחה של פסטיבל הפרסום בקאן ■ במסגרת האירוע יוצגו העבודות שזכו בקקטוס הזהב

שירות גלובס‏ 17.06.2010

רונית קן אישרה את הליך מדידת הרייטינג באינטרנט

הממונה על ההגבלים העסקיים אישרה היום את תהליך המדידה ■ יגאל בר-און, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, מסר ל"גלובס" כי "נתוני אמת ראשונים על תעשיית האינטרנט הישראלית יהיו כבר בחודשיים הקרובים"

נועה פרג 13.06.2010

מודי כידון: "ענף הפרסום הוא הסיסמוגרף של החברה"

קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"

חגית ברונסקי 26.05.2010

לראשונה: סטודנטים יתחרו בתחרות קקטוס הזהב 2010

בתחרות יוכלו להשתתף רק סטודנטים הרשומים ללימודים בפועל ואינם מועסקים ע"י משרד פרסום ■ את פתיחת הקטגוריה יזמו "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום

שירות גלובס 13.05.2010

המותג "קקטוס הזהב" מתרחב: מתחרות לפסטיבל פרסום

גלגולי תחרות הפרסום הישראלית לאורך השנים מעידים על יכולתה להתאים עצמה לשינויים בענף ולרוח התקופה

יגאל בראון 12.05.2010

מנהלת הבצפר: "אנחנו נהיה חברת ההשמה של ענף הפרסום"

ורד בטש מדברת על תוכניות ההתרחבות של בית-הספר של איגוד חברות הפרסום, על אחוזי ההשמה של הבוגרים ועל המסלולים החדשים שכוללים לימודים בתחום הניו-מדיה: "יש הרבה בלגן בענף בנושא המדיה החברתית"

יניב פוהורילס 02.03.2010

היום שאחרי המיתון: תעשיית הפרסום ב-2009 במגמת צמיחה

ברבעון הרביעי של 2009 מדד הפרסום רשם ירידה קלה, אך השנה כולה הסתיימה עם כיוון חיובי ומגמת צמיחה ■ הנתונים מעידים כי פעילות הפרסום בישראל נחלצה מהמיתון שגרם המשבר העולמי, והיא נמצאת עם הפנים קדימה

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2010

מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2009: סוף המיתון? ענף הפרסום בצמיחה

זמן האוויר בטלוויזיה התייקר השנה, למרות ירידה קלה ברייטינג ■ הפרסום באינטרנט נותר יציב לכל אורך המשבר הכלכלי ■ בשורה התחתונה: ההוצאה לפרסום תעלה ב-2009 בישראל, בניגוד למגמה בעולם

אורי רודריגז-גרסיא 02.11.2009

גם השנה: רק אנשי קריאייטיב ישראליים ישפטו בקקטוס הזהב

מדובר בהישג עבור ה"מורדים" באיגוד חברות הפרסום, שפסלו הצעה קודמת של הנהלת האיגוד להרחיב את פאנל השופטים ולשתף גם שופטים חיצוניים מתחומי התקשורת

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2009

סערה באיגוד הפרסום סביב אופי שיפוט בתחרות קקטוס הזהב

בניגוד להודעת קברניטי האיגוד לפיה הושגה הסכמה לגבי הרכב ועדת השיפוט - מהפרוטוקולים עולה כי הוועדה הציעה דווקא חלופות אחרות

ענת ביין-לובוביץ' 19.10.2009

"איגוד הפרסום אינו שייך לקומץ משרדים גדולים וגם לא ליו"ר"

כך כותב הפרסומאי דודי שמעוני לחברי הנהלת איגוד הפרסום בנוגע להתנהלות סביב תחרות קקטוס הזהב ■ האם מדובר בניסיון למחטף ע"י חלק ממשרדי הפרסום הגדולים שרוצים "להשתלט" על התחרות?

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2009

מדד הפרסום לרבעון השני של 2009: האם הרע מכל כבר מאחורינו?

פעילות הפרסום בישראל עדיין במיתון אך מראה סימני התאוששות: ההוצאה הרבעונית לפרסום גדלה וכך גם מחירי המדיה, מספר ההפקות החדשות והביקוש לעובדים בענף - אך מספר ההפקות היקרות עדיין בירידה

ענת ביין-לובוביץ' 11.08.2009

בכירים בענף האינטראקטיב יבקשו מערן גפן לפרוש מאיגוד חברות הפרסום

זאת בעקבות החרמת תחרות קקטוס הזהב - לצד התבטאויותיו של גפן במסגרת פסטיבל קאן, לפיהן שלמור-אבנון-עמיחי ו-Y&R אינטראקטיב אינם מתחרים בזירה הישראלית אלא בזירה הבינלאומית

נועה פרג 05.07.2009

מודי כידון לשר התקשורת: "פטור את הערוצים המסחריים מדמי זיכיון בשנתיים הקרובות"

בנאומו בטקס פרסי קקטוס הזהב אמר יו"ר איגוד חברות הפרסום, כי "במצב הכלכלי ב-2009 ו-2010 אין מספיק כסף כדי לקיים שני ערוצים מסחריים בתנאים הרגולטורים הקיימים"

‎‎שירות גלובס‏ 27.05.2009

אליעזר ז'ורבין, מייסד פרסום דחף, יקבל מחר פרס מפעל חיים בטקס קקטוס הזהב

ז'ורבין בן ה-85, מחלוצי ענף הפרסום בישראל וממייסדיו, היה אחראי על עשרות קמפיינים שהפכו לנכסי צאן ברזל של התרבות הישראלית ■ בין הישגיו האישיים בולטת הובלת קמפיין המהפך של הליכוד בבחירות 1977

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2009

   123456789   

   נמצאו 131 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 9