האפקט של מסמך גלנט נחלק לשניים: השפעתו על התקשורת והשפעתו על מצב-הרוח הלאומי
כך דווח בקול ישראל ■ לפי הדיווח, אשכנזי אמר לחוקרי המשטרה כי המסמך "הסתובב" בלשכתו מספר שבועות, והוא העביר אותו לפרקליט הצבאי הראשי, תא"ל אביחי מנדלבליט
פרשן חדשות ערוץ 2 לגלי צה"ל: "המשטרה חושדת כי המסמך חובר בידי אנשים בצמרת צה"ל. ההערכה היא, בין היתר, כי על המסמך שהם חיברו הניחו לוגו מזויף של ארד תקשורת"
העיתונאי אורי כהן אהרונוב חשף במהדורת "מבט" בערוץ 1 כי המסמך - שהציג לכאורה ייעוץ שקיבל האלוף יואב גלנט מיועץ התקשורת אייל ארד במסגרת התמודדותו על תפקיד הרמטכ"ל - אינו אלא תרמית
עקב "חשיפת גלובס": מנירב שוקל גם הגשת תביעה אזרחית נגד כל המעורבים בשליחת האימיילים המכפישים בקמפיין לנשיאות לשכת רו"ח ■ בינתיים מתבררים פרטים חדשים: חורב נפגש עם האלוף אבי מזרחי בשירות המילואים
לידיעת כל האייל ארדים: גולשים יודעים לזהות את התגובות המוזמנות שלכם מקילומטרים
הבוקר הגיעו חוקרי היאחב"ל, החוקרים את פרשת מסמך גלנט, למשרדי ארד תקשורת ברמת-החייל בת"א - אך כשנתקלו בכלי התקשורת חזרו החוקרים לרכבם ועזבו את המקום
היקף התקציב - כ-5 מיליון שקל ■ לשלב הגמר הגיע משרד ארד תקשורת, שאחד מבעליו, אייל ארד, שימש כיועץ לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת ■ כן הגיעו לגמר משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וערמוני
המשרד טיפל בשנים האחרונות בתקציב יחסי הציבור של אגד ובפרסום של החברות-הבנות ■ תקציב הפרסום של אגד מטופל מזה מספר שנים בידי אליקים-הרמן
רגע לפני שצרפתי נפרד מיורו ומעולם הפרסום והופך ליועץ לטכנולוגיה דיגיטלית במשרה מלאה, הוא טוען כי הענף לא השכיל להיערך למהפכה הדיגיטלית - ומודה כי המיזוג בין יורו לארד תקשורת לא התרומם עדיין
זאת על מנת לאפשר למשרדי פרסום ומיתוג נוספים להשתתף במכרז ■ בין המשתתפים במכרז: שיר-שפיצר וארד תקשורת - שני משרדים עם קשרים פוליטיים ענפים ■ היקף התקציב למיתוג העיר: כ-400 אלף שקל
חברת חשמל משלמת לדדי גולן 45,573 שקל בחודש, כ-20 אלף שקל בחודש למשרד יחסי הציבור ארד תקשורת ו-20 אלף שקל למשרד יחסי הציבור של עמירם פליישר
הסיבה: עיכוב נוסף במכרז יחסי הציבור של חברת החשמל, בשל החלטת חברות הדירקטוריון נורית דאבוש ויפה ויגודסקי לפסול את עצמן מהוועדה שאמורה לטפל במכרז