(עדכון) - דיווחה היום כי תקים תחנות החלפת סוללות בתחנות של דור-אלון ■ המנכ"ל משה קפלינסקי: "מתחמי התדלוק של דור-אלון פרוסים בכבישים בינעירוניים, ובכלל זה כביש 6, ויאפשרו לבעלי הרכב החשמלי נסיעה רציפה ללא דאגה, גם למרחקים ארוכים"
בטר פלייס, הנחשבת לבייבי של איש העסקים שי אגסי שהצליח לרתום אליו כמשקיעה אסטרטגית את החברה לישראל של סמי ועידן עופר, שוקדת כבר יותר משנה על בניית מרכז המבקרים במתחם גלילות
הסינים חושפים פרטים ראשונים ברכב האסטרטגי, שמפותח במסגרת פרויקט "צ'רי קוואנטום" בו שותפה צ'רי הסינית ובו השקיעה החברה לישראל עד כה מאות מיליוני דולרים
מסמך שפורסם לקראת ההשקעה בבטר פלייס חושף פרטים חדשים ומעלה שאלות לגבי הדרך בה תבחר לשווק את עצמה ■ לשוק ציי הרכב בישראל "מאסה קריטית" מכובדת של קרוב ל-300 אלף כלי רכב
כניסתם לעסקיו נובעת מהבטחה לקפיצה לזירת משחק חדשה, שהכסף בה גדול באמת
HSBC ישקיע בחברה 125 מיליון דולר מתוך היקף ההשקעה הכולל ■ עידן עופר: "לחברה פוטנציאל עצום בקנה-מידה בינלאומי"
סטיבן נורמן מצהיר בלי למצמץ כי רנו מתכננת להוביל את התעשייה, כך שבסוף 2012 היא תהיה מספר 1 בעולם מבחינת מכוניות שפולטות 0% של CO2 ■ שי אגסי ובטר פלייס הם רק חלק מהחזון הירוק החדש של החברה
אבנר שדות, הבעלים של חברת העיצוב נקודה DM, עיצב את עמדות הטעינה של בטר פלייס, את בר המים של תמי 4 ואת הקסדה של אלביט ■ מבחינתו, המוצר מתחיל קודם כל בעיצוב
השלימה השקעה של 100 מיליון דולר ■ בטר פלייס גייסה גם כספים ממשפחת עופר וממשקיעים זרים, ביניהם מורגן סטנלי ומשפחת ברונפמן
אבות-הטיפוס של המכונית הסדרתית העתידית של בטר פלייס ינחתו בימים הקרובים בארץ לאחר הצגתם בקופנהגן ■ ישמשו לניסוי וקידום בציי רכב גדולים
הרעיון של רשתות חשמל חכמות הוא פשוט: לייצר חשמל כשהוא זול ולספק אותו כשיש דרישה ■ לפי החזון, מכשירי החשמל ינהלו מו"מ עם בורסה וירטואלית לסחורות על המחיר הטוב ביותר לפני ההפעלה, והמכונית החשמלית תהפוך לסוללת ענק שתזרים חשמל לרשת
בטר פלייס צריכה לעבוד קשה מאוד כדי למכור את כלי הרכב החשמליים לציים
הזרמה זו הינה בנוסף לסכום של 63.625 מיליון דולר שהשקיעה החברה עד כה בבטר פלייס והינה חלק מסכום השקעה כולל של 100 מיליון דולר אשר החברה צפויה להשקיע במיזם
דו"ח בינלאומי של דויטשה בנק: ההכנסות השנתיות - מ-2016, מכ-110 אלף מנויים ■ עד סוף 2016 תחזיק בטר פלייס בכ-5% ממצבת כלי הרכב של ישראל ■ המסקנה: עיקר הרווחיות יגיע מפער הארביטראז' בין מחיר רכישת החשמל למחירי הדלק
אחרי שנתיים של חשיפה עדיין אין שום רכב חשמלי "למשש" ■ לטובת אלה שאוהבים לתכנן מראש, רצ"ב שלושה עדכונים מהימים האחרונים
כריזמה, אינטואיציות, שפת גוף, תיאטרליות, הומור? ■ יוסי ורדי, שי אגסי, גיל שרון, רועי ורמוס ועופר ברייר מגלים את סודות כיבוש הקהל והעברת המסר - ומספרים למה עמוס שפירא, ארז ויגודמן, דני גילרמן והנביאים בתנ"ך הם המודלים שלהם לחיקוי
דוחות כספייםהחברה לישראלהלל קורןמכונית חשמליתניסאןניר גלעדעידן עופרצים שירותי ספנותרנושי אגסי