על המשותף לדב מורן ולשי אגסי ולעוד כמה חולמים בהקיץ בסביבתנו
גילה כי החברה מתכוונת לשווק גרסאות חשמליות של ה"קליאו" וה"טווינגו" עם מנועים בהספק 70 כ"ס
זהו הגיוס הראשון של החברה הישראלית החברה מסרה כי בכוונתה לנצל את ההשקעה כדי להאיץ את התקדמות המו"פ באמצעות שיתוף פעולה עם גופי מחקר ופיתוח
הבטיחו מכוניות חשמליות שיציפו את כבישי הארץ כבר ב-2009? אז הבטיחו אמרו שרנו תקים מפעל לייצור המכוניות בעמק בית שאן? אז אמרו מנכ"ל בטר פלייס ישראל, משה קפלינסקי: "אם את רומזת שמישהו ניסה לאחז פה עיניים, התשובה היא לא. אני חושב שמה ששי עשה בחימום הזה הוא מעשה אדיר. גלובלית, לא רק בישראל"
הרובוט מהווה מרכיב מפתח בתוכנית העסקית של בטר פלייס כמה תעלה המכונית החשמלית? כמעט אף יצרן או יזם בעולם לא התחייב על מחיר סופי לרכב, אך אם לשפוט לפי המודל הסיני - הוא יעלה לא מעט
רנו ניסן וממשלת אירלנד הודיעו על חתימת הסכם לפרישת רשת טעינה והקלות למס לכלי רכב חשמליים. "בטר פלייס" הישראלית נשארה מחוץ לתמונה
המכונית תשמש כבסיס למשפחתית של "בטר פלייס" מהמפרטים עולה שזוהי מכונית גדולה מאד, שמתקרבת במידותיה למאזדה 6 בינתיים נחתו בארץ רכבי הדגמה חשמליים ראשונים על בסיס SUV של ניסן
ע"פ הידוע חתמה בטר פלייס על חוזה שכירות לטווח ארוך בעלות של 55 שקל למ"ר לחודש, לא כולל דמי ניהול החברה תקים בו מרכז בקרה ארצי משוכלל וצפויה לעבור לקראת חודש יוני
החברה בוחנת הקמת מפעל סוללות למכוניות חשמליות במדינה כשבמקביל תפרוש החברה רשת הטענה ותשווק במדינה מכוניות החל מ-2011 יהיו זהות לאלה שמפתחת ומייצרת כיום ניסן ביפן
חברות נוספות שחתמו על ההסכם: פלאפון מטריקס, מנפאואר, אורבוטק, ביטוח ישיר, רפא"ל - והחברה לישראל השותפה במיזם עמדת הטענה תוקם בחניון פלאפון בגבעתיים לעובדי פלאפון
פנתה ל"בטר פלייס" בבקשה להפוך את העיר לאתר "פיילוט" לפרישת תשתית הטעינה הפנייה משתלבת ביוזמה של העירייה להקים בעיר מרכז ישראלי לתעשיות עתירות ידע נקיות (קלינטק) בשטח של כ-220 דונם
בניגוד להבטחות וההערכות, ישראל תשמש רק כאתר ניסויים למכונית החשמלית ולא תהיה שותפה בהליך היצור המכונית שתגיע לארץ תהיה מבוססת על הרנו מגאן סדאן ותיוצר בטורקיה
בנוסף, ג'נס מוברג, בכיר לשעבר במיקרוסופט, מונה למנכ"ל בטר פלייס דנמרק ולראש מחלקת הפיתוח העסקי של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה שי אגסי: "לדנמרק יש הזדמנות להדגים לעולם כיצד יראה עתיד התחבורה הנקייה"
דירקטוריון החברה אישר בעבר השקעה של עד 100 מיליון דולר במיזם המכונית החשמלית, כשלפני כחצי שנה הזרימה החברה למיזם סכום של 23 מיליון דולר
דוחות כספייםהחברה לישראלמכונית חשמליתמשה קפלינסקיניסאןניר גלעדעידן עופרצים שירותי ספנותרנושי אגסי