גיאוקרטוגרפיה: קמפיין היונים של ביטוח ישיר הוא האהוב ביותר בשבוע האחרון ■ חצי מהפרסומות שהצליחו להתברג השבוע לטבלאות הן פרסומות של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
גיאוקרטוגרפיה: בשני השבועות האחרונים הפרסומות המושקעות ביותר תקציבית נעשו באמצעות לפ"מ
חברת הראל זכתה בכ-52% מכלל הרכבים, חברת איילון בכ-39% וחברת איי.די.איי ב-9% הנותרים מהרכבים
אקסלנס: ניתן לרכוש את החברות התפעוליות הציבוריות בקבוצה ללא חשיפה ישירה לצור שמיר; עם זאת, בשנים האחרונות נהנו המשקיעים בצור מהדיסקאונט המובנה בחברת אחזקות
על הפרק: איי.די.איי מקבוצת ביטוח ישיר ■ פעילות הביטוח של פסגות, שהוקמה לפני כשנתיים, סובלת מנחיתות ■ ביטוח ישיר: "המידע אינו נכון", מקורב לפסגות: "הנושא תמיד באוויר"
לא מיותר לציין, עם זאת, כי עלות שכרו של צולר בשנים 2012-2013 עמדה על לא פחות מ-23.5 מיליון שקל ■ על פי תזכיר החוק, כל שכר שעלותו גבוהה מרף של 3.5 מיליון שקל לא יוכר לצרכי מס
ביטוח ישיר: "לא נמצא קשר בין הנזק לסערה או לכל סיכון אחר המכוסה בפוליסה. גם דוח השמאי קבע כך, ולפיכך התביעה נדחתה"
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת המונדיאל של קוקה-קולה נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי
גיאוקרטוגרפיה: סך תקציבי הקמפיינים השבוע גבוה משמעותית מהשבוע שעבר
בחברה ציינו בדוחות, בין היתר, כי "בתקופת הדוח נמשכה מגמת הצמיחה בפעילות החברה, אשר באה לידי ביטוי בשיפור בתוצאות החיתומיות ובהתייעלות במבנה ההוצאות"
רביב צולר, מנכ"ל איי.די.איי ביטוח ישיר ומקום שישי בטבלת שיאני השכר ל-2013, נותן לסוכני הביטוח כ-12 מיליון סיבות לסמן אותו ■ מקורביו: "מה לעשות שהחברה ביצעה הנפקה מוצלחת בבורסה והאופציות שלו שוות הרבה כסף"
מנכ"ל איי.די.איי ביטוח צבר 40 מיליון שקל ב-5 השנים האחרונות ■ המנכ"לית הפורשת של גולף, אילנה קאופמן, צברה שכר בעלות של יותר מ-24 מיליון שקל מאז 2005
גיאוקרטוגרפיה: "היעדר פרסומות בולטות בעלות קריאייטיב חדש משתקף גם ברמות הזכירה הנמוכות יחסית של רוב הפרסומות במדד"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון, בכיכובה של שני כהן, מדורגת זה השבוע השני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות
גם בניסיון השני שלה - הצעת רכש החליפין של החברה לא זכתה להיענות הדרושה ■ ההצעה כוונה לבעלי 23.1% ממניות החברה, ונענו לה כ-13.7%
איי.די.אי גרופביטוחביטוח רכבגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות ביטוחליברהפרסומותקובי הבר