אחת הבעיות הכואבות של מנהלים בארגוני שירות היא תחלופת עובדים גבוהה ■ למה קשה לשמר עובדי שירות ואיך בכל זאת עושים זאת?
קרן באטרי תרכוש מניות של איי.די.איי ביטוח המהוות 20% מהונה המונפק והנפרע של חברת הבת (בדילול מלא) לפי שווי של כ-800 מיליון שקל
אלמנה של מבוטח בביטוח חיים טוענת כי החברה בישלה הקלטות במטרה לדחות את תביעתה ■ ביטוח ישיר בתגובה: "לא היה ולא נברא"
הקמפיין הנגדי ידגיש כי ביטוח ישיר נמצאת בתחתית הדירוג של איכות השירות ■ אודי כץ: "בתחום הביטוח כשמדברים רק על מחיר או רק על המתחרה - הלקוח צריך להתחיל לדאוג"
ביהמ"ש קבע כי אין מדובר בפרסומת שיש בה משום לשון הרע - וחייב את לשכת סוכני הביטוח לשאת בהוצאות שכר-טרחת עורכי דין בסך כ-25 אלף שקל
מנורה במו"מ להקים חברת ביטוח משותפת עם ביטוח ישיר ותחזיק 15% מהחברה המשותפת ■ ביטוח ישיר תחזיק 25% מהחברה שבהקמתה יושקעו כ-850 מיליון שקל
דורשים לחייב את איי.די.איי לאחד את המותגים "9 מיליון" ו"הקש על החמש", מחשש להטעיה ■ איי.די.איי בתגובה: "התנהלותנו חוקית ומאושרת ע"י הרשויות וכמקובל בתחום"
בפרסומת למותג הביטוח "9 מיליון" של ביטוח ישיר מופיעה כהן כמזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע (שוקה) טל" ■ לשכת סוכני ביטוח: "מדובר בפרסומת זדונית ומטעה"
מאיימת בתביעת לשון הרע נגד כהן, משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב וחברת ביטוח ישיר, ודורשת להסיר את הפרסומת בה מגלמת כהן את מזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע שוקה טל"
חתמה על מזכר הבנות עם זרוע ההשקעות של הבנק העולמי להקמת חברה בה יהיה חלקה 25% ■ דורון שנידמן: "הניסיון הרב שצברנו יאפשר לנו לממש בהצלחה פוטנציאל זה"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבינלאומי וגליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיכה להיות הכי אהובה
לפי ההסכם, שיהיה תקף לכל שנת 2011, בתוכנית בערוץ 10 תשובץ מדי ערב פרסומת של החברה במהלך ברייק פרסומת שלם
האם מדובר בחוסר פרגון ארגוני או שהם משתייכים לאחד מ-5 הטיפוסים - שבטוחים שהם בונים לעצמם את הקריירה בעוד שבפועל הם הורסים אותה?
התשובה: גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף התקציב עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים ■ לשלב הגמר במכרז הגיע גם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים
כך נטען היום בפאנל מיוחד בנושא ענף הביטוח שהתקיים במסגרת כנס "פורום שוק החוב" של גלובס ומידרוג ■ "חשוב למנוע מצבים של עסקאות בין הנוסטרו לבין כספי העמיתים"
איי.די.אי גרופביטוחביטוח רכבגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות ביטוחליברהפרסומותקובי הבר