ביטוח ישיר

כתבות אחרונות

 

למה קשה לשמר עובדי שירות ואיך בכל זאת עושים זאת?

אחת הבעיות הכואבות של מנהלים בארגוני שירות היא תחלופת עובדים גבוהה ■ למה קשה לשמר עובדי שירות ואיך בכל זאת עושים זאת?

ענת כהן 02.08.2011

ביטוח ישיר תמכור 20% מאיי.די.איי בכ-160 מיליון ש'

קרן באטרי תרכוש מניות של איי.די.איי ביטוח המהוות 20% מהונה המונפק והנפרע של חברת הבת (בדילול מלא) לפי שווי של כ-800 מיליון שקל

ענבל עומר 26.07.2011

תביעה: ביטוח ישיר "בישלה" הקלטות כדי לדחות תשלום

אלמנה של מבוטח בביטוח חיים טוענת כי החברה בישלה הקלטות במטרה לדחות את תביעתה ■ ביטוח ישיר בתגובה: "לא היה ולא נברא"

רון שטיין 03.07.2011

לשכת סוכני הביטוח משיבה מלחמה: משיקה קמפיין נגד ביטוח ישיר

‎הקמפיין הנגדי ידגיש כי ביטוח ישיר נמצאת בתחתית הדירוג של איכות השירות ■ אודי כץ: "בתחום הביטוח כשמדברים רק על מחיר או רק על המתחרה - הלקוח צריך להתחיל לדאוג"

רון שטיין 27.05.2011

המחוזי דחה את הבקשה להוריד את קמפיין "9 מיליון" עם שני כהן

ביהמ"ש קבע כי אין מדובר בפרסומת שיש בה משום לשון הרע - וחייב את לשכת סוכני הביטוח לשאת בהוצאות שכר-טרחת עורכי דין בסך כ-25 אלף שקל

שירות גלובס 27.03.2011

מנורה מבטחים בדרך לחבור לביטוח ישיר בברזיל

מנורה במו"מ להקים חברת ביטוח משותפת עם ביטוח ישיר ותחזיק 15% מהחברה המשותפת ■ ביטוח ישיר תחזיק 25% מהחברה שבהקמתה יושקעו כ-850 מיליון שקל

רון שטיין 24.03.2011

סוכני ביטוח: ביטוח ישיר והמותג "9 מיליון" מטעים צרכנים

דורשים לחייב את איי.די.איי לאחד את המותגים "9 מיליון" ו"הקש על החמש", מחשש להטעיה ■ איי.די.איי בתגובה: "התנהלותנו חוקית ומאושרת ע"י הרשויות וכמקובל בתחום"

אפרת אהרוני 22.03.2011

לשכת סוכני הביטוח לביהמ"ש: להוריד את הקמפיין עם שני כהן

בפרסומת למותג הביטוח "9 מיליון" של ביטוח ישיר מופיעה כהן כמזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע (שוקה) טל" ■ לשכת סוכני ביטוח: "מדובר בפרסומת זדונית ומטעה"

רון שטיין 21.03.2011

לשכת סוכני הביטוח מאיימת בתביעה נגד שני כהן

מאיימת בתביעת לשון הרע נגד כהן, משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב וחברת ביטוח ישיר, ודורשת להסיר את הפרסומת בה מגלמת כהן את מזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע שוקה טל"

לי-אור אברבך 16.03.2011

ביטוח ישיר חוזרת לחו"ל: תקים מיזם בברזיל ב-850 מ' ש'

חתמה על מזכר הבנות עם זרוע ההשקעות של הבנק העולמי להקמת חברה בה יהיה חלקה 25% ‏‏‎‎‏■ דורון שנידמן: "הניסיון הרב שצברנו יאפשר לנו לממש בהצלחה פוטנציאל זה"‏

רון שטיין 13.03.2011

נשנושי הקוטג' של תנובה - בראש טבלת הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבינלאומי וגליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיכה להיות הכי אהובה

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2011

ביטוח ישיר תפרסם ב"לילה כלכלי" ב-5 מיליון שקל

לפי ההסכם, שיהיה תקף לכל שנת 2011, בתוכנית בערוץ 10 תשובץ מדי ערב פרסומת של החברה במהלך ברייק פרסומת שלם

לי-אור אברבך 03.03.2011

למה יש עובדים מצטיינים שלא מתקדמים לשום מקום?

האם מדובר בחוסר פרגון ארגוני או שהם משתייכים לאחד מ-5 הטיפוסים - שבטוחים שהם בונים לעצמם את הקריירה בעוד שבפועל הם הורסים אותה?

ענת כהן 16.02.2011

מי זכה בתקציב הפרסום של מותג הביטוח "9,000,000"?

‎‎התשובה: ‎‎גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף התקציב עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים ■ לשלב הגמר במכרז הגיע גם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ‏' 15.02.2011

באומן וגליקמן עלו לגמר במכרז על תקציב "9 מיליון"

אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2011

"45% מהישראלים לא מבוטחים מפני רעידת אדמה"

כך נטען היום בפאנל מיוחד בנושא ענף הביטוח שהתקיים במסגרת כנס "פורום שוק החוב" של גלובס ומידרוג ■ "חשוב למנוע מצבים של עסקאות בין הנוסטרו לבין כספי העמיתים"

הלל קורן 08.02.2011

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 306 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 20