ביטוח ישיר

כתבות אחרונות

 
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

גידי הכבאי עושה זאת שוב: הפרסומת לבזק אינטרנט הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-41% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.7% • למרות שהפרסומת לנספרסו היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-742 אלף שקל, היא לא הצליחה להיכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 04.04.2019

סקר הפרסומות: לאומי קארד - הכי זכורה השבוע, ביטוח ישיר - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין מפעל הפיס הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-800 אלף שקל, אך למרות ההשקעה הוא לא נכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2019
קובי הבר / צילום: איל יצהר

ניקוי האורוות של קובי הבר? רווחי איי.די.איי ביטוח ברבעון הרביעי עמדו על 2.1 מיליון שקל בלבד

חברת הביטוח הישיר הציגה אשתקד ירידה בהכנסות מהשקעות והרעה ניכרת בתוצאות ביטוחי הרכב חובה, שהסב לה הפסד של 39 מיליון שקל ב-2018 • ממשיכה להציג גידול בפרמיות ולחלק דיבידנדים • מניית החברה ירדה היום ביותר מ-4%

רון שטיין 24.03.2019
מוקי שנידמן / צילום: יוסי כהן

ביטוח ישיר לא תחלק לבעלת השליטה את מניות אדגר שבידיה כחלק מהליך מחיקתה מהמסחר

קבוצת צור שמיר של משפחת שנידמן דיווחה כי היא חוזרת בה מכוונתה לבצע חלוקה בעין של מניות חברת הנדל"ן המניב שלה אדגר • מימון מחיקת ביטוח ישיר מהמסחר צפוי להתקיים באמצעות הון עצמי קיים, בתוספת כספי מימושים של חברות מוחזקות

רון שטיין 10.03.2019
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך

קמפיין היונים של ביטוח ישיר - הזכור והאהוב ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-49% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11% • הקמפיין לפלאפון בכיכובו של יהודה לוי הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2019
אדוארדו אלשטיין, יצחק תשובה / צילום: איל יצהר, גדעון לוין

חוק הריכוזיות מתקרב לדד-ליין הסופי, אבל בענף הביטוח עדיין לא ערוכים

תשובה טרם ויתר על מכירת הפניקס כמקשה אחת, ונציגי רוכשת פוטנציאלית בדרך לישראל כדי לקדם עסקה - אבל כל חודש שעובר מקרב את מימושה בבורסה • אלשטיין מחפש פתרון חדש לכלל ביטוח, שבכלל נמצאת אצל נאמן חיצוני • שוק הפיננסים מתכונן ליישום חוק הריכוזיות בסוף 2019, ורק הבנקים יכולים להיות רגועים

רון שטיין 20.02.2019
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך

9 מיליון וביטוח ישיר בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף, ואילו פרסומת היונים לביטוח ישיר היא הזכורה ביותר • הקמפיין המושקע ביותר: הפרסומת לקוטג' של תנובה עם רשף לוי, שבה הושקעו 822 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2019
מוקי שנידמן / צילום: יוסי כהן

הזמן לקיפול הפירמידה אוזל למשפחת שנידמן: ביטוח ישיר שוב עומדת למחיקה, ואדגר תעלה קומה בקבוצה

במקביל לתוכנית למחיקת מניות ביטוח ישיר מהבורסה, צור שמיר בוחנת חלוקה בעין של מניות השליטה באדגר, המוחזקות כיום בידי ביטוח ישיר, לידי צור שמיר - מהלך שיקטין משמעותית את שוויה של ביטוח ישיר ואת הסכום שתידרש צור שמיר לשלם עבור מניות המיעוט

רון שטיין 09.01.2019
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

גם השבוע: הפרסומת של בזק בינלאומי - הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: במקום הראשון במדד האהדה ממוקמת פרסומת היונים של ביטוח ישיר שנעשתה באמצעות באומן-בר-ריבנאי • סובארו פורסטר של משרד הפרסום LEAD הוא המושקע ביותר השבוע עם סכום של 991 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2018
מירב קליפר פרץ' סמנכלית שיווק , ישראכרט / צילום: סיון פרג'

מינוי ראשון לקובי הבר באיי.די.איי ביטוח: מרב קליפר-פרץ מישראכרט תמונה לסמנכ"לית השיווק

ל"גלובס" נודע כי קליפר-פרץ עוזבת בקרוב את חברת כרטיסי האשראי של בנק הפועלים, שאמורה לצאת לדרך עצמאית חדשה, ומצטרפת לחברת הביטוח שנמצאת בשליטת ביטוח ישיר של משפחת שנידמן • היא תיכנס לתפקיד החדש בפברואר במקומה של מירב שועלי

רון שטיין 27.12.2018
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

הפרסומת לבזק בינלאומי - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הושקעו כ-1.4 מיליון שקל • שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-8% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2018

האישור הגיע: לאומי פרטנרס החליף מניותיו במימון ישיר תמורת 7.3% ממניות ביטוח ישיר

המחיר בו נעשתה ההחלפה נמוך בכ-14% ממחיר מניית ביטוח ישיר אמש • היקף החבילה עומד על כ-147 מיליון שקל

רון שטיין 12.12.2018

פרסומת היונים החדשה של ביטוח ישיר: האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת שנעשתה באמצעות באומן בר ריבנאי, נמוך בכ-27% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין של מחלבות גד הוא המושקע ביותר - כ-800 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 06.12.2018
אייל לפידות / צילום ארכיון: יוסי כהן

הפניקס הציגה שוב את הרווח הגבוה ביותר בענף הביטוח, תחת מו"מ למכירת השליטה - 308 מיליון שקל

קבוצת הביטוח הציגה מגמת שיפור ברווחיות ברבעון למול שחיקה מתחילת שנה, בדומה לרוב מתחרותיה • הרווח הרבעוני גדל בכ-64% ביחס לתקופה המקבילה ובשלושת הרבעונים הראשונים הסתכם בכ-591 מיליון שקל, ירידה צפויה של כ-12% • שש קבוצות הביטוח הגדולות הרוויחו ברבעון השלישי 1.2 מיליארד שקל, גידול ממוצע של 122%

רון שטיין 29.11.2018
קובי הבר / צילום: איל יצהר

איי.די.איי ביטוח: מנכ"ל חדש, מגמות חיוביות ותיקות

החברה שבניהולו של קובי הבר, המוכרת לציבור הרחב כ"ביטוח ישיר", רשמה רווח רבעוני של כ-67.3 מיליון שקל ורווח של כ-171 מיליון שקל מתחילת שנה

רון שטיין 15.11.2018

פעמיים קומסי קומסה: הפרסומת של yes - גם זכורה וגם אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes אהודה יותר בקרב נשים • גברים אוהדים את הפרסומת לביטוח ישיר

שירות גלובס 30.08.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 301 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 19