גיאוקרטוגרפיה: נתוני הזכירות של הפרסומת נמוכים ב-40% מהממוצע ■ הפרסומת של קסטרו מתברגת בטבלאות למרות שכלל לא שודרה השבוע
הקבוצה מחזיקה במותגי הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר, שהיקף תקציב המדיה של כל אחת מהן עומד על 30 מיליון שקל בשנה
אחרי תקופת יובש ממושכת בשוק ההנפקות בת"א, באוגוסט הגיעה לבורסה חברת הביטוח הישיר ■ מודל עסקי יעיל, תמהיל ביטוחי נכון ושירות לקוחות הם מהמפתחות שלה לגבור על המתחרים
סלקום נכנסה לטבלאות הזכורות והאהובות למרות שכלל לא שודרה השבוע
טל רובינשטיין, כלל חיתום: "משקיעים מחפשים אלטרנטיבות להשקעה, מה שמסייע לעורר עניין גם בחברות קטנות שבמצב אחר לא היה להן פשוט לגייס"
איי.די.איי ביטוח, החברה בת של ביטוח ישיר, סיימה את המכרז הציבורי בהליך הנפקתה ■ בעקבות הביקושים הערים, החברה האם מגדילה את שיעור המניות שהיא מוכרת ל-19.25% ■ מחיר מניית איי.די.איי יעמוד על 78 שקל
הצעת המכר של ביטוח ישיר למניות החברה הבת זכתה לביקושים גבוהים
עסקאות הביטוח הנרקמות כיום, ושמצטרפות לעסקת מגדל, מגלות שבעלי המניות אינם מסכימים על הסטנדרט הנכון לקביעת שווי חברת ביטוח
איי.די.איי חברה לביטוח שבשליטת משפחת שנידמן בדרך לבורסה לפי שווי של מיליארד שקל - המנכ"ל רביב צולר מחזיק ב-5% ממניותיה ■ עלות שכרו של צולר הסתכמה אשתקד ב-11.6 מיליון שקל, מהם 2.4 מיליון שקל בשכר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המשותפת של לאומי קארד ופלאפון היא הזכורה ביותר
לאומי פרטנרס ישמש כחתם המוביל בהנפקה המתוכננת של חברת הביטוח הישיר שבשליטת משפחת שנידמן ■ ישיר איי.די.איי סיימה את שנת 2012 ברווח נקי של 105 מיליון שקל ■ תחילת סוף בצורת ההנפקות בבורסת ת"א?
רשת סופר-פארם תקים ב-44 מסניפיה עמדות מיוחדות לשיווק ביטוחי המותג "לייף דירקט" ■ חברי מועדון הלקוחות "לייף סטייל" יזכו להנחות בביטוחים
רענן סעד, המשנה למנכ"ל איי.די.איי (ביטוח ישיר) ולשעבר מנכ"ל פוגל-אוגילבי, לא מתנצל על הסערה שיצר קמפיין "שוקה": "אם סוכני הביטוח לא ישתנו - הם ייעלמו"
הפרסומת של yes, בכיכובה של ג'וליה לואי דרייפוס, מובילה את דירוג הזכורות
ערב המכירה תשקיע ביטוח ישיר 30 מיליון שקל במימון ישיר
איי.די.אי גרופביטוחביטוח רכבגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות ביטוחליברהפרסומותקובי הבר