צפויה לשמש כפרזנטורית של אחת החברות של קבוצת אי.די.אי, המחזיקה בין היתר במותגים ביטוח ישיר ו-9 מיליון
תקציב הקריאייטיב של ביטוח ישיר עבר באחרונה למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הפועל עם חברת המדיה זניט
לפי שווי של כ-730 מיליון שקל לאיי.די.איי ביטוח ■ עם השלמת העסקה תאמץ איי.די.איי. ביטוח מדיניות דיבידנד לפיה תחלק דיבידנדים בסך שלא יפחת מ-50% מרווחיה השנתיים
גבר בישורת האחרונה על מקאן-אריקסון ■ תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עמד ב-2011 על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון
גלר-נסיס ושלמור-אבנון-עמיחי קיבלו הודעה כי הם מחוץ למירוץ ■ ב-2011 עמד תקציב הפרסום של ביטוח ישיר על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף התקציב של ביטוח ישיר עמד ב-2011 על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון
ההערכות הן כי החברה תפנה בין היתר למקאן, באומן-בר וראובני-פרידן ■ היקף תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עמד ב-2011 על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון
חברות הביטוח לא גבו השנה דמי ניהול משתנים, שמניבים להם רווחים גבוהים, ויצרו בור שימנע מהן גבייה גם ב-2012 ■ את 9 החודשים הראשונים מסכם הענף עם הפסד כולל של 709 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה לפרסומת נמוכים יחסית לממוצע הפרסומות המובילות
גיאוקרטוגרפיה: הצעירים וגילאי הביניים גילו אהדה לפרסומת של מילקי עם אקי אבני וסנדי בר, ואילו מבוגרים מעל גיל 55 העדיפו את הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובה של רוני דלומי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר שנייה בדירוג האהובות; הפרסומת להוט שנייה בזכורות
אחת הבעיות הכואבות של מנהלים בארגוני שירות היא תחלופת עובדים גבוהה ■ למה קשה לשמר עובדי שירות ואיך בכל זאת עושים זאת?
קרן באטרי תרכוש מניות של איי.די.איי ביטוח המהוות 20% מהונה המונפק והנפרע של חברת הבת (בדילול מלא) לפי שווי של כ-800 מיליון שקל
אלמנה של מבוטח בביטוח חיים טוענת כי החברה בישלה הקלטות במטרה לדחות את תביעתה ■ ביטוח ישיר בתגובה: "לא היה ולא נברא"
הקמפיין הנגדי ידגיש כי ביטוח ישיר נמצאת בתחתית הדירוג של איכות השירות ■ אודי כץ: "בתחום הביטוח כשמדברים רק על מחיר או רק על המתחרה - הלקוח צריך להתחיל לדאוג"
ביהמ"ש קבע כי אין מדובר בפרסומת שיש בה משום לשון הרע - וחייב את לשכת סוכני הביטוח לשאת בהוצאות שכר-טרחת עורכי דין בסך כ-25 אלף שקל
איי.די.אי גרופביטוחביטוח רכבגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות ביטוחליברהפרסומותקובי הבר