הקמפיין להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
עם זאת, השופט סירב לעכב את ביצוע ההחלטה בנוגע לשתי נקודות שאליהן התייחסה ההחלטה הקודמת: הצגת סוכני הביטוח כנהנתנים וכמאותגרים טכנולוגית
מור בית השקעות: "ביטוח ישיר הגבירה את התחרות בשוק, תוך הפיכה לשחקן משמעותי בתחום ביטוחי הרכב, והיא כיום מהגדולות והרווחיות בענף"
רוכשי כ-2% ממניות איי.די.איי היו גופים מוסדיים * מניית חברת הביטוח הישיר שבשליטת משפחת שנידמן נסקה במעל 180% מאז הונפקה באוגוסט 2013
לא מספיק שהמשכנתא גומרת לנו את החודש, אנחנו מחויבים גם לשלם על ביטוח עבורה ■ מהו ביטוח משכנתא, למה אנחנו מחויבים לעשות אחד (למעשה, שניים) וכמה זה עולה לנו כל חודש?
צניחה של 53% ברווח הנקי של איי.די.איי ביטוח ברבעון הראשון, וזאת בעיקר בשל קיטון בהכנסות מהשקעות והפרשה חד-פעמית שנובעת מהוראה רגולטורית ולמרות צמיחה בפרמיות שנגבו ברבעון
החברה האחות, מימון ישיר, מוערכת לעומת זאת בשווי הגבוה ב-46% מהערכת שווי קודמת ■ חברת הנדל"ן המניב אדגר מוערכת מעל שוויה בשוק
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן מצליחה להביס כוכבים גדולים כמו בר רפאלי להודיס או רונאלדו להוט
החברה לא התחייבה למשך מתן ההנחה ומשיקה בנוסף שיתוף פעולה עם אסותא ■ מנכ"ל החברה רביב צולר: "ננסה לעשות בשוק ביטוחי הבריאות את מה שעשינו לשוק ביטוחי הרכב"
צמיחת ענף הדיגיטל בפרסום משנה את פני התחום כולו ■ היא מובילה אותו מפנייה אל מכנה משותף רחב לעבר היכרות עמוקה עם קהלי יעד מגוונים ופיתוח תכנים מותאמים עבורם
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של המשביר לצרכן בכיכובה של איילת זורר הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע
9 מיליון הסתכנה והמשיכה בקמפיין, למרות הוראת ביהמ"ש להורידו משידור בטענה לפגיעה בסוכני הביטוח בהצגתם כנהנתנים ומאותגרים טכנולוגית ■ 9 מיליון תגיב לבקשה תוך 10 ימים, השופט יכריע 5 ימים לאחר מכן
גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה גבוהה ושימוש בפרזנטורים מבטיחים, הפרסומת של פוקס הגיעה למקום נמוך, ואילו הפרסומת לרנואר לא נכנסה לדירוג
למרות הסיכון שתוגש נגדה בקשה לביזיון ביהמ"ש, בחברה החליטו להעלות פרסומת שהותאמה לרוח פסיקת המחוזי, למשל בהורדת הסגיר הקבוע "למה לממן סוכן"
לדברי החברה, משמעות פסק הדין של המחוזי היא פגיעה מוגזמת בחופש הביטוי ובחופש העיסוק - שתי זכויות יסוד שהגבלתן נעשית רק במקרים חריגים
לצד השמחה על פסק הדין נגד הקמפיין של ביטוח ישיר, נחשפו בכנס סוכני הביטוח ממדי בעיית העמיתים הלא פעילים בקרנות הפנסיה החדשות ■ באי הכנס גם הביעו חשש מהמציאות שנוצרה בשל יישום תקנות ממשק המעסיקים, מהלך מבורך שנחת מהר מדי על השוק, שאינו מצליח בינתיים לעמוד בו
איי.די.אי גרופביטוחביטוח רכבגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות ביטוחליברהפרסומותקובי הבר