מותג הביטוח "9 מיליון", שהושק מחדש כ-"9", מצטרף אל משרד הבריאות וביטוח ישיר שמככבים גם השבוע בדירוג הפרסומות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • עוד מצטרפות לדירוג וזוכות לבולטות: חברת החשמל והגבינה הצהובה של טרה
בימים אלה מחליף מותג הביטוח 9 מיליון את הקו הפרסומי הוותיק בכיכובה של שני כהן, בקו חדש בכיכובו של אודי כגן • שניים מהאנשים שמאחורי השינוי, יגאל שמיר ומרב קליפר-פרץ, מספרים על עדכון שם המותג ל-9 ועל המוצר הדיגיטלי שמאחורי התהליך הדרמטי
חברת הביטוח הישירה איי.די.איי ביטוח משנה את מותג 9 מיליון ל-9, ובמסגרתו היא תחל למכור ביטוחי רכב בהליך מקוון לגמרי, "ללא מיקוח על המחיר" • ההשקעה בשינוי המותג הסתכמה בכ-15 מיליון שקל, כשהקמפיין המיועד יהיה בהיקף של כ-20 מיליון שקל במונחי יפעת
מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי הקמפיין של משרד הבריאות בכיכובו של ישראל קטורזה הוא הקמפיין האהוב ביותר גם השבוע • את דירוג הפרסומות הזכורות מובילה גם השבוע ביטוח ישיר עם כוכבי "לא כולל שירות"
לפי דירוג גיאוקרטוגרפיה, הפרסומת של משרד הבריאות בכיכובו של הקומיקאי ישראל קטורזה זוכה לשיעורי האהדה הגבוהים ביותר השבוע • בדירוג הפרסומות הזכורות מובילה ביטוח ישיר עם כוכבי "לא כולל שירות"
משרד הבריאות ממשיך להוביל את מדד הפרסומות הזכורות, והוא גם הקמפיין המושקע ביותר השבוע • הפרסומת לביטוח הבריאות של ביטוח ישיר היא האהובה ביותר
כפי שנחשף לאחרונה בגלובס, החברה צפויה להתחיל את המסירות לקראת סוף פברואר בדגש על דגם הטסלה 3 • עיקר השיווק יתבצע אונליין
זאת לאחר שפורסם כי נגד אחד המתמודדים בתוכנית, אלימלך קשתי, הוגש כתב אישום בגין תקיפת מאבטח מבוגר • רשת בתגובה: "אנו בודקים לעומק את המידע מהיממה האחרונה שהובא לידיעתנו. עם השלמת הבדיקה תתקבל החלטה"
2020 מסתמנת כשנה של מאניה-דיפרסיה עבור חברות הביטוח, בצל משבר הקורונה והשפעתו על שוקי ההון • הודות לרווחי השקעות גדולים רשמו החברות הציבוריות בענף רבעון שלישי חזק - ומראות סימנים לרבעון רביעי חזק אף יותר
זאת דרך הצעה לא אחידה למוסדיים, במחיר שמשקף הנחה של כ-11.8% על מחיר המניה בשוק • מניות מימון ישיר הונפקו לראשונה בבורסה בסוף אוגוסט האחרון לפי שווי של כמיליארד שקל, כשמאז נסק שווי החברה בעשרות אחוזים
קובי הבר קיבל את ביטוח ישיר לניהולו לפני פחות משנתיים וחצי, והוא רוצה לחזק אותה בתחום ניהול החיסכון הפרטי וביטוחי הבריאות • הבר, בכיר לשעבר באוצר ובבנק לאומי, קורא למדינה לשנות את התפיסה שלה לגבי החל"ת, ולהחזיר מהר את האנשים לשוק העבודה
מימון ישיר כמעט ועצרה את הגדלת ההוצאות לחובות מסופקים ואבודים • איי.די.איי ביטוח סיכמה את הרבעון השלישי השנה עם רווח כולל של כ-76.5 מיליון שקל, עלייה של 50% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
החברה הישירה איי.די.איי ביטוח "נכנסת מחדש ובעוצמה לשוק הבריאות", כדברי המנכ"ל קובי הבר • הודיעה היום כי היא "משיקה מחדש את תחום הבריאות"
קבוצת ההחזקות של משפחת שנידמן במו"מ למכירת ההחזקות בחברה הפרטית שמחזיקה באיי.די.איי ביטוח, באדגר ובמימון ישיר; הצדדים דנים על אופציה להגדלת החזקות החברה היפנית ל-20% • מוקי שנידמן: "כר פורה לשיתוף-פעולה עתידי בין הקבוצות ותרומה להצפת הערך הרב הטמון בפעילותנו"
החברה מפעילה בארה"ב מודל ביטוח עצמאי, וכעת היא בוחנת להרחיב את השירות לשווקים נוספים • ל"גלובס" נודע כי מתקיימים מגעים בינה לבין קבוצת ביטוח ישיר על שיתוף פעולה אפשרי
איי.די.איי ביטוח סיכמה את הרבעון השני עם רווח כולל של כ-72.1 מיליון שקל • המנכ"ל קובי הבר: "המשק נמצא עדיין בעיצומו של המשבר. יחד עם זאת, במבט קדימה, ובמידה ולא יהיו זעזועים נוספים, אני מאמין ביכולתה של החברה לשמור על פסי הרווחיות אליהם אנו רגילים"
איי.די.אי גרופביטוחביטוח רכבגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות ביטוחליברהפרסומותקובי הבר