האוסף הראשון שיונגש לידי הגולשים הוא אוסף התצלומים ההיסטוריים של יד ושם, הכולל למעלה מ-130 אלף פריטים ■ בנוסף, המשתמשים יוכלו לשתף תמונות עם גולשים אחרים
שימש ב-7 השנים האחרונות כדובר ומנהל יחסי הציבור של החברה המרכזית למשקאות קלים
הסרטון הנצפה ביותר בישראל ב-2010 הוא סרטון המונדיאל, אותו יצרה חברת האנימציה שרוטונים, שגרר אחריו קרוב ל-3 מיליון צפיות
במושב "החיים בניו-מדיה" בוועידת ישראל לעסקים אמר אראל מרגלית, מייסד קרן JVP: "הפורמט של הטלוויזיה הולך להשתנות כי אתה כבר לא בטטת כורסה - אתה רואה טלוויזיה בכל מקום"
הפיילוט מתקיים כבר ב-6 מדינות וכולל לראשונה תשלום עמלות גם למשרדי הפרסום ■ מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל: "משרדי הפרסום צריכים להתלהב מהמהלך" ■ פרשנות / נועה פרג
עד היום לא היה לאנשי אינטראקטיב סיבה לדחוף פרסום בו, והנה גוגל מספקת אותה
"הם עושים עבודה חשובה בצורה יפה מאוד" אמר המהנדס הישראלי ד"ר אודי מנבר, סגן נשיא גוגל למוצרי חיפוש וחוויית משתמש, במסיבת עיתונאים שנערכה בווידיאו במשרדי החברה בת"א
השירות החדש, אינסטנט, מאפשר לגולשים למצוא תוצאות כבר במהלך ההקלדה של שאילתת החיפוש ■ למרבה האבסורד, השירות שפותח בישראל זמין ב-40 שפות - אך לא בעברית
עורכי הדין שהגישו את התביעה הייצוגית יזכו ל-30% מהסכום שתעביר גוגל, ו-7 התובעים יקבלו כ-2,500 דולר כל אחד ■ בארץ הוגשה בקשה לייצוגית ב-5 מיליארד שקל נגד גוגל ישראל
כדי לשנות את ממשק המשתמש יש לגלול לתחתית האתר ולשנות את השפה מאנגלית לעברית ■ גוגל ישראל: "הגולש הישראלי הפך לחלק בלתי נפרד מקהילת YouTube הבינלאומית"
הוצאת "כתר" תהיה הראשונה לשתף פעולה עם מיזם הספרייה המקוונת של ענקית האינטרנט ■ בארה"ב נמשך המאבק בין גוגל לאיגודי הסופרים והמו"לים בשאלת זכויות היוצרים
לדירוג מדד המותגים 2010 בשיתוף תפן וגיזה-זינגר-אבן - פרויקט בתמונות: מי עלה, מי ירד, מי הפתיע ומי איכזב?
לפני חשיפת הטבלה כולה - קבלו טעימה של המותגים החדשים במדד וגם של אלה שהתבלטו במיוחד לטובה או לרעה בשנה האחרונה ■ דירוג 100 המותגים השווים ביותר בישראל - של "גלובס", תפן וגיזה-זינגר-אבן - מתפרסם מחר
במסגרת שיתוף-הפעולה יקבעו הגולשים לאילו עמותות יתרום הבנק סכום כולל של מיליון שקל
גולשים ישראליים שמעלים סרטוני וידיאו ל-YouTube יוכלו להציג פרסומות לצד התכנים הללו, בניסיון להגיע למאות אלפי צפיות ולייצר מכך הכנסות ■ הגולשים הם אלה שיבחרו לצד אילו סרטונים יופיעו הפרסומות
הסטארט-אפ הישראלי מתמחה בפיתוח גאדג'טים מותאמים אישית, כגון גאדג'טים ב-iGoogle, ב-iPhobe ובאנדרואיד ■ "השוק הישראלי ידוע ביצירתיות ובחדשנות שלו - אנו תמיד מדברים עם חברות על שיתופי-פעולה אפשריים"
WAZE (ווייז)בנייני משרדיםבנק לאומיגוגלגיוס עובדיםחברות הייטקטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהיוסי מטיאסעובדי הייטקפיטורים