קרן שכטר-ויסמן, עירית פסטרנק ושרית קורונל מובילות מהלך שנועד לעודד צעירים מהאקדמיה להצטרף כעובדים לענף הפרסום עם תום הלימודים • השלוש מובילות יוזמה חדשה של המשרד שמטרתה להחזיר את התשוקה לעולם הפרסום בקרב הדור הצעיר
על המצוקה בגיוסם וניהולם של עובדים דובר רבות לאחרונה • התופעה מוצאת ביטוי בכל שיחה עם בעל עסק עצמאי, במיוחד אלו הקטנים יותר • אז מה הן הסיבות העיקריות למצב המורכב הזה?
חושבים שגיוס עובדים הוא הדבר הקשה? האתגר הוא דווקא "היום שאחרי", כשהעובדים החדשים מתייצבים לעבודה • כך תעזרו להם ולעצמכם
גל הגיוסים הענק בהייטק פוסח על מועמדים חסרי ניסיון תעסוקתי, הנמצאים לקראת סיום לימודים או אחריהם • לפי סקר של אתר דרושים IL, כ-45% מהם דיווחו שנדרשה להם יותר משנה למצוא משרה ראשונה • ניהול וקריירה
עו"ד אדם ברקת, מנכ"ל וממייסדי סחבק, פלטפורמה דיגיטלית לגיוס עובדים • בן 32, נשוי ואב לתינוקת מתל אביב, בעל תואר ראשון במשפטים מהמרכז הבינתחומי • "אנחנו רוצים להיות הפלטפורמה הכי גדולה בארץ לקהל הצעיר, משלב התיכון עד סיום התואר" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז
יחס טוב לעובדים אינו עניין טריוויאלי • עובדים שחווים התייחסות אכפתית במקום העבודה, יעריכו אותו יותר, ייטו להישאר ולהשקיע מאמצים. בתקופה של קושי בגיוס, כדאי לחשוב על שימור
לגייס מועמד בכיר בתוך שבוע, להחליט על השקעה של 100 מיליון דולר בשבועיים, לחתום עסקה של מיליון דולר מבלי להיפגש פנים אל פנים – כל אלו נשמעו פעם קיצוניים אבל היום הם כורח המציאות • עם זאת מהירות ותחרות לא מחייבים התפשרות
שיאי לקיחת המשכנתאות נשברים וההקלה בתנאי הריביות הגדילה גם את מספר המבקשים למחזר את ההלוואות שלהם • אחרי שנים של צמצומים, הבנקים מגייסים
ענף הפרסום עבר מהפך לאחרונה: מענף זוהר ומבוקש לכזה שמתקשה לשמור על עובדיו ומצוי במחסור כוח אדם קשה • כתבה שפרסמנו בשבוע שעבר עסקה בסיבות להידרדרות הענף, ובעקבותיה נחשף עומק המשבר ברשתות החברתיות
כיצד קרה שדווקא המדיה הלא מתוחכמת של שילוט חוצות הפכה לטרנד חם בקמפיינים של חברות טכנולוגיה ישראליות? • בענף הייעוץ והפרסום מנסים להסביר: "בסוף, המטרה של כולם זה גיוס עובדים. השלטים מעבירים גם מסר באיזה סוג ארגון מדובר, איך החברה חושבת, מה הכוח שלה"
הענף שנחשב לזוהר ומפתה מתקשה בשנים האחרונות לשמר אצלו את כוח-האדם האיכותי • חברות הגיימינג והסטארט-אפים חומדים את היכולות הקריאטיביות של הפרסומאים, ומאז הקורונה התפתחו אלמנטים סוציולוגיים ופסיכולוגיים חדשים שמחמירים את הקושי בגיוס ובשימור עובדים
מדוע הכישורים, ההישגים והנראות בלינקדאין לא קובעים את ערך המותג, ומדוע מגייסים מחפשים קודם כול חברות ורק אחר כך עובדים?
מודל תעסוקה חדש מציע להכשיר מועמדים עם תנאי פתיחה נמוכים בשוק העבודה למשרות עם פוטנציאל שכר גבוה. התשלום על ההכשרה ייגבה רק אם יתקבלו למשרה ששכרה 10,000 שקל לפחות • ניהול וקריירה
מנכ"ל אפלייד מטריאלס ישראל, עופר גרינברגר, עם המבט לעתיד: "מקימים חדר נקי חדש בהיקף של 3,200 מ"ר ונתרחב שוב" • החברה העולמית פרסמה דוחות לרבעון השני של השנה והציגה הכנסות של כ-5.6 מיליארד דולר - גידול של 41% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
בחברת הפינטק פאגאיה השיקו לאחרונה תוכנית המעודדת קבוצות חברים להתקבל לעבודה יחד • לצד היתרון הברור של כניסה חלקה יותר לארגון עם אנשים שכבר התנסו בעבודה יחד, יש גם אתגרים כמו יצירת קבוצות סגורות עם כוח גדול מדי
משבר אמון והצורך הדוחק של עובדים לחשב מסלול מחדש בשוק תעסוקה משתנה משפיעים גם הם על הירידה בהיענות למשרות בהשוואה לתקופה שקדמה לקורונה • איך יוצאים ממרוץ העכברים בצורה חכמה? • ניהול וקריירה
ביקוש לעובדיםהמומלצותחיפוש עבודהטכנולוגיה: חברות הייטק ישראליותטכנולוגיה: עובדי הייטקמגזין הניהול של הרווארדמשאבי אנושניהול וקריירהעובדי הייטקשוק העבודה