(עדכון) - מסתמן כי השופטים בבית הדין לעבודה יחליטו כי לא ניתן להכיר ביציגות של ארגון עובדים אחר אם הארגון הקיים נמצא רגע לפני חתימת על הסכם קיבוצי
(עדכון) - בוועד המודח של הרכבת, בראשות אדרעי, טוענים כי 6 נציגים החברים בוועד החדש שמינתה רק אתמול ההסתדרות עזבו את הוועד והצטרפו בעצמם לכוח לעובדים
זאת לאחר שמשכה יחד עם 3 חברי ועד נוספים את בקשתה מביה"ד לבטל את הדחתה מהוועד של ההסתדרות - והודיעה על הצטרפותה לארגון כוח לעובדים
ביה"ד הארצי יתבקש להכריע ביום א' בשאלה אם ההסתדרות עדיין מייצגת את עובדי הרכבת - או שמא הארגון המתחרה כוח לעובדים הוא המייצג הנוכחי
כל כישורי עורכת הדין לא עזרו לתרץ את ההליך העקום שנקטה ההסתדרות
(עדכון) - אדרעי הערב הודיעה רשמית על מעבר הוועד מהסתדרות ל"כוח לעובדים" ■ ההסתדרות: "שאדרעי תעשה כמה מסיבות עיתונאים שהיא רוצה, אין לה סמכויות של ועד" ■ אדרעי: "ההסתדרות בגדה בנו"
אדרעי מאכילה את יו"ר ההסתדרות בכל התבשילים שהוא מבשל תמיד לטייקונים
מדובר במכה להסתדרות ומנגד הרפתקה עם הרבה חוסר ודאות מבחינת העובדים ■ גם חברי הוועד המודחים ואדרעי הצטרפו לארגון ■ ההסתדרות: "מדובר בהפרחת בבלון תקשורתי"
(עדכון) - ביה"ד סיים לדון בהשעיית יו"ר ועד עובדי הרכבת, גילה אדרעי; החלטה - בימים הקרובים ■ השופטת: לא ניתן להשעות איש ועד לפני כינוס ועדת משמעת
הערכות: אנשיה של אדרעי קרובים מאוד ליעד הדרוש לעבור מההסתדרות ל"כוח לעובדים" - הסכמה של 50% מעובדי הרכבת ■ המהלך יפגע קשה בהסתדרות, שתאבד את אחד הוועדים החזקים שלה, במיוחד בעת שביתות כלליות
(עדכון) - ועדת המשמעת של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות החליט להדיח סופית את אדרעי ו-3 חברי ועד נוספים, והם לא יוכלו לכהן עוד ■ הוועדה: "התנהגותם מסכנת את עובדי הרכבת"
המציאות הוכיחה שהעובדים לא תמיד מסוגלים או רוצים להדיח ועד מכהן
(עדכון) - אדרעי כינסה ישיבה עם "כוח לעובדים" ■ אם 51% מעובדי הרכבת יצטרפו לארגון המתחרה, ההסתדרות תאבד את אחד התותחים הכבדים שלה ■ מנגד, ספק אם "כוח לעובדים" יצליחו לעצור את הפרטת החברה
יו"ר ועד עובדי הרכבת שהושעתה אתמול במכתב לעובדים: "מאז חתימת ההסכם הוא מיושם חד צדדית על ידי החברה; יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות החליט להשעות מספר חברי ועד פשוט כי היו שם להביע עמדתם"
יו"ר ועד עובדי הרכבת, גילה אדרעי, הושעתה מתפקידה ■ העילה הרשמית: אדרעי סירבה להגיע לפגישות המו"מ עם ההנהלה על יישום ההסכם שנחתם לאחרונה ■ ניסנקורן: "לא הותירה ברירה" ■ ישראל כ"ץ: "מברך על ההחלטה"
פרויקט הדגל של רכבת ישראל בהיקף 11 מיליארד שקל עובר לאחריות החברה הלאומית לדרכים ■ גורמים בענף: שר התחבורה מפרק את הרכבת ומרוקן אותה מיכולות ביצוע ■ האם אנו ניצבים בפני גל שביתות נוסף?
בית דין לעבודההסתדרות העובדים הכללית החדשההתפטרותועד עובדיםמירי רגברכבת ישראלרם בלינקוברשות החברות הממשלתיותשביתהתוספת שכר