הסוכנות החלה בהערכות לקראת עלית ערוץ הצעירים ADD ב-HOT
אילן צחי, מנהל שירות לקוחות טלפוני סלקום, מתמנה לתפקיד סמנכ"ל שירות לקוחות ב-HOT
תשיק בין היתר חבילת Triple Mega, הכוללת טלוויזיה עם כל החבילות החדשות + ממיר VOD + ממיר HD, אינטרנט במהירות גלישה של 12 מגה וטלפון הכולל עד 1,000 דקות שיחה בחודש - במחיר של 299 שקל
המשך הקמפיין עם דביר וגיסתו גורף 10.5% זכירות ואת המקום הרביעי באהדה ■ הקמפיין ל-yes עם הזוג אובמה מדורג שני בשתי הטבלאות
4 שנים לאחר שעבר מ-HOT ל-yes, גילה הלקוח כי שילם במקביל לשתי החברות ■ הממונה על פניות הציבור במועצת הכבלים והלוויין קבעה כי yes תשיב ללקוח את הסכומים בהם חוייב ע"י HOT
סלי התעריפים החדשים יקלו על בזק בהתמודדות עם החברות המתחרות HOT ו-012 סמייל ■ המסלולים שאושרו וישווקו מהימים הקרובים מבוססים על תשלום קבוע לאגד של דקות ליעדים נייחים בלבד, ללא התחייבות
הערוץ יהיה פתוח ללקוחות HOT הדיגיטליים ללא תשלום במשך חודשיים עד לסוף מארס ■ ניתן יהיה להחליף את שפת השידור בערוץ מעברית לשפה זרה על-פי בחירה: אנגלית, צרפתית ובקרוב גם ערבית
בית הדין לא השתכנע מעמדתה של HOT לפיה לא ידעה על ניסיון ההתאגדות של העובדים בעת שביקשה לפטר את יוני מנדל, ששימש כמפקח תשתיות בחברה ■ HOT בתגובה: "העובד כשל בתפקידו; נגיש ערעור"
החברה תציע ללקוחותיה חבילה הכוללת מאות שעות תוכן שטרם שודרו ב-HOT VOD בחינם למשך חודש שלם, החל מראשית פברואר ■ עלות המבצע מוערכת בכ-2 מיליון שקל
בזק מסרבת למכור קווי תמסורת ללקוחות שנוטשים אותה, וטוענת כי היא אינה מחויבת על-פי רישיונה לעשות כן ■ משרד התקשורת צפוי לרמוז לבזק כי אם לא תעשה כן יוטלו עליה עיצומים כספיים
Twisted Fly: הפרסומת זכתה השבוע לאהדה רבה ברשת, ואף נפתח עמוד אוהדים בפייסבוק עם 60 אלף חברים
במקום השני ברשימת המותגים המושקעים השבוע ממוקמת רשת סופר-פארם עם השקעה של כ-2 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הפרעונים של yes היא האהובה ביותר למרות שכלל לא שודרה השבוע ■ פרסומת "הבורר" של HOT היא המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית
החברה קבעה שמודל הפירוק למקטעים בעייתי ומיושן, חבל שהמשרד עדיין רואה בו פיתרון
במכתב ששלחה למנכ"ל נטוויז'ן, ריצ'ארד הנטר, קובעת היועמ"ש של המשרד כי לכחלון אין כל מניעה או ניגוד עניינים בנושא רישיון ה-ISP של HOT, משום שאחותו של כחלון משמשת סמנכ"לית משאבי אנוש ב-HOT
בכוונת HOT לקצץ כ-200 מיליון שקל בתחום התוכן ■ בעל המניות החדש בחברה, פטריק דרהי, התחייב בפגישה עם בכירים בשוק התקשורת כי תחום התוכן לא ייפגע
yesאלטיס (altice)בזקהוט מוביילטלוויזיהמיזוגים ורכישותסלקוםפטריק דרהיפלאפוןפרטנר