הוט

כתבות אחרונות

 

yes - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-542 אלף דולר

בנק הפועלים מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-90 אלף דולר ■ בנק מזרחי-טפחות מפגין נוכחות גם בפרסום אופליין וגם בפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 08.11.2009

HOT משיקה את "שופינג" - ערוץ קניות חדש

הערוץ, בו הושקעו כ-2.5 מיליון שקל, יעלה החל מהיום באפיק 48 בכבלים וישדר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ■ HOT: "הערוץ ישלב בין ערוץ וידיאו רגיל לבין יכולת להזניק סרטונים לפי דרישה ישירות מה-VOD"

מתן שירם 08.11.2009

תחרות ל-HOT ו-yes? בזק משווקת את המדיה סטרימר

מדובר במכשיר מולטימדיה אלחוטי המאפשר לצפות בכל התכנים הנמצאים במחשב ישירות על מסך הטלוויזיה ■ לקוחות קיימים ישלמו על המכשיר כמעט פי שניים מלקוחות חדשים או משדרגים - 1,224 שקל לעומת 684 שקל

גד פרץ 04.11.2009

מסתמן: רישיון ISP ל-HOT במקביל לרישיון טריפל פליי לבזק

HOT תקבל רישיון לאספקת שירותי אינטרנט במקביל לכך שבזק תקבל היתר למכור סלי שירותים של טלפוניה, אינטרנט וטלוויזיה - כך הוחלט במשרד התקשורת

גד פרץ 03.11.2009

קרן ההשקעות סקיי: נבדוק רכישת 012 סמייל אם היא לא תימכר

קרן ההשקעות בראשות צבי יוכמן השקיעה בעבר בספקית האינטרנט נטוויז'ן, עד שיצאה ממנה ב-2007 ■ גורמים המקורבים לסקיי אישרו כי 012 סמייל ו-yes הן השקעות שהחברה היתה מעוניינת לבחון

גד פרץ 02.11.2009

סטלה הנדלר נפגשה עם פטריק דרהי כדי לקדם את מכירת 012 סמייל

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"גלובס", דרהי פנה למספר בנקים ישראליים על מנת לבדוק אפשרויות למימון עסקה אפשרית לרכישת 012 סמייל או חברת הסלולר מירס

גד פרץ 01.11.2009

הפרסומת המדוברת ביותר ברשת: "להעביר את דביר" של בנק מזרחי-טפחות

במסגרת הקמפיין נקראים הצופים "להתגייס" למען דביר ולעזור לו לעבור בנק ■ Twisted Fly: התגובות לקמפיין היו מגוונות, וכ-62% מהגולשים הביעו לגביו דעה חיובית

יניב פוהורילס 01.11.2009

בדיקת "גלובס": מהם המבצעים של ספקיות האינטרנט ואיך מקבלים הנחה

אקספון מציעה תעריפים זולים למי שמוותר על תמיכה טכנית, אך במהירויות 1.5 ו-2.5 מגה 012 סמייל לא פחות אטרקטיבית, ובמהירות 5 מגה העסקה עם בזק בינלאומי משתלמת ■ בכל מקרה שווה להתמקח כדי להשיג הנחות

מיכל רז-חיימוביץ' 28.10.2009

אי.די.בי מוציאה לפועל את המיזוג בין סלקום ל-013 נטוויז'ן

זאת בעקבות עסקת בזק ■ באי.די.בי לא רוצים להישאר מאחור לאור גיבוש קבוצות התקשורת בשוק

גד פרץ 27.10.2009

פטריק דרהי פנה לבנקים בישראל למימון לרכישת 012 סמייל

ל"גלובס" נודע כי גם אילן בן-דב הביע התעניינות ב-012 סמייל בשיחת טלפון עם סטלה הנדלר, מנכ"לית 012 סמייל, בה הם שוחחו על האפשרות לרכוש את החברה תמורת 1-1.2 מיליארד שקל

גד פרץ 26.10.2009

כחלון עשוי לדרוש מאלוביץ' למנוע את רכישת מירס ע"י פלאפון

זאת כתנאי לאישור עסקת רכישת בזק ■ בימים הקרובים תכריע חברת מוטורולה העולמית למי היא מוכרת את מירס - לפלאפון או לפטריק דרהי

גד פרץ 26.10.2009

הפרסומת המדוברת ברשת השבוע: קמפיין פרשוואנס

Twisted Fly: בקמפיין הוצג מוצר בשם בייבידה לשטיפת ישבנו של התינוק, ועיקר השיחה היתה סביב התלבטות הגולשים האם מדובר בבדיחה או במוצר אמיתי

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2009

HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-556 אלף דולר

מותג האופנה לי קופר מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-130 אלף דולר

נתי יעקובי 25.10.2009

בעקבות עסקת בזק: הקרב הגדול על תקציבי הפרסום החל

אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2009

מה יעשו מניות התקשורת ביום א'?

הסלולריות יגיבו בחיוב, הנפגעת המיידית אולי לא בדיוק נפגעת, ויש נפגע אחד צפוי

אורי ליכט 24.10.2009

בדיקת "גלובס": ההמתנה הקצרה ביותר למוקדי השירות - בחברת החשמל

בדיקת "גלובס" במוקדים של 14 חברות מגלה פערים משמעותיים בין זמן ההמתנה למוקד שירות הלקוחות ובין ההמתנה למוקד המכירות ■ ההמתנה הממושכת ביותר היתה למוקד השירות של ישראכרט - כמעט 13 דקות

אפרת אהרוני 23.10.2009

   126127128129130131132133134135136137138139140   

   נמצאו 2237 כתבות   |   עמוד 135 מתוך 140