בנק הפועלים מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-90 אלף דולר ■ בנק מזרחי-טפחות מפגין נוכחות גם בפרסום אופליין וגם בפרסום באינטרנט
הערוץ, בו הושקעו כ-2.5 מיליון שקל, יעלה החל מהיום באפיק 48 בכבלים וישדר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ■ HOT: "הערוץ ישלב בין ערוץ וידיאו רגיל לבין יכולת להזניק סרטונים לפי דרישה ישירות מה-VOD"
מדובר במכשיר מולטימדיה אלחוטי המאפשר לצפות בכל התכנים הנמצאים במחשב ישירות על מסך הטלוויזיה ■ לקוחות קיימים ישלמו על המכשיר כמעט פי שניים מלקוחות חדשים או משדרגים - 1,224 שקל לעומת 684 שקל
HOT תקבל רישיון לאספקת שירותי אינטרנט במקביל לכך שבזק תקבל היתר למכור סלי שירותים של טלפוניה, אינטרנט וטלוויזיה - כך הוחלט במשרד התקשורת
קרן ההשקעות בראשות צבי יוכמן השקיעה בעבר בספקית האינטרנט נטוויז'ן, עד שיצאה ממנה ב-2007 ■ גורמים המקורבים לסקיי אישרו כי 012 סמייל ו-yes הן השקעות שהחברה היתה מעוניינת לבחון
כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"גלובס", דרהי פנה למספר בנקים ישראליים על מנת לבדוק אפשרויות למימון עסקה אפשרית לרכישת 012 סמייל או חברת הסלולר מירס
במסגרת הקמפיין נקראים הצופים "להתגייס" למען דביר ולעזור לו לעבור בנק ■ Twisted Fly: התגובות לקמפיין היו מגוונות, וכ-62% מהגולשים הביעו לגביו דעה חיובית
אקספון מציעה תעריפים זולים למי שמוותר על תמיכה טכנית, אך במהירויות 1.5 ו-2.5 מגה 012 סמייל לא פחות אטרקטיבית, ובמהירות 5 מגה העסקה עם בזק בינלאומי משתלמת ■ בכל מקרה שווה להתמקח כדי להשיג הנחות
זאת בעקבות עסקת בזק ■ באי.די.בי לא רוצים להישאר מאחור לאור גיבוש קבוצות התקשורת בשוק
ל"גלובס" נודע כי גם אילן בן-דב הביע התעניינות ב-012 סמייל בשיחת טלפון עם סטלה הנדלר, מנכ"לית 012 סמייל, בה הם שוחחו על האפשרות לרכוש את החברה תמורת 1-1.2 מיליארד שקל
זאת כתנאי לאישור עסקת רכישת בזק ■ בימים הקרובים תכריע חברת מוטורולה העולמית למי היא מוכרת את מירס - לפלאפון או לפטריק דרהי
Twisted Fly: בקמפיין הוצג מוצר בשם בייבידה לשטיפת ישבנו של התינוק, ועיקר השיחה היתה סביב התלבטות הגולשים האם מדובר בבדיחה או במוצר אמיתי
מותג האופנה לי קופר מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-130 אלף דולר
אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים
הסלולריות יגיבו בחיוב, הנפגעת המיידית אולי לא בדיוק נפגעת, ויש נפגע אחד צפוי
בדיקת "גלובס" במוקדים של 14 חברות מגלה פערים משמעותיים בין זמן ההמתנה למוקד שירות הלקוחות ובין ההמתנה למוקד המכירות ■ ההמתנה הממושכת ביותר היתה למוקד השירות של ישראכרט - כמעט 13 דקות
yesאלטיס (altice)בזקהוט מוביילטלוויזיהמיזוגים ורכישותסלקוםפטריק דרהיפלאפוןפרטנר