בכל 2009 איבדה החברה כ-10 אלף מנויי טלוויזיה ■ HOT: "נתייחס לעניין בדו"חות" ■ HOT נמצאת בתהליך של רה-ארגון נרחב הכולל את שיפור שירות הלקוחות, כחלק מהניסיון לצמצם את היקפי הנטישה
הסיבה: לא העבירה תוכנית עסקית כפי שנדרשה ■ HOT, נטוויז'ן ו-012 סמייל נדרשו לשוב ולהציג את עמדותיהן בנושא ■ HOT: "במשרד התקשורת יד ימין אינה מבחינה במעשיה של יד שמאל; נערער על ההחלטה"
מספר זעום של מנויים (34 אלף), השקעה כספית ניכרת (140 מיליון שקל) וביקורות מכל הכיוונים לא מעניינים את אלון ברמן, מנהל התקשורת הנייחת של פרטנר, שטוען כי תוך 3 שנים תוספת הערך לחברה תהיה אדירה
המשרד עורך שימוע ציבורי במטרה לקצר את תקופת ההתחייבות בחברות הטלוויזיה הרב-ערוצית מ-36 חודשים ל-18 חודשים בלבד - בדומה לתקופת ההתחייבות בחברות הסלולר
ל"גלובס" נודע כי משרד התקשורת סיים את הטיפול בנושא וכבר קבע את המדיניות ■ אחת הסיבות לעיכוב היא רצונו של המשרד להעניק לבזק את רישיון הטריפל פליי בד-בד עם אישור רישיון אינטרנט ל-HOT
זיו, עד לאחרונה סמנכ"לית התוכן של HOT, תחליף בתפקיד את ליאת פלדמן ■ לפלדמן הוצע תפקיד בכיר בהנהלת הערוץ
מנכ"ל פרטנר בראיון מיוחד ל"גלובס" ■ על היחסים עם בעל השליטה אילן בן-דב: "למדנו לחיות יחד, ואנו רואים עין בעין את עתיד פרטנר" ■ על המנכ"ל החדש אלי גליקמן: "התכונות שלו ללא ספק יתרמו לעבודה המשותפת"
לפני כחודשיים קבע ביה"ד האזורי כי HOT לא עמדה בנטל ההוכחה שהפיטורים אינם בגין הובלת ההתארגנות ■ ביה"ד הארצי: "החברה התכוונה לפטר את יוני מנדל 'בחיפזון' ימים ספורים לפני כנס העובדים הכללי"
בחברה מדברים על שינוי המבנה הארגוני באגף במסגרת תהליך ההתייעלות שמובילים המנכ"ל הרצל עוזר ובעל השליטה פטריק דרהי, שיכלול פיטורים של כ-15 איש מתוך כ-40 עובדים בסך-הכל
היום תעלה באופן בלעדי ב-HOT MUSIC תחנת הרדיו האינטרנטית "מהות החיים" של קבוצת אריסון ■ התחנה תעלה במסגרת ערוצי הרדיו המשודרים בערוץ 87
נימק את הסיבות להתפטרות באי-הסכמה לגבי השינויים החדשים שמוביל בעל השליטה החדש פטריק דרהי
HOT ו-yes גובות עשרות שקלים בחודש על ערוצי HD ■ "גלובס" בודק אילו ערוצים תוכלו לראות בחבילות של שתי החברות, ולמה מאלצת HOT להחזיק שני ממירים כדי לקבל גם יכולת הקלטה וגם שידורים באיכות גבוהה
אחת השיטות הנפוצות היא "מבצעי מכירות סגורים" למועדוני לקוחות דוגמת "הוט" ו"חבר", שכוללים הנחות נכבדות מהמחירון ■ קבלו את התגשמות החלום לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה
כתב האישום מגלה: HOT נמנעה מגילוי כל הפרטים וההגבלות לצרכניה בקשר למבצעי "ספק אינטרנט חינם" ו"מנוי לכדורגל", הן במודעות הפרסום עצמן והן בשירות הלקוחות בעת קשירת העסקאות
הרווח הנקי הסתכם ב-77 מיליון שקל ■ המנכ"ל הרצל עוזר: "2009 היתה מאתגרת במיוחד - הן על רקע ההאטה הכלכלית, הן על רקע התחרות העזה, ובעיקר על רקע משבר השירות שחווינו במהלך 2008 ובתחילת 2009"
בכך עולה ל-35 מספר המדינות להן נמכרה הסדרה מאז השקתה בסוף מאי 2009, והיקף מכירותיה עד כה נאמד בלמעלה מיליון דולר ■ "חצויה" עוסקת בסכסוך בין ערפדים לבני אדם דרך עיניה של חבורת בני-נוער
yesאלטיס (altice)בזקהוט מוביילטלוויזיהמיזוגים ורכישותסלקוםפטריק דרהיפלאפוןפרטנר