בזק הקימה ומתחזקת את הרשת של הוט בכשליש מאזורי הפריסה שלה לפי הסכם שנחתם לפני כ-30 שנה • כעת דורשת הוט לשלם פחות עשרות מיליוני שקלים על השימוש והתחזוקה ברשת, בעקבות מדיניות השוק הסיטונאי
המוצר של נטפליקס בישראל נתפס כמוצר פרימיום שהלקוחות מוכנים לשלם עליו, וכנראה שההעלאה במחיר לא תפגע בביקוש • בכל העולם המודל שלה, שמבוסס על הפקה והפצה של תכנים עצמאיים, מסתבר כהצלחה שמשנה את תרבות הצפייה הכללית • מה יהיו ההשלכות על yes והוט? • פרשנות
החברה הודיעה על העלאת מחירים בחבילת ה-200 מגה, וזאת בעקבות התערבות משרד התקשורת, שקבע כי הוט מוכרת את החבילה במחיר נמוך יותר מאשר היא מוכרת את שירותי התשתית שלה לפרטנר או לסלקום במסגרת השוק הסיטונאי
בית המכירות הפומביות, מהגדולים בעולם האמנות, יירכש ע"י חברת BidFair USA שבבעלות איש העסקים הישראלי-צרפתי לפי מחיר של 57 דולר למניה, הרבה מעל למחיר השוק • דרהי: "כמשתמש ותיק ומעריץ של החברה, אני רוכש את סותבי'ס יחד עם משפחתי" • המניה מזנקת בכ-60% בפתיחת המסחר בניו יורק
גיאוקרטוגרפיה: שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1% • הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא של 9 מיליון, בעיקר בקרב גילאי 35 ואילך
אינטרנט במהירות 500 מגה לכל המשתמשים - הכריזה הוט בחודש שעבר, ושלחה זריקת עידוד לשוק התקשורת החבול • הבעיה היא שהוט לא עדכנה מראש את ספקיות האינטרנט ואת משרד התקשורת כמתחייב • כעת המשרד צריך להכריע אם לאפשר לה להמשיך כרגיל או להיכנס לעובי הקורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט שומרת על מקומה כאהודה ביותר • הקמפיין לחטיף החדש של שטראוס, תפוצ'יפס אפוי, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינת הוצאה כספית במדיה - כ-860 אלף שקל
משרד התקשורת יחייב את הוט לספק שירות אינטרנט וטלוויזיה לכל דורש בתוך 21 יום • השאלה היא אם אחרי שנעשה ויתור כה גדול להוט, החברה תעמוד בתנאים החדשים
הטיפול של משרד התקשורת בשירות החדש של הוט - קצב גלישה של 500 מגה - מוכיח כי בדרך לאסדרה המשרד דואג לחלוקת העושר בשוק התקשורת - ולא לצרכנים • בדיקת המשרד העלתה כי המחיר הסיטונאי שגובה הוט מסלקום ופרטנר הופך את התחרות על הצרכנים לבלתי אפשרית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק לאומי היא המושקעת ביותר - כמעט מיליון שקל, אך הגיעה רק למקום החמישי במדד האהדה
הקנס המסתמן לאחר שנמצא שהוט שיווקה חבילות אינטרנט הכוללות תשתית וספק • מהוט נמסר: "החברה פועלת על פי הוראות הרישיון ואינה משווקת סלי שירותים ללא אישור המשרד"
גיאוקרטוגרפיה: למרות הפופולריות של נועה קירל, הפרסומת בכיכובה להצגת השינוי בטסטים מדורגת במקום טוב באמצע בדירוג הזכורות והאהובות
המשרד לא מתכוון לעצור את השירות החדש שהוט השיקה אתמול, אך הוא מודאג מכך שהחברה לא מקיימת את הוראות השוק הסיטונאי ומכך שהמהלך שלה לא תואם מבעוד מועד עימו ועם ספקיות האינטרנט המתחרות
בתשובה לעתירה של עמותת "הצלחה" לחייב את הוט בפריסה אוניברסלית, טען המשרד כי הוא ממתין לכניסתו של שר חדש כדי שיכריע בעניין • עמותת "הצלחה": "הוט מהתלת במדינה"
הוט השיקה אינטרנט במהירות גבוהה מאוד לכל לקוחותיה, וכך היא מספקת תשובה למיזמי הסיבים האופטיים של מתחרותיה שצוברים תאוצה • האם מדובר בקרש הצלה עבור החברה, כיצד יגיבו המתחרות, והאם זו קפיצת המדרגה שכל השוק חיכה לה? • פרשנות
מועצת הכבלים והלוויין קנסה את הוט ואת yes על שידור תוכן שיווקי אסור בערוץ "האח הגדול" ובערוץ של התוכנית "2025" • בין היתר נמצא תוכן שיווקי אסור למותגים שופרסל, דלתא ורנואר
yesאלטיס (altice)בזקהוט מוביילטלוויזיהמיזוגים ורכישותסלקוםפטריק דרהיפלאפוןפרטנר