למה שמנת צריך להוזיל ואוטובוס לא? כי בישראל לא חושבים
ההתקיירות הייתה אמורה לצאת לפועל בשבוע הבא ■ שר האוצר חתם על הצו המאריך את תוקף הטבת המס של כ-50% על רכב היברידי בשנה נוספת
זאת בשל עלייה של 2% במע"מ מאוקטובר 2011 עד אוקטובר 2013 ועלייה של 3.68% במדד המחירים לצרכן
חברת פיליפ מוריס החליטה להעלות את מחירי המוצרים שהיא משווקת לישראל ■ המותגים מרלבורו, נקסט, פרלמנט ו-LM צפויים להתייקר בכשקל בממוצע
מעלה את מחירי היחידה (דקה נכנסת, יוצאת או SMS) ל-89 אגורות בתוספת דמי שימוש קבועים של 49 שקל ל-30 יום ■ המחיר הקודם עמד על 75 אגורות ליחידה
גם לקוחות חבילת הסופר פרימיום ישלמו יותר: המחיר החדש יעמוד בתחילת דצמבר על 25 שקל בחודש, לאחר התייקרות של 25% ביחס למחיר היום
מבחוץ אריזת הפרינגלס זהה, וגם המחיר זהה. מה השתנה? התכולה ■ בדיקת "גלובס" מגלה כי גם בקבוקי שמפו הד אנד שולדרס קטנו ■ מי גורף את הרווחים?
דיפלומט מעלה מחירים שוב ושוב, ואף אחד לא פוצה פה
זאת החל מ-1 באוקטובר ■ בין המוצרים: מיונז היינץ, עוגיות מילקה וחרדל דיז'ון ■ קמעונאי ל"גלובס": "זו חוצפה, ניסיון למחטף של עוד רווח"
הגבינה הלבנה התייקרה ב-56% מאז 1999 ■ מנכ"ל המועצה לצרכנות קורא לשר החקלאות לבדוק כיצד ניתן להחזיר לציבור את הרווחים המופרזים שגרפו החברות
הסיבה לעליית המחירים: עדכון מס בהתאם למדד המחירים לצרכן ■ המס לבדו הביא להתייקרות של 5 עד 6 אגורות מהמחיר החדש
ברשתות השיווק טוענים שוב כי מגדלי העופות מווסתים את כמויות הגידול, כדי להגביל את ההיצע וכך להביא למחיר גבוה ■ שלום נעמן, מבעלי רשת מחסני השוק: "המגדלים והמשחטות עושים תיאום מחירים, כי החוק מאפשר להם"
זאת בשל מחסור עולמי שנוצר עקב האקלים החם בארגנטינה ■ היקף מכר השעועית היבשה ברשתות השיווק בישראל עמד אשתקד על 22.5 מיליון שקל
מחקר משותף של הלמ"ס ובנק ישראל מעלה תובנות מעניינות לגבי מחירי המוצרים בישראל ■ על כל מוצר שמחירו יורד יש שני מוצרים שמחירם עולה ■ רשתות השיווק משנות מחירים באופן תכוף יותר
בעקבות הרפורמה, מחיר המשקה ייקבע גם בהתאם לשיעור האלכוהול בו ■ המשמעות: משקאות רבים יתייקרו, אך אחרים יוזלו - חלקם משמעותית ■ סקר מידע שיווקי סי.איי מגלה כי יותר ממחצית מהצרכנים יפחיתו את קניית האלכוהול
חלק מרכזי מהפתרון ליוקר המחיה נמצא בתוך התא המשפחתי
גזירות כלכליותרשות התחרותהסדר כובליבואיוקר המחיהמחירי המזוןמע"מקמעונאותרשתות שיווקתיאום מחירים