האם הודעות תנובה ושטראוס יהיו הקש שישבור את גב הגמל?
(עדכון) - "ישראל יקרה לנו": "להחריף את שביתת הקונים" ■ אלרוב: "חברות המזון פתחו במתקפה משולבת על הצרכנים" ■ "להוריד מסל הצריכה 10% כדי להעביר מסר ברור - עד כאן" ■ פרשנות: הכדור במגרש של הצרכנים
זאת יממה לאחר ששטראוס הודיעה על העלאת מחירים ■ יוגורטים וגבינות יתייקרו ב-4.8%; מייקרת גם מוצרי סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף ואדום-אדום ■ לעג לרש: "החלטנו לא לייקר את הקוטג' מתוך רגישות לציבור" ■ צפו בכל ההתייקרויות
המנכ"ל ציון בלס: "העלייה החדה במחיר החלב הגולמי מחייבת התאמות מסוימות, אך בשלב זה אנו נמשיך לספוג את עליות תשומות הייצור וחומרי הגלם האחרים בכל שאר הקטגוריות של שטראוס-עלית" ■ מחיר המילקי יישאר ללא שינוי
משקלו הנמוך של רכיב המזון במדד אינו מייצג את יוקר המחיה
הודיעה על העלאת מחירים ב-3%-6.3% על כל מוצריה, למעט "טיטולים" והאגיס "בנים בנות" ■ הסיבה, לטענת החברה: התייקרויות חומרי הגלם וייצור הנייר
ל"גלובס" נודע כי זוגלובק תכריז מחר על התייקרות של עד 5% במוצריה, בעוד טמפו תייקר את המשקאות שהיא משווקת, כולל בירות, בשיעור של עד 6%
גלי צה"ל: הבשורה הבאה וודאי לא תשמח אף אחד, גם לא את חברי הכנסת שמבקשים להיבחר שוב: שלושה שבועות לפני הבחירות צפויים להתייקר מחירי מס הארנונה בארץ ב-2.5%
החברה, שמשווקת בין היתר את מותגי המשקאות RC קולה, תפוזינה, קריסטל ושוופס, הודיעה כי העלייה במחירים תיכנס לתוקפה בתחילת נובמבר
שר הפנים: "על הציבור לזכור כי יש לו כוח רב, וביכולתו להימנע מלצרוך מוצרים יקרים" ■ "ישראל יקרה לנו" בתגובה לישי: "עכשיו נזכרת, 3 חודשים לפני הבחירות?"
החברה מצטרפת לאסם, יוניליוור וקוקה-קולה ישראל - ומודיעה על עליית מחירים של 3%-6% ■ המנכ"ל: "יש לנו עלייה בתשומות ברמה שנתית של 7 מיליון שקל"
יו"ר אסם הודף את הביקורת על ההתייקרויות, מפנה אצבע מאשימה לממשלה ודורש להחרים את שומטי החובות בשוק ההון
מבקש להקדים את הדיון בוועדה לביקורת המדינה בעניין חוות-דעתו בנושא הפיקוח על מחירי המזון והחלב ■ בנוסף מבקש כי שרי האוצר, התמ"ת והחקלאות "ימתינו ולא יפעלו למימוש העלאות המחירים המתוכננות, עד לדיון מעמיק בחוות-הדעת וממצאיה"
מאיר יפרח, מזכיר ארגון מגדלי הירקות: מחיר המלפפונים נסק בשל מחסור בעובדים זרים ולא בשל מזג-האוויר, ואת הטענות יש להפנות לאוצר ולמשרד הפנים
על רקע העלאת המחירים, התנועה הכריזה כי בשלב הראשון היא קוראת להימנע מקניית חטיפים של אסם, ובראשם במבה וביסלי, וכן קטשופ אסם - למשך חודש
בשופרסל, במגה וברשתות נוספות אומרים כי הן טרם אישרו את המחירים החדשים בטרם נוהל מו"מ עם יוניליוור ■ קמעונאי: "גם תנובה ושטראוס יצטרפו להעלאות המחירים. כשאתה עומד מול חזית כזו, אתה לא יכול שלא לאשר עליות מחיר"
גזירות כלכליותרשות התחרותהסדר כובליבואיוקר המחיהמחירי המזוןמע"מקמעונאותרשתות שיווקתיאום מחירים