למקום השני הגיעה H&M, ואחריה המשביר לצרכן ■ גולף וסליו במקום הראשון בהיקף השיחה החיובית, ואילו H&M ו-GAP נמצאות בתחתית הדירוג עם היקף גבוה יחסית של שיחה שלילית
שתי נסייניות, 7 רשתות, 3 מידות שונות לכל אחת - אלה תוצאות סיבוב המדידות של "גלובס" ברשתות האופנה, בניסיון לבדוק איך זה שהג'ינס במידה שביקשתן בקסטרו קטן עליכן בדיזל
יפעת מחקרי מדיה: היקף החשיפה הכולל בענף האופנה ברבעון השלישי של 2010 מוערך ב-91.1 מיליון שקל ■ המותג H&M מוביל עם 29% מהחשיפה בשווי 27.8 מיליון שקל
האם האייקון "צור קשר" באתרי האינטרנט של החברות נועד ליצירת קשר אמיתית בין הלקוחות לחברות - או שהגופים רואים בו המלצה בלבד? ■ בדיקת "גלובס"
מחיר הכותנה העפיל ביום ו' לשיא של כל הזמנים - 1.1980 ליש"ט לפאונד ■ מתחילת השנה זינק מחיר הכותנה ב-48%
מותג האופנה היוקרתי מנוהל מזה 12 שנה ע"י קבוצת סקאל ■ סקאל בתגובה: "הידיעה אינה נכונה, מדובר בשמועה זדונית"
(עדכון) - תשקיע 45 מיליון שקל בפתיחת חנויות אמריקן איגל ומותג ההלבשה התחתונה AERIE בישראל ■ חנות ראשונה תיפתח בקניון רמת-אביב בינואר 2012 ■ מנכ"ל פוקס הראל ויזל: "אני לא מכיר מותג אחר שיותר מתאים לשוק הישראלי"
החברה מנהלת מו"מ לגבי הזיכיון עם פוקס, אלביט קמעונאות, קבוצת זארה, H&O והמשביר לצרכן ■ פעלה עד לאחרונה רק בארה"ב ובקנדה אך החליטה לשנות את מדיניותה
מאיזו רשת אופנה הישראלים הכי מרוצים? מסקר החברות המובילות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד, עולה כי הישראלים דווקא הכי מרוצים מרשת תמנון, ובאמצע מדורגות בצפיפות רוב הרשתות האחרות
קולקציות מעודכנות שמתחלפות במהירות והרחבה של מוצרי האקססוריז בתוך החנויות - כניסתן של רשתות האופנה הבינלאומיות כמו H&M, גאפ וברשקה מכניסה את ענף האופנה לסחרור
רגע לפני כניסת H&M - בעלי קבוצת זארה העולמית, ג'וי שוובל, ומנכ"לית זארה, אירית רוסנסקי, משיקים את מותג האופנה לצעירות Bershka ■ "אנו מברכים על כניסת H&M. היכן ש-H&M נכנסו - המכירות של זארה עלו"
הודעת זארה באה בעקבות כתבת סיכום השנה בענף האופנה בישראל, שלפיה הירידה הממוצעת בענף עמדה ב-2009 על 5.2%
לא כולן לובשות מידה 38, גם לא 40 ■ ברשתות האופנה לא מכחישים ומסבירים כי לעתים, בדגמים מסוימים, אפשר למצוא גם מידות חריגות כמו 44
האם הידיעה על החלטת פוקס לסגור 80 סניפים תוך שנה וחצי היא רק סנונית ראשונה? בעלי הרשתות מנסים להתכחש למצוקה שעלולה לגרום לירידה נוספת במכירות, אבל מבט מקרוב חושף את המצב הבעייתי
בדירוג 100 המותגים המובילים של אינטרברנד אין הפתעות ■ המיתון והעידן הדיגיטלי יצרו תובנה חדשה: הנאמנות היא ערך עליון. מותגים שהשכילו לקבל נאמנות גבוהה מהלקוחות - כמו מקדונלד'ס למשל - שמרו על מיקומם בדירוג
עלי אקספרסSHEINאופנהגלילותחנויותמליסרוןמסחר מקווןקניוניםקניות באינטרנטרשתות אופנה