בעקבות תחקיר "כלבוטק" שתיעד התעללות בתרנגולות במשחטת זוגלובק, הוגשו שתי תביעות ייצוגיות בדרישה לפצות את הלקוחות ב-300 מיליון שקל: "גם כשייעודו של בע"ח הוא למוות, יש להימנע מלהתעלל בו ולגרום לו סבל מיותר"
בכתבה של תחקירן "כלבוטק" ופעיל "אנונימוס" רונן בר נראה היחס והטיפול המתעלל במיליוני התרנגולים המומתים במשחטת זוגלובק, שבשרם משווק תחת "זוגלובק", "טבעוף" ו"מילועוף" ■ מנכ"ל זוגלובק: זה לא משקף את רוח החברה
"כלבוטק" לא תלויה באיכות התחקיר אלא בהשפעתה על השיח הציבורי
זאת במחצית הראשונה של 2013 ■ החברה לא מסרה את נתוני הרווחיות ■ משיקה שניצל תירס דק בשני טעמים ומארזי נקניק חדשים במיתוג חדש
לאחר פגישות עם המשרדים באומן, ברוקנר ו-LEAD, החליטו בזוגלובק שלא לצאת למכרז על תקציב הפרסום ■ מקאן יטפל גם בתקציב הפרסום של אבן קיסר
בשנים האחרונות פרסמה החברה בהיקף נמוך ■ בכירים בזוגלובק נפגשו לאחרונה לפגישות היכרות עם מספר משרדי פרסום
ל"גלובס" נודע כי זוגלובק תכריז מחר על התייקרות של עד 5% במוצריה, בעוד טמפו תייקר את המשקאות שהיא משווקת, כולל בירות, בשיעור של עד 6%
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
בדיקת "גלובס" והמרכז למחקרים צרכניים מגלה פערי מחיר גדולים במקרר המאפים הקפואים, שמגיעים עד ל-120% בין המותג היקר - מעדנות מבית תנובה - לבין מותגים קטנים שנמכרים בעיקר מחוץ לשופרסל ומגה ■ מעדנות: "הרשתות קובעות"
סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה
התקלה התגלתה ב"נקניקיות עסיסיות מן הצומח" מסדרת זוגלובק טבע באריזת 700 גרם מתאריך אחרון לשימוש 6.8.12 ■ זוגלובק: "החברה פועלת במהירות לאיסוף המוצר מהחנויות"
בזמן שהעולם הדתי מתאבל על בתי המקדש, נעשים לא מעט שינויים בהרגלי הצריכה
אחרי שהודיעו כי הם צפויות להעלות את המחירים בראשית חודש יולי, קיבלו אחר הצהריים חברות "זוגלובק" ו"אסם" החלטה להקפיא את מחירי המוצרים - נקניקים, פסטרמות וחטיפים, והם לא יועלו בשיעור של 5% עד 7%
תשיק תחת המותג "אדום אדום" מוצרי בשר קפוא, שיתחרו ישירות במותגים טיבון ויל ואל גאוצ'ו
בשבוע שלאחר חג הפסח, בו יורד היקף הפרסום, בולטת הנוכחות של משרד מקאן-אריקסון
במהלך הושקעו כ-2 מיליון שקל, הכוללים את פיתוח הטכנולוגיה הייחודית, קמפיין טלוויזיה ואינטרנט וכן קידום מכירות בנקודות המכירה
בשרהעלאת מחיריםטכנולוגיה: פודטקיוקר המחיהמחירי המזוןנדל"ן: עסקאות נדל"ןנקניקיםצמחונותקרן ריאליטירן אקרמן