חגית אברון

כתבות אחרונות

פריטי עיצוב במנסור סנטר / צילום: שרי אסף

ביישוב דרוזי בכרמל מסתתרת אמנית שמעוררת עניין אצל סלבריטאי הוליווד

סדנת העצמה בטכניקה מסתורית, מאפייה קסומה שרק מקומיים מכירים, קניון עיצוב עם פריטים ייחודיים וגלריה של ציורים בקפה שזכתה להכרה בעולם • הנה מה שיש לעספיא להציע • חגית אברון תופרת יום

חגית אברון 12.05.2023
יקב לה פורה בלאנש / צילום: נעה זילברמן

לא נופלת מפומפיי: העיירה היהודית הקדומה שהתגלתה בחפירות בישראל

ארוחת בוקר ויין משובח בלב היער, קטיף פיונים בשדה סודי, טיול ג'יפים בין עצי פיסטוק ומטעי פירות ואתר ארכיאולוגי נדיר שהוא עדות לקהילה שחיה פה לפני 1,500 שנה • טיול עוצר נשימה בחבל יתיר • חגית אברון תופרת יום

חגית אברון 05.05.2023
הסליק מ''רומן רוסי'' בחצר ביתו של עפר אבידב / צילום: עפר אבידב

בעקבות מאיר שלו ויהונתן גפן, כולל אוכל מעולה: יום טיול בנהלל

בית עלמין שהוא מוסד תרבותי, טיול בעקבות הספרים המיתולוגיים, סדנה להכנת גבינות בטעם של פעם ומסעדה לראות ממנה את השקיעה לצד קראק פאי עם טוויסט • יצאנו לסיור בנהלל וחזרנו נוסטלגיים

חגית אברון 28.04.2023
חנות הגינה האורגנית. השפע של הטבע / צילום: אודי כספי

במושב קטן בעמק חפר תמצאו גינה אורגנית קסומה ויין בן 100 שנה

חוות פירות וירקות שמגישה גם חומוס משובח, מפעל נרות וקוסמטיקה טבעית, חנות בגדים שהיא מוסד תרבותי ונגריה להכנה עצמית של רהיטים כמו בפינטרסט • יום כיף בבית יצחק • חגית אברון תופרת יום

חגית אברון 21.04.2023
בית הבד מקורה / צילום: נטע סלונים

ארבעה מקומות לקפה משובח ואוכל מעולה בלב טבע ירוק

קרואסונים אגדיים ליד הים, ביצי חופש בצפון הרחוק וגבינות מעולות בכרמל • כל מה שצריך כדי לשרוד את החזרה לשגרה • חגית אברון תופרת יום

חגית אברון 14.04.2023
קית' הרינג, בקניון ארנה / צילום: חגית אברון

הבילוי המושלם לחג: ארבע המלצות לתערוכות שוות במיוחד עם אוכל מעולה לקינוח

אמנות שמשנה פרספקטיבה עם קרם לימון, קית' הרינג לצד עטאייף בגרסה מרעננת, דיוקנאות של אמהות ומסעדה לפודיס ויצירה קיבוצית על המבורגר וצ'יפס • בחול המועד כיף לשלב תערוכה וארוחה במרחק הליכה • חגית אברון תופרת יום

חגית אברון 05.04.2023
היצירה ''מצפור ערד'' של יגאל תומרקין / צילום: גליה בן חיים

בשר משובח, פיצה רוסית ונוף אינסופי: יום של אסקפיזם בעיר המדברית

בית קפה עם סינבון מושלם היישר מסינסינטי, יקב ביתי שמגיש בשרים מעושנים, טיפול וואטסו שמשקיט את המחשבות ונוף מדברי מכל עבר • טעמנו מהמעט שיש לערד להציע, והבטחנו לשוב • חגית אברון תופרת יום

חגית אברון 31.03.2023
פסל העשוי מחפצים ממוחזרים, הפארק האקולוגי שעב / צילום: הדס בן גל אפרתי

היישוב הערבי הגלילי שהפך למוקד תיירות עם אמנות מפתיעה ואוכל מצוין

גלריה שפורצת את גבולות המסורת, חומוס באיזון מושלם, פארק אקולוגי ובו תערוכת פסלים מרהיבה וחנות ממתקים עם כנאפה מושלמת • סיור בכפר שעב שבגליל התחתון • חגית אברון תופרת יום

חגית אברון 24.03.2023
ארוחת בוקר בחוות אלה־צדק, שמריה / צילום: שרי אסף

אי שם במרכז הארץ מסתתרת שמורת טבע כמעט ריקה מאנשים

סלסלת פיקניק עם יין מקומי בצל שקדייה, טבע פראי ופורח שאף אחד כמעט לא מכיר, זוג שפרש מהמרוץ ומכין גבינות נדירות וגן לאומי עם מיצג היסטורי מרהיב • יצאנו לטייל בחבל לכיש • חגית אברון תופרת יום

חגית אברון 17.03.2023
תערוכה של ואן גוך בגלריית Horta / צילום: חגית אברון

העיר האירופית שלא חשבתם לבקר בה - וחבל, כי יש בה כל מה שצריך לחופש מושלם

אווירה קוסמופוליטית, ארוחת בוקר אורגנית בשולחן משותף עם מקומיים, יצירות של ואן גוך ב-VR, שוק אוכל שוקק ובירה בכמויות • כל מה שסופ"ש בבריסל יכול להציע • חגית אברון תופרת יום

חגית אברון 10.03.2023
קרפ כוסמת במשק 52 / צילום: חגית אברון

במושב קטן בגליל יש עוגה באסקית חלומית שמכינה שפית ממסעדות מישלן בצרפת

אבחון אישי באמצעות בקבוקי צבע, מפעל שעושה מטעמים מייבוש פירות נדירים ומסעדה משפחתית עם תפריט גלילי צרפתי • המקומות שכדאי לבקר בהם בשלומי והסביבה •  חגית אברון תופרת יום

חגית אברון 03.03.2023
דייסת תירס שהפכה לפולנטה ב''ארוחה מהספרים'' / צילום: אורנה בן חיים

במרחק נסיעה קצרה מתל אביב מסתתרת ארוחת גבינות מהטובות שאכלנו

מחלבה כמו בנורמנדי, אנדרטה שאוצרת זיכרונות ממלחמת העצמאות, סטודיו בכפר נוער שמרגיש כמו גלריה בניו יורק וארוחה בהשראת ספרים • יצאנו לטייל באזור בן שמן •  חגית אברון תופרת יום

חגית אברון 17.02.2023
גבינות של מחלבת בארי ופיקניק מול הנוף / צילום: יהל בטיטו

הקיבוץ הדרומי שתמצאו בו מאפייה מופתית וגבינה שמיוצרת רק פעם בשנה

מעמול הפרג הכי טעים שאכלנו, חנות עם רהיטי וינטג' נדירים, כיכר קממבר שהתחפשה לכלנית ומרבדי פרחים בתחילת העונה • בדרך לפסטיבל דרום אדום עצרנו בקיבוץ בארי - וגילינו יקום מקביל • חגית אברון תופרת יום

חגית אברון 10.02.2023
חממה בחוות הנוי. תיירות חקלאית–קולינרית ברוח התקופה / צילום: לימור ארליכמן

באזור תעשייה במרכז הארץ מצאנו שוק איכרים שלא היה מבייש אפילו את חבל דורדון

האנגר שמארח הופעות בלילה ושוק מרנין ביום, יקב משפחתי שמגיש ארוחות טבעוניות, גן בוטני משנות החמישים ושקדיות בתחילת פריחתן • כך חוגגים ט"ו בשבט בעמק חפר • חגית אברון תופרת יום

חגית אברון 03.02.2023
הגן הלאומי בית שאן. אוצרות היסטוריים שמשאירים מקום לתקווה / צילום: דפנה לוצקי

העיר הצפונית שאפשר למצוא בה סופגניות נדירות כל ימות השנה

נחל מפעפע, טחנות קמח עתיקות, מאפה מיתולוגי חלומי שמספר את מורשת המקום וסיור מרתק בין סירים ופתיליות • יצאנו לטייל בבית שאן וגילינו יהלום לא מלוטש • חגית אברון תופרת יום

חגית אברון 27.01.2023
נינה עגלת קפה בחגור / צילום: אסף קרלה

במושב קטן בשרון מסתתר מפעל סודי שמייצר פסטה חלומית

עגלת הקפה הטובה ביותר שנתקלנו בה, סדנאות מודעות נשית עם קלפים, רקפות וגן עדן של בצקים • ביקרנו ביישובי השרון מתן, חגור וירחיב וחזרנו עם שלל • חגית אברון תופרת יום