טיקטוק

כתבות אחרונות

 
יותר מ-12 שעות ביום במסכים. דוח מצב האינטרנט של בזק / צילום: Shutterstock, View Apart

מעל 12 שעות ביום מול מסכים: הדוח שמנתח את הרגלי האינטרנט בישראל

הדוח לשנת 2022 מבוסס על סקר בקרב 4,500 ישראלים, ולצד ניתוח צרכני וכלכלי מאפשר הצצה לצד החברתי והפסיכולוגי של החיים בעידן הנוכחית • עד כמה הציבור הסתגל לתשלומים דיגיטליים, איזה שירות מאבד מנויים, ומתי אנחנו מבלים את רוב הזמן שלנו מול מסך?

גלית חתן 02.01.2023
אסף שגיא / צילום: רמי זרנגר
בלעדי

הישראלי הבכיר בטיקטוק מצביע על היעד הבא של החברה

אסף שגיא כיהן כמנכ"ל טיקטוק ישראל עד שקודם לאחרונה לסמנכ"ל חטיבת הגיימינג העולמית של החברה • בראיון לגלובס הוא מסביר למה זה כבר לא מספיק רק להוציא משחק טוב: "הדמויות יוצאות מתוך המשחקים והופכות לסדרות ולתחפושות. צריך לעורר קהילה סביב התוכן"

נבו טרבלסי 19.12.2022
ניסינו להחליף את גוגל בטיקטוק. וזה עבד טוב משחשבנו / צילום: Shutterstock
בדיקת גלובס

במשך שבוע ניסינו להחליף את גוגל בטיקטוק, וזה עבד טוב משחשבנו

לרובנו ברור שכשצריך לחפש מידע, הולכים לגוגל • אבל מתברר שבני נוער וצעירים כבר חיים בעולם אחר, שבו התוצאות מצולמות, ססגוניות, מצחיקות - ובעיקר זזות • זה עובד כשמחפשים את הפיצה הכי טובה בעיר, וגם כשצריך לכתוב קורות חיים או לחפש עבודה • כך מצליחה טיקטוק לסדוק לאט לאט את ההגמוניה הבלתי מעורערת של ענקית החיפוש

נבו טרבלסי 17.12.2022
קים קרדשיאן. ייחסו את הירידה שלהן במשקל לתרופה החדשה / צילום: Reuters, BANG Showbiz

מוצר חדש להרזיה התפוצץ בטיקטוק ותפס את היצרנית לא מוכנה

נובו נורדיסק לא נערכה לביקוש האדיר לתרופה החדשה שלה למניעת השמנה, והפסידה מאות מיליוני דולרים

גלי וינרב 07.12.2022
רשתות חברתיות / אילוסטרציה: Shutterstock

אינסטגרם מנצחת את טיקטוק: כך נראית צריכת המדיה בחברה הערבית

בשנים האחרונות עלה מספר הגולשים באינטרנט מקרב החברה הערבית, אולם נרשמת ירידה בתדירות הגלישה ברמה היומית • גם בטלוויזיה נרשמת מגמה דומה: מספר הצופים עלה, אך הם נמצאים מול המסך פחות דקות • הרדיו מתחזק בשיעור נמוך, והמקומונים רושמים ירידה משמעותית

נבו טרבלסי 23.11.2022
רשתות חברתיות / אילוסטרציה: Shutterstock

יש לכם 2,000 שקל לקידום המותג שלכם. באיזו פלטפורמה כדאי להשקיע?

מה הסכום המינימלי להשקעה במיתוג ברשתות החברתיות, איפה מומלץ לכם להשקיע את הכסף, האם יש הבדל בין עסקים שונים, ומתי תראו תוצאות להשקעה שלכם? • המומחים מסבירים

נבו טרבלסי 05.11.2022
הרווארד בגלובס. איך יודעים באיזו פלטפורמה נכון למותג שלך למכור / צילום: Unsplash, Robin Glauser

אינסטגרם או טיקטוק? כך תזהו את הרשת הנכונה למותג שלכם

כוחן של פלטפורמות מכירה בווידאו לייב הולך וגובר • אבל לפני שמחליטים באיזו להשתמש כדאי ללמוד איך לבחור את המשפיענים הנכונים, להגיע לפלחי שוק חדשים, להשתמש בפלטפורמה בחוכמה וליצור את הבאזז המבוקש • 6 עקרונות מפתח לתחום המתפתח

Harvard Business Review 27.10.2022
ריצ'רד ג'קסון / צילום: ליאת מנדל

המנכ"ל שפיתח מומחיות לדור ה-Z מגלה איך מגיעים לארנק שלהם

ריצ'רד ג'קסון, מנכ"ל החברה הגלובלית Voxburner, פיתח התמחות בשיווק לבני דור ה־Z שבמידה רבה יהיו אחראים לעתיד הכלכלה העולמית • הוא מאפיין אותם כצעירים בטוחים בעצמם, שמעדיפים להיות חלק מקהילה מאשר לעקוב אחרי משפיענים, רוצים להניע שינויים ומאמינים בערכים - כל זמן שזה לא יקר מדי

גלית חתן 19.10.2022
הצעירים מוכנים ומצפים לקבל ולתת למקום העבודה הרבה יותר ממה שכתוב בעיתון או מופיע בטיקטוק / צילום: Shutterstock, Rawpixel.com

אפשר להירגע: ההתפטרות השקטה היא תופעה שולית במשק

בשונה מרוח ההתפטרות השקטה כפי שזו מבצבצת מעמודי האינטרנט, נראה כי בפועל העובדים דווקא רוצים להתאמץ ולהשקיע על מנת להצליח

פרופ' רוני מנוס וד"ר גילה אורן 13.10.2022
טיקטוק / צילום: Shutterstock, XanderSt

טיקטוק חתמה על הסכם חסות לליגת העל ולמינהלת הליגות לכדורגל בשווי של כ-1.5 מיליון שקל

לפי ההודעה, "קבוצות ליגת ONE ZERO יחד עם המינהלת יתפעלו באופן שוטף חשבון טיקטוק, יפיקו ויעלו תכנים בלעדיים, שיתופי-פעולה עם משפיענים, שידורים חיים מאחורי הקלעים ועוד" • בנוסף תכלול העסקה שילוט במגרשים וחסות על גבי הווסטים של השחקנים בזמן החימום ובמעמד הכדור

נבו טרבלסי 22.09.2022
הרשתות הפופולריות בישראל / אילוסטרציה: Shutterstock

הרשתות החברתיות מובילות בפופולריות, אתרי החדשות והתוכן ברמת האמינות

הישראלים מקדישים לאמצעי התקשורת 8.5 שעות ביום, רובן באינטרנט, אך 44% אינם סבורים שהם מבלים יותר מדי זמן ברשת - כך עולה מסקר של טאבולה וקנטאר • אלדד מניב, נשיא חברת המלצות התוכן: "רמת החשדנות כלפי המידע ברשתות מאוד גבוהה, גם בקרב צעירים"

גלית חתן 14.09.2022
חברת Team8 נכנסת לטיקטוק / צילום: Team8

קרן ההון סיכון הישראלית הראשונה שתחפש השקעות דרך טיקטוק

Team8 השיקה לאחרונה את עמוד הטיקטוק שלה בליווי סוכנות הדיגיטל Havas Blink • וגם: פירמות הייעוץ וראיית החשבון BDO מרחיבה את הפעילות הדיגיטלית • אירועים ומינויים

נבו טרבלסי וגלית חתן 12.09.2022
לואיז הולמס / צילום: מטא

בכירה בפייסבוק: "זה עידן של חילופי כוחות, היוצרים משפיעים יותר מהמותגים שמשלמים להם"

שוק כלכלת היוצרים הגלובלי מוערך ב־16.5 מיליארד דולר, ופייסבוק נחושה להוביל אותו • בראיון לגלובס אומרת לואיז הולמס, דירקטורית שותפויות בענקית הטכנולוגיה: "ההבדל בינינו לטיקטוק קשור לקהילה שאנחנו מספקים ולחבילת מוצרי המונטיזציה שאנחנו מספקים ליוצרי התוכן"

נבו טרבלסי 06.09.2022
סנאפ. למרות הצמיחה במספר המשתמשים ההכנסות בירידה / צילום: Shutterstock
סנאפ (Snap) | ניתוח

המשבר העמוק בחברה שהמציאה את הסטורי והכיוון החדש של הרשתות החברתיות

המניה של סנאפ צללה ב־85% תוך שנה והחודש היא תפטר 20% מעובדיה • החברה גם ביטלה פרויקטים רבים והיא מתמקדת בפיתוח אחד: משקפי המציאות הרבודה, שבינתיים מראים ביצועים מוגבלים • במקרה, או שלא, זו בדיוק האסטרטגיה של מטא והחוט המקשר בניהן עובר באפל

אסף גלעד 06.09.2022
מטשטשות את הגבולות / אילוסטרציה: Shutterstock

כשטוויטר, פייסבוק ואינסטגרם הופכות דומות זו לזו, אפילו המותגים מתבלבלים

אם פעם כולם ידעו היכן מצייצים, איפה מעלים פוסט ואצל מי מוצאים תמונות וסרטונים - היום כל פלטפורמות התוכן מרחיבות את הצעת הערך שלהן ומטשטשות את הגבולות • מותגים שרוצים לעמוד באתגר צריכים להשקיע יותר בתוכן ובדאטה, ולהישאר כל הזמן עם רדאר פתוח

משה רדמן 04.09.2022
הקידמה הטכנולוגית החזירה את עולם העבודה לימי הניצול של המהפכה התעשייתית / צילום: ויקימדיה

הקפיטליזם ועונשו: ההתפטרות השקטה - תוצר של שוק עבודה נצלני

הקידמה הטכנולוגית החזירה את עולם העבודה לימי הניצול של המהפכה התעשייתית • כעת יש מי שרוצים לשרטט מחדש את הגבול ולחזור להפרדה השפויה בין העבודה לזמן הפנאי, וזה דווקא סימן בריא לחברה, שהאדם נמצא במרכזה ולא צבירת ההון

רועי ברק 03.09.2022

   12345678910111213   

   נמצאו 200 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 13