יהושע TBWA

כתבות אחרונות

 

"לבדוק את זכיית יהושע TBWA במכרז הטוטו"

‎סערה סביב המכרז על תקציב האינטראקטיב של הטוטו: אידאולוג'יק ומקאן-אריקסון פנו למועצה להסדר הימורים בספורט בבבקשה לבדוק האם זכייתו של יהושע במכרז הייתה תקינה

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2011

שלמור, גליקמן ואדלר יתמודדו על תקציב פסגות

כפי שנחשף אתמול ב"גלובס", בפסגות הוחלט לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שטופל מאז 2006 בידי אדלר-חומסקי ■ פנייה נעשתה גם ליהושע TBWA, שבחר לא להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2011

תקציב הפרסום של מותגי LG עובר ליהושע TBWA

היקף התקציב צפוי להגיע לסדרי גודל של 10-15 מיליון שקל בשנה - תלוי בהיקף הפעילות

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2011

סיכום שנת 2010: הפרסומת ל-HOT - הכי זכורה; הבינלאומי - האהובה

סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2011

דירוג משרדי הפרסום 2010: מקאן מוביל ומגדיל את הפער מאדלר

הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

TBWA דיגיטל זכה בתקציב האינטראקטיב של טוטו-ווינר

על התקציב, בהיקף 4 מיליון שקל‏, התמודדו גם מקאן-אריקסון, אידיאולוג'יק ו-‏y&r‏ אינטראקטיב‏

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2011

ניר ברון מונה לתפקיד מנכ"ל TBWA דיגיטל

ישמש גם כסמנכ"ל הדיגיטל של משרד הפרסום יהושע TBWA ■ רמי יהושע: מינויו מחזק את היכולות האסטרטגיות של המשרד

נועה פרג 02.01.2011

מעיין טרינגל מונה לסמנכ"ל הדיגיטל של באומן-בר-ריבנאי

טרינגל, מנהל הניו-מדיה של גיתם ‏BBDO‏, מונה גם למנכ"ל משרד סאצ'י אינטראקטיב השייך לבאומן ■ גם ביהושע TBWA מונה סמנכ"ל דיגיטל חדש - ניר ברון

‎‎נועה פרג‏ 15.12.2010

תקציב הפרסום באינטרנט של הטוטו-ווינר יוצא למכרז

היקף התקציב יעמוד על 4 מיליון שקל - סכום גבוה יחסית במונחים של פרסום באינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2010

תקציב הפרסום של גוטקס עובר לברוקנר-נטע-יער

התקציב טופל בשנה האחרונה בידי יהושע TBWA ■ חברת בגדי-הים תצא בקרוב לתהליך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2010

סקר הפרסומות - סיכום תש"ע: זוכרים את דביר, אוהבים את הבורר

גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מסכמים את הפרסומות הזכורות והאהובות של תש"ע: מקאן, באומן ויהושע מובילים את דירוג משרדי הפרסום; HOT ומזרחי-טפחות שולטים בדירוג הסרטונים

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2010

יצרנית בגדי-הים גוטקס מחפשת משרד פרסום חדש

תקציב הפרסום של החברה טופל בשנה האחרונה ביהושע TBWA ■ בגוטקס מתכוונים לצאת למהלך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2010

מה לא עושים בשביל חסות: אתר תפוז החליף לוגו ושם

אתר תפוז אנשים עלה אתמול לאוויר עם לוגו ושם חדש - "אתר חמוציות אנשים", ואף נצבע בצבעי אדום במקום הצבע הכתום שמייצג את אתר תפוז אנשים הרגיל ■ מדובר בטיזר פרסומי ל-3 ימים עבור מוצר חדש של פרימור

נועה פרג 16.08.2010

יהושע וראובני-פרידן עלו לגמר במכרז על תקציב מי עדן

על תקציב הפרסום, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, התמודדו גם גיתם BBDO וענבר-מרחב-שקד

חגית ברונסקי 26.07.2010

תקציב הפרסום של ויזה כאל עובר ליהושע TBWA

התקציב, בהיקף 30 מיליון שקל, טופל ב-5 השנים האחרונות בגלר-נסיס ■ באחרונה התחלפה ההנהלה בויזה כאל, והמנכ"ל הנכנס ישראל דוד הגיע מבנק דיסקונט, שתקציב הפרסום שלו מטופל ביהושע

חגית ברונסקי 20.07.2010

עלייה של כ-15% בהוצאה על פרסום במחצית הראשונה ב-2010

מקאן-אריקסון מוביל את דירוג משרדי הפרסום עם גידול של 20% ■ צמיחה חסרת תקדים של 68% ליהושע ושל 29% לבאומן ■ אדלר-חומסקי יורד ב-11% ■ שטראוס מובילה את דירוג המפרסמים ■ הענף המושקע ביותר: רשתות השיווק

חגית ברונסקי 19.07.2010

   1234567891011121314   

   נמצאו 211 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 14