יהושע TBWA

כתבות אחרונות

 

יהושע TBWA וזרמון-גולדמן מצטרפים להתמודדות על תקציב עוף טוב

על התקציב מתמודדים גם ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי ■ היקף הפרסום למותגי עוף טוב ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 18/05/2009

קקטוס הזהב 2009: מקאן-אריקסון הכניס את מספר העבודות הרב ביותר לגמר

אחריו במקום השני - אדלר-חומסקי ; במקום השלישי - גיתם BBDO בפער קטן יחסית ; ראובני-פרידן מדורג במקום הרביעי, ובמקום החמישי יהושע TBWA ; שלמור-אבנון-עמיחי לא משתתף בתחרות השנה

ענת ביין-לובוביץ' 06/05/2009

מקאן-אריקסון זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת החשמל

גבר על שאר המשתתפים במכרז: זרמון-גולדמן ויהושע TBWA ; מסגרת תקציב הפרסום של חברת החשמל לשנת 2009 היא כ-14 מיליון שקל

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 26/03/2009

מייסדי OPEN רוכשים בחזרה את מניות החברה מידי יהושע TBWA

משרד הפרסום יהושע TBWA רכש לפני שנתיים 35% ממניות חברת המיתוג OPEN ; כעת רוכשים מייסדי OPEN את המניות בחזרה ושבים לעבוד באופן עצמאי ; רמי יהושע: "הכל נעשה בשמחה ובאהבה"

ענת ביין-לובוביץ' 24/03/2009

חברת חשמל הזמינה את זרמון-גולדמן לשימוע נוסף לגבי מכרז הפרסום החדש

זאת כדי לבחון את עמידתו בתנאי הסף של המכרז ; המשרד התבקש בין היתר להוכיח כי הוא אכן האחראי על מלוא תקציב הפרסום של חברת האופנה פוקס

ענת ביין-לובוביץ' 09/03/2009

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של טויס אר אס

גבר במכרז על 5 משרדים אחרים ; תקציב הפרסום של הרשת, שטופל בשנים האחרונות בראובני-פרידן, עמד ב-2008 על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 17/02/2009

תקציב הפרסום של מותג תחליף החלב אופטימיל עובר ליהושע TBWA

התקציב, בהיקף של כמיליון דולר בשנה, טופל עד עתה במקאן בוטיק מקבוצת מקאן-אריקסון

ענת ביין-לובוביץ' 15/02/2009

אלי יצפאן מקפיץ את ויסוצקי לראש דירוג הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הסרטון בכיכובו של יצפאן, באמצעות יהושע TBWA, זכה ל-23.4% אהדה ; סרטון הדובים של אורנג' - הזכור ביותר השבוע עם 13.3%

ענת ביין-לובוביץ' 29/01/2009

סוגרים מעגל: תקציב הפרסום של סטודיו C חוזר ליהושע TBWA

טופל עד לאחרונה ע"י גלר-נסיס ; יהושע TBWA טיפל בתקציב סטודיו C בתחילת שנות ה-2000 ; ב-2007 עמד היקף הפרסום של סטודיו C על כמיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 26/01/2009

דירוג משרדי הפרסום של יפעת ל-2008: מקאן-אריקסון מגדיל את הפער מאדלר-חומסקי

המשרדים הגדולים החזיקו בשנה החולפת בחלק גדול יותר מהעוגה ; בעשירייה הראשונה - יהושע עקף לראשונה את ראובני-פרידן ; בעשירייה השנייה - גידול משמעותי ללפ"מ, ברוקנר-נטע-יער, רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד

ענת ביין-לובוביץ' 18/01/2009

יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של הדקה ה-90

יטפל גם בתקציב האינטראקטיב של החברה ; ב-2008 פרסמה החברה במדיה בכ-750 אלף דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 11/01/2009

יהושע וגליקמן זכו בתקציב הפרסום של המועצה להסדר הימורים בספורט

יהושע TBWA יטפל במותג ווינר בהיקף 18 מיליון שקל, ואילו גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל במותג טוטו בהיקף 12 מיליון שקל

‎‎‏ ענת ביין-לובוביץ'‏ 07/01/2009

מודי ניצח את נינט: דיסקונט בראש הסיכום השנתי של הפרסומות הזכורות והאהובות

גם השנה דיסקונט ומודי בר-און מובילים את הטבלאות, ובזכותם גם יהושע TBWA מוביל עם 24 שבועות במקום הראשון ; אדלר ומקאן במקום שני ושלישי ; מסקנות? נראה כי הומור ישראלי הפך למתכון מנצח לפרסומת אהובה

אורי רודריגז-גרסיא 07/01/2009

מערך הפרסום החדש של הוניגמן: באומן יטפל ב-TNT ויהושע יטפל בהוניגמן

היקף הפרסום של המותג TNT נע בשנים האחרונות סביב 3 מיליון דולר במחירי מחירון, ושל הוניגמן סביב כ-2.5 מיליון דולר במחיר מחירון ; תקציב הפרסום של הקבוצה התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 09/12/2008

יהושע TBWA מועמד להצטרף למערך הפרסום של 012 סמייל

שלמור-אבנון-עמיחי, שהיה משרד הפרסום העיקרי במערך של 012 סמייל, הפסיק לעבוד עם הקבוצה לאחר שהחל לטפל בתקציב האינטרנט של פרטנר

ענת ביין-לובוביץ' 07/12/2008

מקאן-אריקסון ופוגל-אוגילבי לא עלו לגמר במכרז על תקציב הפרסום של הטוטו

המשרדים שעלו לגמר במכרז הם זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב ; משרדים אלה יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאטיבית על המותג ווינר בלבד

ענת ביין-לובוביץ'‏ 20/11/2008

   1234567891011121314   

   נמצאו 211 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 14