על התקציב מתמודדים גם ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי ■ היקף הפרסום למותגי עוף טוב ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
אחריו במקום השני - אדלר-חומסקי במקום השלישי - גיתם BBDO בפער קטן יחסית ראובני-פרידן מדורג במקום הרביעי, ובמקום החמישי יהושע TBWA שלמור-אבנון-עמיחי לא משתתף בתחרות השנה
גבר על שאר המשתתפים במכרז: זרמון-גולדמן ויהושע TBWA מסגרת תקציב הפרסום של חברת החשמל לשנת 2009 היא כ-14 מיליון שקל
משרד הפרסום יהושע TBWA רכש לפני שנתיים 35% ממניות חברת המיתוג OPEN כעת רוכשים מייסדי OPEN את המניות בחזרה ושבים לעבוד באופן עצמאי רמי יהושע: "הכל נעשה בשמחה ובאהבה"
זאת כדי לבחון את עמידתו בתנאי הסף של המכרז המשרד התבקש בין היתר להוכיח כי הוא אכן האחראי על מלוא תקציב הפרסום של חברת האופנה פוקס
גבר במכרז על 5 משרדים אחרים תקציב הפרסום של הרשת, שטופל בשנים האחרונות בראובני-פרידן, עמד ב-2008 על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון
התקציב, בהיקף של כמיליון דולר בשנה, טופל עד עתה במקאן בוטיק מקבוצת מקאן-אריקסון
גיאוקרטוגרפיה: הסרטון בכיכובו של יצפאן, באמצעות יהושע TBWA, זכה ל-23.4% אהדה סרטון הדובים של אורנג' - הזכור ביותר השבוע עם 13.3%
טופל עד לאחרונה ע"י גלר-נסיס יהושע TBWA טיפל בתקציב סטודיו C בתחילת שנות ה-2000 ב-2007 עמד היקף הפרסום של סטודיו C על כמיליון דולר במחירי מחירון
המשרדים הגדולים החזיקו בשנה החולפת בחלק גדול יותר מהעוגה בעשירייה הראשונה - יהושע עקף לראשונה את ראובני-פרידן בעשירייה השנייה - גידול משמעותי ללפ"מ, ברוקנר-נטע-יער, רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד
יטפל גם בתקציב האינטראקטיב של החברה ב-2008 פרסמה החברה במדיה בכ-750 אלף דולר במחירי מחירון
יהושע TBWA יטפל במותג ווינר בהיקף 18 מיליון שקל, ואילו גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל במותג טוטו בהיקף 12 מיליון שקל
גם השנה דיסקונט ומודי בר-און מובילים את הטבלאות, ובזכותם גם יהושע TBWA מוביל עם 24 שבועות במקום הראשון אדלר ומקאן במקום שני ושלישי מסקנות? נראה כי הומור ישראלי הפך למתכון מנצח לפרסומת אהובה
היקף הפרסום של המותג TNT נע בשנים האחרונות סביב 3 מיליון דולר במחירי מחירון, ושל הוניגמן סביב כ-2.5 מיליון דולר במחיר מחירון תקציב הפרסום של הקבוצה התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס
שלמור-אבנון-עמיחי, שהיה משרד הפרסום העיקרי במערך של 012 סמייל, הפסיק לעבוד עם הקבוצה לאחר שהחל לטפל בתקציב האינטרנט של פרטנר
המשרדים שעלו לגמר במכרז הם זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב משרדים אלה יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאטיבית על המותג ווינר בלבד
בנק דיסקונטבנק הפועליםגיתםאירועים ומינוייםיגאל ברקתמינוי בכיריםמכרזמשרדי פרסוםרמי יהושעתקציב פרסום